Najnowsze informacje
Lista informacji
Ogłoszenie naboru wniosków o przyznanie stypendium studentom kształcącym się w uczelni medycznej o kierunku lekarskim
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zarząd Powiatu Tureckiego ogłasza nabór wniosków o przyznanie stypendium studentom kształcącym się w uczelni medycznej o kierunku lekarskim
Warunki przyznawania stypendium
- Zasady przyznawania stypendium określa uchwała Nr XXXI/218/2021 Rady Powiatu Tureckiego z dnia 22 września 2021 r. w sprawie stypendiów dla studentów uczelni medycznych o kierunku lekarskim (Dz. Urz. Woj. Wlkp. z 27.09.2021 r. poz. 7131).
- Stypendium może być przyznane osobie, która spełnia łącznie następujące warunki:
- jest studentem IV, V lub VI roku i w roku akademickim poprzedzającym rok, na który składa wniosek, osiągnęła średnią ocen nie niższą niż 3,75,
- nie powtarza roku, na który ubiega się o przyznanie stypendium,
- nie przebywa na urlopie określonym w regulaminie studiów i nie korzysta z innej przerwy w studiach,
- zawrze umowę, w której zobowiąże się do odbycia stażu podyplomowego
i podjęcia pracy w SP ZOZ w pełnym wymiarze czasu pracy, przez okres nie krótszy niż okres pobierania stypendium.
Termin i miejsce składania wniosków
Wnioski należy składać w terminie do dnia 20 września 2024 r. osobiście, przesłać pocztą (decyduje data wpływu) na adres Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek lub za pośrednictwem skrzynki nadawczej ePUAP.
Wniosek i wymagane dokumenty
- Wniosek składa zainteresowany student zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do uchwały nr 615/2021 Zarządu Powiatu Tureckiego z 6 grudnia 2021 r. w sprawie ustalenia wzorów formularzy dla osób ubiegających się o przyznanie stypendium.
- Do wniosku należy dołączyć:
- zaświadczenie z uczelni o statusie studenta, z informacją o realizowaniu nauki zgodnie z planem studiów,
- oświadczenie studenta, że nie korzysta z urlopów określonych w regulaminie studiów,
- zobowiązanie do odbycia stażu podyplomowego i podjęcia pracy w SP ZOZ
w pełnym wymiarze czasu pracy, przez okres nie krótszy niż okres pobierania stypendium.
Wysokość i okres wypłacania stypendium
- Stypendium przyznawane jest na okres 9 miesięcy od 1 października danego roku kalendarzowego do 30 czerwca następnego roku kalendarzowego.
- Stypendium przyznawane jest w wysokości maksymalnie 1200 zł miesięcznie.
Rozpatrywanie wniosków i wyniki naboru
- Wnioski o przyznanie stypendium będą rozpatrywane przez Zarząd Powiatu Tureckiego.
- Informacja o wynikach naboru zostanie przekazana wnioskodawcom pocztą tradycyjną.
- Stypendium wypłacane jest na podstawie umowy zawartej ze studentem.
STAROSTA
/-/
Jan Smak
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie naboru wniosków o przyznanie stypendium studentom kształcącym się w uczelni medycznej o kierunku lekarskim Drukuj informację Ogłoszenie naboru wniosków o przyznanie stypendium studentom kształcącym się w uczelni medycznej o kierunku lekarskim
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-07-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Kliś-Dzieciątkowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-07-26 09:51:42 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Jolanta Kliś |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-07-26 09:59:01 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Jolanta Kliś |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-07-26 09:59:06 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 35 raz(y) |
Zawiadomienie o czynnościach wznowienia znaków granicznych / wyznaczenia znaków granicznych / ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych działek ewidencyjnych dla działek nr 39, 45, 44 w obrębie Chocim, gm. Kawęczyn
Załączniki
Pobierz dane XML Zawiadomienie o czynnościach wznowienia znaków granicznych / wyznaczenia znaków granicznych / ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych działek ewidencyjnych dla działek nr 39, 45, 44 w obrębie Chocim, gm. Kawęczyn Drukuj informację Zawiadomienie o czynnościach wznowienia znaków granicznych / wyznaczenia znaków granicznych / ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych działek ewidencyjnych dla działek nr 39, 45, 44 w obrębie Chocim, gm. Kawęczyn
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-07-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Roman Kubiak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-07-24 14:50:17 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Krzysztof Kopacki |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-07-24 14:51:17 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Krzysztof Kopacki |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-07-24 14:53:55 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 63 raz(y) |
Zawiadomienie o czynnościach wznowienia znaków granicznych / wyznaczenia znaków granicznych / ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych działek ewidencyjnych dla działek nr254, 45 w obrębie Chocim, gm. Kawęczyn
Załączniki
Pobierz dane XML Zawiadomienie o czynnościach wznowienia znaków granicznych / wyznaczenia znaków granicznych / ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych działek ewidencyjnych dla działek nr254, 45 w obrębie Chocim, gm. Kawęczyn Drukuj informację Zawiadomienie o czynnościach wznowienia znaków granicznych / wyznaczenia znaków granicznych / ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych działek ewidencyjnych dla działek nr254, 45 w obrębie Chocim, gm. Kawęczyn
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-07-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Roman Kubiak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-07-24 14:47:40 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Krzysztof Kopacki |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-07-24 14:48:15 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Krzysztof Kopacki |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-07-24 14:48:15 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 64 raz(y) |
OBWIESZCZENIE STAROSTY TURECKIEGO zawiadamia się o wszczęciu postępowania administracyjnego dla inwestora – Wójta Gminy Kawęczyn w sprawie zmiany decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 2/24 dnia 25 stycznia 2024 r. (znak sprawy AB.6740.1.7.2023), na wniosek inwestora Wójta Gminy Kawęczyn z dnia 27 czerwca 2024 r., dla inwestycji obejmującej rozbudowę drogi gminnej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „ Budowa drogi gminnej w miejscowości Będziechów dz. nr 382 ”, na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów numerami: - 243 , 382 , 453 , 386/2 , 388 , 393 , 394/1 , 394/3 , 399/1 , 399/2 , 400 , 406 , 407, obręb Będziechów , gm. Kawęczyn.
Załączniki
Pobierz dane XML OBWIESZCZENIE STAROSTY TURECKIEGO zawiadamia się o wszczęciu postępowania administracyjnego dla inwestora – Wójta Gminy Kawęczyn w sprawie zmiany decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 2/24 dnia 25 stycznia 2024 r. (znak sprawy AB.6740.1.7.2023), na wniosek inwestora Wójta Gminy Kawęczyn z dnia 27 czerwca 2024 r., dla inwestycji obejmującej rozbudowę drogi gminnej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „ Budowa drogi gminnej w miejscowości Będziechów dz. nr 382 ”, na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów numerami: - 243 , 382 , 453 , 386/2 , 388 , 393 , 394/1 , 394/3 , 399/1 , 399/2 , 400 , 406 , 407, obręb Będziechów , gm. Kawęczyn. Drukuj informację OBWIESZCZENIE STAROSTY TURECKIEGO zawiadamia się o wszczęciu postępowania administracyjnego dla inwestora – Wójta Gminy Kawęczyn w sprawie zmiany decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 2/24 dnia 25 stycznia 2024 r. (znak sprawy AB.6740.1.7.2023), na wniosek inwestora Wójta Gminy Kawęczyn z dnia 27 czerwca 2024 r., dla inwestycji obejmującej rozbudowę drogi gminnej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „ Budowa drogi gminnej w miejscowości Będziechów dz. nr 382 ”, na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów numerami: - 243 , 382 , 453 , 386/2 , 388 , 393 , 394/1 , 394/3 , 399/1 , 399/2 , 400 , 406 , 407, obręb Będziechów , gm. Kawęczyn.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-07-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Małgorzata Białek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-07-24 13:10:31 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Małgorzata Sztobska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-07-24 13:12:01 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Małgorzata Sztobska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-07-24 13:12:01 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 66 raz(y) |
Starosta Turecki informuje, iż w dniu 22 lipca 2024 r. została wydana decyzja nr /24 zatwierdzająca projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę dla inwestora PAK CCGT Sp. z o.o. z siedzibą ul. Kazimierska 45, 62-510 Konin dla inwestycji obejmującej: budowę stacji transformatorowej, remont pompowni Kiełbaska, przebudowę drogi dojazdowej, budowę drogi, budowę placu manewrowego, remont rurociągu wody surowej w ramach zadania: budowa bloku CCGT klasy 600 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Elektrowni Adamów''
Załączniki
Pobierz dane XML Starosta Turecki informuje, iż w dniu 22 lipca 2024 r. została wydana decyzja nr /24 zatwierdzająca projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę dla inwestora PAK CCGT Sp. z o.o. z siedzibą ul. Kazimierska 45, 62-510 Konin dla inwestycji obejmującej: budowę stacji transformatorowej, remont pompowni Kiełbaska, przebudowę drogi dojazdowej, budowę drogi, budowę placu manewrowego, remont rurociągu wody surowej w ramach zadania: budowa bloku CCGT klasy 600 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Elektrowni Adamów'' Drukuj informację Starosta Turecki informuje, iż w dniu 22 lipca 2024 r. została wydana decyzja nr /24 zatwierdzająca projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę dla inwestora PAK CCGT Sp. z o.o. z siedzibą ul. Kazimierska 45, 62-510 Konin dla inwestycji obejmującej: budowę stacji transformatorowej, remont pompowni Kiełbaska, przebudowę drogi dojazdowej, budowę drogi, budowę placu manewrowego, remont rurociągu wody surowej w ramach zadania: budowa bloku CCGT klasy 600 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Elektrowni Adamów''
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-07-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Małgorzata Białek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-07-24 11:15:55 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Agnieszka Kaźmierska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-07-24 11:25:50 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Agnieszka Kaźmierska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-07-24 11:25:50 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 40 raz(y) |
Zawiadomienie o czynnościach wznowienia znaków granicznych / wyznaczenia znaków granicznych / ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych działek ewidencyjnych dla działek nr 683/1, 682, 681 w obrębie Człopy, gm. Uniejów oraz działek nr 742, 679, 682, 683, 686, 687, 690, 708, 711, 712, 715, 716, 723, 724, 727, 728, 732, 733, 736, 741, 745, 746, 749, 750, 753 w obrębie Ewinów, gm. Przykona
Załączniki
Pobierz dane XML Zawiadomienie o czynnościach wznowienia znaków granicznych / wyznaczenia znaków granicznych / ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych działek ewidencyjnych dla działek nr 683/1, 682, 681 w obrębie Człopy, gm. Uniejów oraz działek nr 742, 679, 682, 683, 686, 687, 690, 708, 711, 712, 715, 716, 723, 724, 727, 728, 732, 733, 736, 741, 745, 746, 749, 750, 753 w obrębie Ewinów, gm. Przykona Drukuj informację Zawiadomienie o czynnościach wznowienia znaków granicznych / wyznaczenia znaków granicznych / ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych działek ewidencyjnych dla działek nr 683/1, 682, 681 w obrębie Człopy, gm. Uniejów oraz działek nr 742, 679, 682, 683, 686, 687, 690, 708, 711, 712, 715, 716, 723, 724, 727, 728, 732, 733, 736, 741, 745, 746, 749, 750, 753 w obrębie Ewinów, gm. Przykona
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-07-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Roman Kubiak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-07-23 07:36:54 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Krzysztof Kopacki |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-07-23 07:37:59 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Krzysztof Kopacki |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-07-23 07:37:59 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 108 raz(y) |
Zawiadomienie o czynnościach ustalenia przebiegu granic dz. nr 47 z dz. nr 49 położoną w Chlebowie gm. Turek
Załączniki
Pobierz dane XML Zawiadomienie o czynnościach ustalenia przebiegu granic dz. nr 47 z dz. nr 49 położoną w Chlebowie gm. Turek Drukuj informację Zawiadomienie o czynnościach ustalenia przebiegu granic dz. nr 47 z dz. nr 49 położoną w Chlebowie gm. Turek
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-07-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Roman Kubiak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-07-22 13:24:52 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Krzysztof Kopacki |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-07-22 13:31:48 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Krzysztof Kopacki |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-07-23 07:31:58 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 127 raz(y) |
Sprawozdawczość za II kw. 2024 r.
Załączniki
Pobierz dane XML Sprawozdawczość za II kw. 2024 r. Drukuj informację Sprawozdawczość za II kw. 2024 r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-07-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Teresa Borkowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-07-22 12:35:03 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tomasz Augustyniak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-07-22 12:43:05 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Augustyniak |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-07-22 12:43:05 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 76 raz(y) |
Ogłoszenie o możliwości zgłaszania uwag do oferty złożonej w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na wsparcie realizacji zadania publicznego pn. „Organizacja na terenie Powiatu Tureckiego przedsięwzięć edukacyjnych służących w szczególności wspieraniu i promocji szkół ponadpodstawowych w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa”.
Akapit nr 1 - brak tytułu
W dniu 17 lipca 2024 r. do Urzędu Starostwa Powiatowego w Turku wpłynęła oferta złożona przez Stowarzyszenie Absolwentów i Sympatyków I Liceum Ogólnokształcącego im. Tadeusza Kościuszki w Turku, z siedzibą ul. Kościuszki 4 A, 62-700 Turek, na dofinansowanie realizacji zadania publicznego, w zakresie kultury pod nazwą „Organizacja na terenie Powiatu Tureckiego przedsięwzięć edukacyjnych służących w szczególności wspieraniu i promocji szkół ponadpodstawowych w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa” z pominięciem otwartego konkursu ofert - zgodnie z art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2023r. poz. 571 i z 2024 r. poz. 834).
Na posiedzeniu w dniu 18 lipca 2024r. Zarząd Powiatu Tureckiego uznał celowość realizacji zadania publicznego przez ww. podmiot. Na podstawie art. 19a ustawy zamieszcza się ofertę:
- w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.powiat.turek.pl;
- na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Turku www.powiat.turek.pl;
- na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Turku.
Uwagi dotyczące oferty należy składać do dnia 30 lipca 2024 r. na adres:
- poczty elektronicznej: ;
- pisemnie: Starostwo Powiatowe w Turku, 62-700 Turek ul. Kaliska 59.
W załączeniu oferta.
Starosta Turecki
/-/ Jan Smak
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie o możliwości zgłaszania uwag do oferty złożonej w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na wsparcie realizacji zadania publicznego pn. „Organizacja na terenie Powiatu Tureckiego przedsięwzięć edukacyjnych służących w szczególności wspieraniu i promocji szkół ponadpodstawowych w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa”. Drukuj informację Ogłoszenie o możliwości zgłaszania uwag do oferty złożonej w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na wsparcie realizacji zadania publicznego pn. „Organizacja na terenie Powiatu Tureckiego przedsięwzięć edukacyjnych służących w szczególności wspieraniu i promocji szkół ponadpodstawowych w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa”.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-07-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Daria Stawecka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-07-22 12:25:29 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Daria Stawecka |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-07-22 12:38:52 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Daria Stawecka |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-07-22 12:42:30 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 139 raz(y) |
Ogłoszenie Starosty Tureckiego o zamiarze wszczęcia postępowania administracyjnego dotyczącego udostępnienia Energa-Operator S.A. nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów nr 1112, obręb Brudzew, gm. Brudzew, w celu wykonania prac polegających na demontażu istniejącej linii napowietrznej średniego napięcia SN-15 kV wraz z demontażem stanowiska słupowego SN-15 kV.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie Starosty Tureckiego o zamiarze wszczęcia postępowania administracyjnego dotyczącego udostępnienia Energa-Operator S.A. nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów nr 1112, obręb Brudzew, gm. Brudzew, w celu wykonania prac polegających na demontażu istniejącej linii napowietrznej średniego napięcia SN-15 kV wraz z demontażem stanowiska słupowego SN-15 kV. Drukuj informację Ogłoszenie Starosty Tureckiego o zamiarze wszczęcia postępowania administracyjnego dotyczącego udostępnienia Energa-Operator S.A. nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów nr 1112, obręb Brudzew, gm. Brudzew, w celu wykonania prac polegających na demontażu istniejącej linii napowietrznej średniego napięcia SN-15 kV wraz z demontażem stanowiska słupowego SN-15 kV.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-07-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Aneta Sochacka_Przech |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-07-19 12:03:09 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Magdalena Grędkiewicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-07-19 12:04:18 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Magdalena Grędkiewicz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-07-19 12:04:18 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 147 raz(y) |