ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

STAROSTWO POWIATOWE W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wniosek o wydanie decyzji ustalającej kierunek rekultywacji i zagospodarowania gruntówDrukuj informacjęSprawa: Wniosek o wydanie decyzji ustalającej kierunek rekultywacji i zagospodarowania gruntów

Szczegóły informacji

Wniosek o wydanie decyzji ustalającej kierunek rekultywacji i zagospodarowania gruntów

Wydział: Wydział Geodezji i Ochrony Środowiska

Ogłoszono dnia: 2020-05-14 09:57:04

Termin załatwienia

jeden miesiąc

Osoba kontaktowa

Marta Okupna

Miejsce załatwienia

Starostwo Powiatowe w Turku
Wydział Geodezji i Ochrony Środowiska
ul. Łąkowa 4a, 62-700 Turek

Telefon kontaktowy

63 2223 288

Adres e-mail

Błąd!

Miejsce odbioru


ul. Łąkowa 4A


62 - 700 ​Turek


Wymagane Dokumenty

1. Wniosek
2. Dokument potwierdzający prawo władania terenem jeśli się nie jest właścicielem.
3. Projekt przebiegu rekultywacji i zagospodarowania gruntów zawierający :
  • oznaczenie kierunku rekultywacji,
  • oznaczenie obszaru objętego rekultywacją,
  • opis prac rekultywacyjnych,
  • określenie terminów prowadzenia oraz zakończenia rekultywacji.
4. Kopia koncesji zezwalającej na wydobywanie kopaliny w przypadku wydania jej przez inny organ niż  Starosta Turecki.
5. Decyzja o warunkach zabudowy w przypadku braku planu zagospodarowania przestrzennego.
6. Opłata skarbowa w wysokości 10,00 zł. gotówką w kasie Urzędu Miejskiego w Turku, ul. Kaliska 59, przelewem na konto nr 39-1090-1229-0000-0000-2201-3437, kartą w Wydziale Geodezji  i Ochrony Środowiska, za (za wydanie decyzji) na podstawie art. 4 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. opłacie skarbowej (Dz. U. Z 2015 r. Poz. 783).
7. W przypadku złożenia wniosku przez pełnomocnika, do wniosku należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa oraz potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa

Czas realizacji

jeden miesiąc, w sprawach skomplikowanych do dwóch miesięcy 

Opłaty

- 10 zł za wydanie decyzji, na podstawie ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej
- 17 zł od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa
Płatna:
- gotówką w kasie Starostwa Powiatowego w Turku, ul. Łąkowa lub w kasie Urzędu Miejskiego
w Turku, ul. Kaliska 59,
- kartą w Wydziale Geodezji i Ochrony Środowiska, 
- przelewem na rachunek bankowy: Urząd Miejski w Turku, ul. Kaliska 59,
      39-1090-1229-0000-0000-2201-3437

Tryb odwoławczy

stronie służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koninie za pośrednictwem Starosty Tureckiego, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji, 

Podstawa prawna

ustawa z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-05-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sławomir Błaszczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-05-14 09:55:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-05-14 09:57:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-05-14 09:57:04
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1660 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony