Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

STAROSTWO POWIATOWE W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenia różne Starostwa Powiatowego w Turku

Szczegóły informacji

Ogłoszenie naboru wniosków o przyznanie stypendium studentom kształcącym się w uczelni wyższej na kierunku pielęgniarskim, położniczym i ratownictwa medycznego

Informacja ogłoszona dnia 2022-12-16 15:10:32 przez Jarosław Balew

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarząd Powiatu Tureckiego ogłasza nabór wniosków o przyznanie stypendium
studentom kształcącym się w uczelni wyższej na kierunku pielęgniarskim, położniczym
i ratownictwa medycznego
 
Warunki przyznawania stypendium
  1. Zasady przyznawania stypendium określa uchwała Nr XXXIII/230/2021 Rady Powiatu Tureckiego z dnia 28 października 2021 r. w sprawie określenia zasad przyznawania stypendium studentom kształcącym się w uczelni wyższej na kierunkach pielęgniarskim, położniczym i ratownictwa medycznego (Dz. Urz. Woj. Wlkp. z 08.11.2021 r. poz. 8223 oraz z 30.11.201 r. poz. 9083).
  2. Stypendium może być przyznane studentowi III, IV lub V roku studiów uczelni wyższej pierwszego stopnia, lub I i II roku studiów uczelni wyższej drugiego stopnia, który spełnia łącznie następujące warunki:
    1. jest studentem uczelni wyższej na kierunku pielęgniarskim lub położniczym,
    2. nie powtarza roku, na który ubiega się o przyznanie stypendium i nie korzysta
      z urlopów określonych w regulaminie studiów, na który ubiega się o przyznanie stypendium,
    3. w roku akademickim poprzedzającym rok, na który składa wniosek, osiągnął średnią ocen nie niższą niż 3,75, przy czym w przypadku studentów I roku studiów drugiego stopnia rokiem poprzedzającym jest III rok studiów pierwszego stopnia,
    4. zawrze umowę o udzieleniu stypendium, w której w szczególności zobowiąże się do podjęcia zatrudnienia jako pielęgniarka/pielęgniarz lub położna, w wymiarze pełnego etatu w podmiocie leczniczym, dla którego Powiat Turecki jest organem założycielskim, niezwłocznie lecz nie później niż rok po ukończeniu studiów, na okres nie krótszy niż okres pobierania stypendium.
Termin i miejsce składania wniosków
Wnioski należy składać w terminie do dnia 22 grudnia 2022 r. osobiście, przesłać pocztą (decyduje data wpływu) na adres Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek lub za pośrednictwem skrzynki nadawczej ePUAP.
Wniosek i wymagane dokumenty
  1. Wniosek składa zainteresowany student zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do uchwały nr 615/2021 Zarządu Powiatu Tureckiego z 6 grudnia 2021 r. w sprawie ustalenia wzorów formularzy dla osób ubiegających się o przyznanie stypendium.
  2. Do wniosku należy dołączyć:
  1. zaświadczenie z uczelni o statusie studenta, z informacją o realizowaniu nauki zgodnie z planem studiów,
  2. oświadczenie studenta, że nie korzysta z urlopów określonych w regulaminie studiów,
  3. zobowiązanie do odbycia stażu podyplomowego i podjęcia pracy w SP ZOZ
    w pełnym wymiarze czasu pracy, przez okres nie krótszy niż okres pobierania stypendium.
Wysokość i okres wypłacania stypendium
  1. Stypendium przyznawane jest na okres 9 miesięcy od 1 października danego roku kalendarzowego do 30 czerwca następnego roku kalendarzowego.
  2. Stypendium przyznawane jest w wysokości maksymalnie 800 zł miesięcznie.
Rozpatrywanie wniosków i wyniki naboru
  1. Wnioski o przyznanie stypendium będą rozpatrywane przez Zarząd Powiatu Tureckiego.
  2. Informacja o wynikach naboru zostanie przekazana wnioskodawcom pocztą tradycyjną.
  3. Stypendium wypłacane jest na podstawie umowy zawartej ze studentem.
 
STAROSTA
/-/
Dariusz Kałużny

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-12-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Kliś-Dzieciątkowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-12-16 15:09:22
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jarosław Balew
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-12-16 15:10:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jarosław Balew
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-12-16 15:11:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3041 raz(y)