Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Wniosek o przeniesienie praw i obowiązków wynikających ze zgłoszeniaDrukuj informacjęSprawa: Wniosek o przeniesienie praw i obowiązków wynikających ze zgłoszeniaSzczegóły informacji
Wniosek o przeniesienie praw i obowiązków wynikających ze zgłoszenia
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Architektury i Budownictwa
Ogłoszono dnia: 2021-03-04 13:31:19
Termin załatwienia
W sprawie wniosku o przeniesienie praw i obowiązków wynikających ze zgłoszenia organ ma termin do 65 dni na wydanie decyzji
Osoba kontaktowa
Małgorzata Białek
Miejsce załatwienia
Starostwo Powiatowe w Turku
Wydział Architektury i Budownictwa
Ul. Kaliska 59, 62-700 Turek
Naczelnik Wydziału – Pani Małgorzata Białek - nr tel. +48 63 2223 260
Pracownicy Wydziału – nr tel. +48 63 2223 261-265, 63 2223 269, 63 2223 228, 63 2223 270
Telefon kontaktowy
+48 63 2223 260
Adres e-mail
budownictwo@powiat.turek.pl
Miejsce odbioru
Starostwo Powiatowe w Turku
Wydział Architektury i Budownictwa
Ul. Kaliska 59, 62-700 Turek
Wydział Architektury i Budownictwa
Ul. Kaliska 59, 62-700 Turek
Wymagane Dokumenty
Do wniosku o przeniesienie praw i obowiązków wynikających ze zgłoszenia należy dołączyć:
- Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane
- Pełnomocnictwo wraz z opłatą (jeśli jest wymagane)
- Opłata skarbowa dot. przeniesienia zgłoszenia (jeśli jest wymagana)
- Kopia zgłoszenia
- Kopia dziennika budowy
Opłaty
Zgodnie z ustawą o opłacie skarbowej z dnia 16 listopada 2006 r.
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Wojewody Wielkopolskiego za pośrednictwem Starosty Tureckiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia.