ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

STAROSTWO POWIATOWE W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenia różne Starostwa Powiatowego w Turku

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ogłoszenie naboru wniosków o przyznanie stypendium studentom kształcącym się w uczelni medycznej o kierunku lekarskim

Informacja ogłoszona dnia 2024-07-26 09:59:01 przez Jolanta Kliś

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarząd Powiatu Tureckiego ogłasza nabór wniosków o przyznanie stypendium studentom kształcącym się w uczelni medycznej o kierunku lekarskim
 
Warunki przyznawania stypendium
  1. Zasady przyznawania stypendium określa uchwała Nr XXXI/218/2021 Rady Powiatu Tureckiego z dnia 22 września 2021 r. w sprawie stypendiów dla studentów uczelni medycznych o kierunku lekarskim (Dz. Urz. Woj. Wlkp. z 27.09.2021 r. poz. 7131).
  2.  Stypendium może być przyznane osobie, która spełnia łącznie następujące warunki:
    1. jest studentem IV, V lub VI roku i w roku akademickim poprzedzającym rok, na który składa wniosek, osiągnęła średnią ocen nie niższą niż 3,75,
    2. nie powtarza roku, na który ubiega się o przyznanie stypendium,
    3. nie przebywa na urlopie określonym w regulaminie studiów i nie korzysta z innej przerwy w studiach,
    4. zawrze umowę, w której zobowiąże się do odbycia stażu podyplomowego
      i podjęcia pracy w SP ZOZ w pełnym wymiarze czasu pracy, przez okres nie krótszy niż okres pobierania stypendium.
Termin i miejsce składania wniosków
Wnioski należy składać w terminie do dnia 20 września 2024 r. osobiście, przesłać pocztą (decyduje data wpływu) na adres Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek lub za pośrednictwem skrzynki nadawczej ePUAP.
 
Wniosek i wymagane dokumenty
  1. Wniosek składa zainteresowany student zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do uchwały nr 615/2021 Zarządu Powiatu Tureckiego z 6 grudnia 2021 r. w sprawie ustalenia wzorów formularzy dla osób ubiegających się o przyznanie stypendium.
  2. Do wniosku należy dołączyć:
  1. zaświadczenie z uczelni o statusie studenta, z informacją o realizowaniu nauki zgodnie z planem studiów,
  2. oświadczenie studenta, że nie korzysta z urlopów określonych w regulaminie studiów,
  3. zobowiązanie do odbycia stażu podyplomowego i podjęcia pracy w SP ZOZ
    w pełnym wymiarze czasu pracy, przez okres nie krótszy niż okres pobierania stypendium.
Wysokość i okres wypłacania stypendium
  1. Stypendium przyznawane jest na okres 9 miesięcy od 1 października danego roku kalendarzowego do 30 czerwca następnego roku kalendarzowego.
  2. Stypendium przyznawane jest w wysokości maksymalnie 1200 zł miesięcznie.
Rozpatrywanie wniosków i wyniki naboru
  1. Wnioski o przyznanie stypendium będą rozpatrywane przez Zarząd Powiatu Tureckiego.
  2. Informacja o wynikach naboru zostanie przekazana wnioskodawcom pocztą tradycyjną.
  3. Stypendium wypłacane jest na podstawie umowy zawartej ze studentem.
 
                           STAROSTA
                                                 /-/
   Jan Smak

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-07-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Kliś-Dzieciątkowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-07-26 09:51:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jolanta Kliś
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-07-26 09:59:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jolanta Kliś
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-07-26 09:59:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
11 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony