Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Zgłoszenie zmian danych ewidencji gruntów i budynkówDrukuj informacjęSprawa: Zgłoszenie zmian danych ewidencji gruntów i budynkówSzczegóły informacji
Zgłoszenie zmian danych ewidencji gruntów i budynków
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Geodezji i Ochrony Środowiska
Ogłoszono dnia: 2019-10-14 15:59:42
Termin załatwienia
Aktualizacji operatu ewidencyjnego dokonuje się niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez starostę odpowiednich dokumentów określających zmiany danych ewidencyjnych
Osoba kontaktowa
Małgorzata Dyc
Miejsce załatwienia
Wydział Geodezji i Ochrony Środowiska
ul. Łąkowa 4A, pokój 6
Telefon kontaktowy
63 22 23 335
Adres e-mail
Sposób załatwienia
Dokonanie zmiany w bazie ewidencji gruntów i budynków
Miejsce odbioru
Zawiadomienie o zmianach w danych ewidencyjnych przesyłane jest do wnioskodawcy
Wymagane Dokumenty
Wypełniony formularz zgłoszenia zmian danych ewidencji gruntów i budynków oraz jeden z podanych dokumentów potwierdzających zmiany danych ewidencyjnych:
- akt notarialny,
- decyzje administracyjne
- zawiadomienia z Wydziału Ksiąg Wieczystych
- postanowienia sądowe
- wykazy zmian gruntowych
- umowy dzierżawy
Opłaty
W tej sprawie opłat nie pobiera się
Podstawa prawna
* Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2020 r. poz. 276 z późn. zm.),
* Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. – o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2019 r. poz.1781)
* Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2020 r. poz. 256)
* Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2019 r. ,poz. 393),