ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

STAROSTWO POWIATOWE W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: "Zakup sprzętu komputerowego III"Drukuj informację Zamówienie publiczne: "Zakup sprzętu komputerowego III"

Szczegóły informacji

"Zakup sprzętu komputerowego III"

Status: rozstrzygnięty

Tryb: tryb podstawowy na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Powiat Turecki reprezentowany przez Zarząd Powiatu Tureckiego

Finansowanie: Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020

Nr UZP: 2022?BZP 00436216/01

Termin składania ofert / wniosków: 2022-11-22 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2022-11-22 09:30:00

Miejsce złożenia oferty: platforma e-zamówiena

Ogłoszono dnia: 2022-11-14 przez Roman Kacprzak

Treść:

Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w dniu Ogłoszenie 2022/BZP 00436216/01 z dnia 14 listopada 2022
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy e-Zamówienia pod adresem:
 
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”)
 
Termin składania ofert upływa w dniu 22-11-2022 roku, o godz. 9:00.
 
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22-11-2022 roku, o godz. 9:30.
 
Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego”udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.
 
Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Interaktywnego Formularza ofertowego udostępnionego platformie e- zamówienia oraz wzorem formularza asortymentowo - cenowego stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ
Opis przedmiotu zamówienia:
  1. w części nr 1 „Zakup stacji roboczych komputerów AIO (All-in-One) wraz z oprogramowaniem systemowym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku – 1 szt.”
  2. w części  nr 2 „Dostawa sprzętu umożliwiającego przetwarzanie wizerunku i głosu w czasie rzeczywistym za pośrednictwem transmisji audiowizualnej dla Zespołu Szkół Technicznych w Turku” -  8 szt. kamer internetowych i 8 szt. słuchawek komputerowych.
  3. w części nr 3 „Dostawa stojaków mobilnych 2 szt. do monitorów interaktywnych 75” dla Technikum w Zespole Szkół Rolniczych CKP w Kaczkach Średnich”.
Źródło finansowania:
1) część nr "Zakup stacji roboczej komputera AIO (ALL0in0One) wraz z oprogramowaniem systemowym na potrzeby Starostwa Poaiwtowego W Turku" w ramach projektu "Kierunek kształcenie dualne przyszłością Powiatu Tureckiego" w ramach WRPO 8.3.1 na lata 2014 -2020.
2) część nr 2 "Dostawa sprzętu umożliwiającego ptzretwarzanie wizerunku i głosu w czasie rzeczywistym z pośerdnictwem transmisji audiowizualnej dla Zespołu Szkół Technicznych w Turku" - 8 szt. kamer interentowych i 8 szt słuchawek komputerowych:
a) dla Technikum w Turku - 4 szt. kamer internetowych i 4 szt. słuchawek komputerowych
b) dla Branżowa Szkoła I stopnia w Turku - 4 szt. kamer internetowych i 4 szt. słuchawek komputerowych,
– w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno- komunikacyjnych na lata 2020-2024 – „Aktywna Tablica”;
3) część nr "Dostawa stojaków mobilnyh 2 szt. do monitorów interaktywnych 75" dla Technikum Szkól Rolniczych CKP- w Kaczkach Średnic - w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno- komunikacyjnych na lata 2020-2024 – „Aktywna Tablica”.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-11-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Roman Kacprzak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-11-10 14:51:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Justyna Janik
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-11-14 10:09:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Justyna Janik
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-12-13 09:53:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
677 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony