Wydział Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Zdrowia ZK
Szczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Informacja ogłoszona dnia 2016-12-28 01:03:40 przez Piotr Nowaczyk
Akapit nr 1 - brak tytułu
Starostwo Powiatowe w Turku
Wydział Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Zdrowia
ul. Kaliska 59
62 - 700 Turek
Pracownicy Wydziału
Dariusz Stasiak - Dyrektor Wydziału
pok. nr 13c
Tel. 63 222 3 250
Robert Wojdyła - Starszy informatyk ds. zarządzania siecią teleinformatyczną
pok. nr 13b
Tel. 63 222 3 207
Jarosław Balew - Informatyk ds. wdrażania i zarządzania oprogramowaniem
pok. nr 13b
Tel. 63 222 3 206
Anna Grosicka - Pomoc administracyjna ds. archiwum zakładowego
pok. nr 13d
Tel. 63 222 3 268
Małgorzata Matusiak - Inspektor ds. obronnych
pok. nr 14
Tel. 63 222 3 251
Joanna Sikorska - Inspektor ds. ochrony i promocji zdrowia oraz spraw społecznych
pok. nr 13a
tel. 63 222 3 252
Justyna Janik - Pomoc administracyjna
pok. nr 14
tel. 63 222 3 252
Procedury, wnioski - kliknij
Zadania Wydziału:
Do podstawowych zadań Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Zdrowia (ZK) należą czynności:
1. W zakresie bezpieczeństwa obywateli i porządku publicznego,
2. W zakresie zarządzania kryzysowego,
3. W zakresie spraw obrony cywilnej,
4. W zakresie spraw obronnych,
5. W zakresie organizacji i współudziału w przeprowadzeniu kwalifikacji wojskowej,
6. W zakresie ochrony informacji niejawnych,
7. W zakresie promocji i ochrony zdrowia,
8. W zakresie udzielania pomocy repatriantom oraz kombatantom i osobom represjonowanym ,
9. W zakresie spraw obywatelskich,
10. W zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi dotyczącej ochrony zdrowia w tym profilaktyki i promocji zdrowia, pomocy społecznej oraz spierania osób niepełnosprawnych,
11. W zakresie współpracy i koordynowania działań związanych z prawidłową realizacją zadań Powiatu, dotyczących pomocy społecznej, osób niepełnosprawnych i aktywizacji bezrobotnych wykonywanych przez powiatowe jednostki organizacyjne pomocy społecznej, służby zatrudnienia, a w szczególności Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie i Powiatowy Urząd Pracy,
12. Związane z prowadzeniem Powiatowego Biura Rzeczy Znalezionych,
13. W zakresie informatyzacji Starostwa,
14. Administrowanie systemem teleinformatycznym Starostwa,
15. W zakresie administracji i zarządzania bazami danych i aplikacjami,
16. W zakresie sprawozdawczości elektronicznej,
17. Inne przewidziane przepisami prawa.
Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Piotr Nowaczyk |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-12-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Małgorzata Matusiak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-12-28 01:03:23 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-12-28 01:03:40 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-10-16 14:21:22 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2971 raz(y) |