ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

STAROSTWO POWIATOWE W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Skargi i wnioski

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Akapit nr 1 - brak tytułu

1. Starosta i Wicestarosta przyjmują klientów w sprawach skarg i wniosków w poniedziałki w godzinach 8:00 - 16:00. W przypadku gdy w poniedziałek przypada dzień ustawowo wolny od pracy, Starosta i Wicestarosta przyjmują klientów w sprawach skarg i wniosków w następnym dniu roboczym w godz. 8:00 - 16:00.
 
2. Dyrektorzy wydziałów przyjmują klientów w godzinach pracy Starostwa.
 
3. Pozostali pracownicy Starostwa przyjmują klientów codziennie w obrębie ustalonych godzin przyjęć.
 
4. Skargi i wnioski ewidencjonowane są w centralnym rejestrze skarg i wniosków. Rejestr skarg i wniosków prowadzi i nadzoruje Wydział Organizacyjny, który:
    a) monitoruje terminowe rozpatrywanie skarg i wniosków oraz udzielanie odpowiedzi,
    b) udziela klientom zgłaszającym się w sprawach skarg i wniosków niezbędnych informacji o toku załatwiania sprawy, kieruje klientów do właściwego wydziału lub organizuje przyjęcie klientów przez Starostę, Wicestarostę lub Członków Zarządu.
 
5. Dyrektorzy wydziałów i stanowiska samodzielne odpowiedzialni są za:
    a) powiadomienie osoby nadzorującej o złożeniu skargi lub wniosku,
    b) wyjaśnianie i terminowe załatwianie skarg i wniosków,
    c) niezwłoczne  przekazywanie  Wydziałowi  Organizacyjnemu  wyjaśnień  oraz  dokumentacji niezbędnych do rozpatrzenia skarg i wniosków
 
6. Stosownie do przepisu art. 16a ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2018 r. poz. 995 z późn. zm.) Rada powiatu rozpatruje: skargi na działania zarządu powiatu i powiatowych jednostek organizacyjnych; wnioski oraz petycje składane przez obywateli; w tym celu powołuje komisję skarg, wniosków i petycji. Zasady i tryb działania komisji skarg, wniosków i petycji określa statut powiatu.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Piotr Nowaczyk
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-01-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-01-04 00:35:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-01-04 00:35:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-12-31 11:43:18
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
8146 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »