ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

STAROSTWO POWIATOWE W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OR. 2111.1.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: OR. 2111.1.2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Turku

Wymiar etatu: Pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Zarząd Powiatu Tureckiego

Data udostępnienia: 2017-11-28

Ogłoszono dnia: 2017-11-28 przez Henryka Rabęda

Termin składania dokumentów: 2017-12-12 15:30:00

Nr ogłoszenia: OR. 2111.1.2017

Zlecający: Zarząd Powiatu Tureckiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1)wykształcenie wyższe,
2)wiedza i doświadczenie dające rękojmię prawidłowego wykonywania obowiązków kierownika,
3)co najmniej pięcioletni staż pracy na stanowisku kierowniczym albo ukończone studia podyplomowe na kierunku zarządzanie i co najmniej trzyletni staż pracy,
4)niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
5)w zakresie wiedzy i doświadczenia od kandydata wymagana jest znajomość                    niezbędnych przepisów, w szczególności:
a)ustawy z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2016 r.      poz.1638, 1948, 2260),
b)ustaw zawierających regulacje dotyczące zawodów medycznych,
c)ustawy z dnia 27.08.2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych       ze środków publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz.1938),
d)ustawy z dnia 6.11.2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta               (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1318 i 1524),
e)ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2077),
f)ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz.1579),
g)ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, 2138, 2255 z 2017 r. poz. 60, 962)
h)aktów wykonawczych wydanych na podstawie ustaw wskazanych w lit. a-g.

V. Wymagane dokumenty:

1) podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem,
2) dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania stanowiska kierownika podmiotu leczniczego,
3) opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej,
4) dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy, w tym świadectwa pracy bądź zaświadczenia,
5) inne dokumenty, w szczególności potwierdzającego dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata,
6) informację o kandydacie z Krajowego Rejestru Karnego opatrzoną datą nie wcześniejszą niż miesiąc przed dniem zgłoszenia do konkursu;
7) oświadczenie o braku prawomocnie orzeczonego wobec kandydata zakazu zajmowania stanowiska, uniemożliwiającego zatrudnienie na stanowisku kierownika placówki leczniczej,
8) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o pełnej zdolności do czynności prawnych,
9) oświadczenie o niekaralności zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
        10) koncepcja pracy na stanowisku dyrektora SP ZOZ oraz funkcjonowania SP ZOZ w Turku,
     11) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku
     dyrektora SP ZOZ,
12) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach przeprowadzania postępowania konkursowego na stanowisko dyrektora SP ZOZ w Turku.
 
Dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe, w tym dyplom ukończenia studiów wyższych, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych na kierunku zarządzanie (w przypadku wykazania 3 letniego stażu pracy) należy przedłożyć w oryginale, bądź w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem urzędowo lub notarialnie.      
Kopie dokumentów, o których mowa w pkt 4 i 5, powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem, przy czym poświadczenie może być dokonane przez kandydata; na prośbę właściwego podmiotu lub komisji konkursowej kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-12-12 15:30:00
b. Sposób:
 
Oferty wraz z dokumentami należy składać w zaklejonych kopertach w terminie 14 dni daty ukazania się ogłoszenia tj. do dnia 12 grudnia 2017 r. do godz.15.30 pod adresem: Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, z dopiskiem na kopercie: „Konkurs na stanowisko dyrektora SP ZOZ w Turku”. Na kopercie należy podać adres
do korespondencji, numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek

VII. Informacje dodatkowe:

Regulamin konkursu, przyjęty przez Komisję Konkursową dnia 17 listopada 2017 r. dostępny jest na stronie internetowej  www.bip.powiat.turek.pl.
 
Materiały o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym SP ZOZ w Turku dostępne               są do wglądu w pokoju nr 13 A w siedzibie Starostwa Powiatowego w Turku, ul. Kaliska 59, tel. 632223252 oraz w sekretariacie SP ZOZ w Turku, tel 632805600  i można  się  z nimi zapoznać    od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00.
 
Przewidywane miejsce oraz termin rozpatrzenia zgłoszonych kandydatur
Starostwo Powiatowe w Turku; 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony