Ogłoszenia różne Starostwa Powiatowego w Turku
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
- Teraz przeglądasz Archiwum
- Przejdź do aktualności
Lista informacji
Ogłoszenie Starosty Tureckiego dot. ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości oznaczonej nr ewid. 218, położonej w obrębie A m. Turek
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie Starosty Tureckiego dot. ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości oznaczonej nr ewid. 218, położonej w obrębie A m. Turek Drukuj informację Ogłoszenie Starosty Tureckiego dot. ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości oznaczonej nr ewid. 218, położonej w obrębie A m. Turek
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Aneta Sochacka-Przech |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-05-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Aneta Sochacka-Przech |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-05-24 14:58:29 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-05-24 15:01:31 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-05-24 15:01:31 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1212 raz(y) |
Ogłoszenie Starosty Tureckiego, dot. ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości oznaczonej nr ewid. 41, obręb Bierzmo gm. Brudzew
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie Starosty Tureckiego, dot. ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości oznaczonej nr ewid. 41, obręb Bierzmo gm. Brudzew Drukuj informację Ogłoszenie Starosty Tureckiego, dot. ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości oznaczonej nr ewid. 41, obręb Bierzmo gm. Brudzew
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Aneta Sochacka-Przech |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-05-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Aneta Sochacka-Przech |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-05-22 14:59:00 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-05-22 15:07:02 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-05-22 15:07:01 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1179 raz(y) |
Sprawozdanie z realizacji "Programu współpracy Powiatu Tureckiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie za rok 2017"
Załączniki
Pobierz dane XML Sprawozdanie z realizacji "Programu współpracy Powiatu Tureckiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie za rok 2017" Drukuj informację Sprawozdanie z realizacji "Programu współpracy Powiatu Tureckiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie za rok 2017"
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Joanna Matusiak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-05-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jacek Suszek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-05-16 09:54:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-05-16 10:01:32 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-05-16 10:01:32 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 959 raz(y) |
Uchwały antysmogowe dla Wielkopolski
Akapit nr 1 - brak tytułu
Radni Województwa Wielkopolskiego przyjęli uchwały, które zakładają wprowadzenie od 1 maja 2018 r. zakazu stosowania najgorszej jakości paliw stałych, np. bardzo drobnego miału lub węgla brunatnego czy flotokoncentratu. Ponadto, wprowadzone zostaną ograniczenia dla kotłów oraz tzw. miejscowych ogrzewaczy np. kominków i pieców. Wszystkie nowe kotły po 1 maja 2018 r. będą musiały zapewnić możliwość wyłącznie automatycznego podawania paliwa, wysoką efektywność energetyczną oraz dotrzymanie norm emisyjnych. Nie będą mogły również posiadać rusztu awaryjnego oraz możliwości jego zamontowania.
Zgodnie z zapisami kotły zainstalowane przed wejściem w życie uchwał antysmogowych i niespełniające ich wymagań będą musiały być wymienione w 2 etapach:
a. Do 1 stycznia 2024 r. – w przypadku kotłów bezklasowych
b. Do 1 stycznia 2028 r. – w przypadku kotłów spełniających wymagania dla klasy 3 lub 4 według normy PN-EN 303-5:2012.
a. Do 1 stycznia 2024 r. – w przypadku kotłów bezklasowych
b. Do 1 stycznia 2028 r. – w przypadku kotłów spełniających wymagania dla klasy 3 lub 4 według normy PN-EN 303-5:2012.
Kotły tzw. 5 klasy, zainstalowane przed wejściem w życie uchwał, będą mogły być użytkowane dożywotnio. Ponadto miejscowe ogrzewacze pomieszczeń (piece, kominki, kozy) zainstalowane przed wejściem w życie uchwał antysmogowych i niespełniające ich wymagań będą musiały być wymienione do 1 stycznia 2026 r.
Przyjęciu uchwał towarzyszyć będzie kampania informacyjna dotycząca ochrony powietrza, w szczególności wpływu zanieczyszczeń na zdrowie oraz przeciwdziałanie nadmiernej emisji zanieczyszczeń do powietrza.
Pobierz dane XML Uchwały antysmogowe dla Wielkopolski Drukuj informację Uchwały antysmogowe dla Wielkopolski
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: UMWW w Poznaniu |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-04-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-04-29 22:21:25 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-04-29 22:21:28 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-08-10 08:23:03 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1592 raz(y) |
Zawiadomienie o czynnościach podjętych w celu ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych nr 384, 385 obręb Krwony gm. Brudzew.
Załączniki
Pobierz dane XML Zawiadomienie o czynnościach podjętych w celu ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych nr 384, 385 obręb Krwony gm. Brudzew. Drukuj informację Zawiadomienie o czynnościach podjętych w celu ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych nr 384, 385 obręb Krwony gm. Brudzew.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Przemysław Bogdański |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-04-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Sławomir Piątkowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-04-24 15:09:18 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-04-24 15:16:13 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-08-10 08:14:18 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1647 raz(y) |
Informacja o wyłożeniu projektu operatu opisowo-kartograficznego modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz aktualizacji kartoteki budynków i lokali dla gminy Turek. W ramach projektu Powiat Turecki - Smart Geodezja.
Załączniki
Pobierz dane XML Informacja o wyłożeniu projektu operatu opisowo-kartograficznego modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz aktualizacji kartoteki budynków i lokali dla gminy Turek. W ramach projektu Powiat Turecki - Smart Geodezja. Drukuj informację Informacja o wyłożeniu projektu operatu opisowo-kartograficznego modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz aktualizacji kartoteki budynków i lokali dla gminy Turek. W ramach projektu Powiat Turecki - Smart Geodezja.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Przemysław Bogdański |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-04-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Sławomir Piatkowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-04-24 14:57:14 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-04-24 15:01:42 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-08-10 08:25:16 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1652 raz(y) |
Wyniki otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych Powiatu Tureckiego w 2018 roku.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Uchwałą nr 697/2018 z dnia 16.04.2018 r. Zarząd Powiatu Tureckiego rozstrzygnął otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych Powiatu Tureckiego w 2018 roku w zakresie:
- wspierania i upowszechniania kultury fizycznej,
- kultury i dziedzictwa narodowego,
- podtrzymywania i upowszechniania tradycji narodowej, pielęgnowania polskości
oraz rozwoju świadomości narodowej, obywatelskiej i kulturowej, - przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym,
- działalności na rzecz osób w wieku emerytalnym.
Starosta Turecki
/-/ Mariusz Seńko
Poniżej
Informacja o wyborze oferentów i przyznanych kwotach.
Załączniki
Pobierz dane XML Wyniki otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych Powiatu Tureckiego w 2018 roku. Drukuj informację Wyniki otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych Powiatu Tureckiego w 2018 roku.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Joanna Matusiak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-04-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jacek Suszek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-04-16 14:40:19 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-04-16 14:41:38 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-08-10 08:24:25 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1693 raz(y) |
Wyniki otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego Powiatu Tureckiego w zakresie nauki, edukacji, oświaty i wychowania w 2018 roku.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Uchwałą nr 697/2018 z dnia 16.04.2018 r. Zarząd Powiatu Tureckiego rozstrzygnął otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych Powiatu Tureckiego w 2018 roku w zakresie:
- wspierania i upowszechniania kultury fizycznej,
- kultury i dziedzictwa narodowego,
- podtrzymywania i upowszechniania tradycji narodowej, pielęgnowania polskości
oraz rozwoju świadomości narodowej, obywatelskiej i kulturowej, - przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym,
- działalności na rzecz osób w wieku emerytalnym.
Starosta Turecki
/-/ Mariusz Seńko
Poniżej
Informacja o wyborze oferentów i przyznanych kwotach.
Załączniki
Pobierz dane XML Wyniki otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego Powiatu Tureckiego w zakresie nauki, edukacji, oświaty i wychowania w 2018 roku. Drukuj informację Wyniki otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego Powiatu Tureckiego w zakresie nauki, edukacji, oświaty i wychowania w 2018 roku.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Joanna Matusiak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-04-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jacek Suszek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-04-12 10:06:21 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-04-12 11:24:28 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-04-16 14:35:18 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1041 raz(y) |
Przełożenie terminu rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych Powiatu Tureckiego w 2018 roku
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zarząd Powiatu Tureckiego informuje, że przekłada termin rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert ogłoszonego dnia 9 lutego 2018 r. na podstawie Uchwały Nr 660/2018 z dnia 8 lutego 2018 r. na realizację zadań publicznych Powiatu Tureckiego w 2018 roku, do dnia 16 kwietnia 2018 r.
Starosta Turecki
/-/ Mariusz Seńko
Pobierz dane XML Przełożenie terminu rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych Powiatu Tureckiego w 2018 roku Drukuj informację Przełożenie terminu rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych Powiatu Tureckiego w 2018 roku
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Joanna Matusiak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-03-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jacek Suszek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-03-30 10:43:36 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-03-30 10:45:04 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-12-01 13:43:21 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 630 raz(y) |
Informacja o wyłożeniu projektu operatu opisowo-kartograficznego modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz aktualizacji kartoteki budynków i lokali dla gminy Turek.
Załączniki
Pobierz dane XML Informacja o wyłożeniu projektu operatu opisowo-kartograficznego modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz aktualizacji kartoteki budynków i lokali dla gminy Turek. Drukuj informację Informacja o wyłożeniu projektu operatu opisowo-kartograficznego modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz aktualizacji kartoteki budynków i lokali dla gminy Turek.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Przemysław Bogdański |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-03-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Sławomir Piątkowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-03-22 14:00:00 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-03-22 14:04:19 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-08-10 08:25:28 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1834 raz(y) |