Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Wniosek o przeniesienie zgłoszeniaDrukuj informacjęSprawa: Wniosek o przeniesienie zgłoszeniaSzczegóły informacji
Wniosek o przeniesienie zgłoszenia
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Architektury i Budownictwa
Ogłoszono dnia: 2017-01-03 08:44:15
Termin załatwienia
W sprawie przeniesienia zgłoszenia organ ma termin do 65 dni na wydanie decyzji o przeniesieniu zgłoszenia wobec, którego organ nie wniósł sprzeciwu.
Osoba kontaktowa
Katarzyna Andrzejczak
Miejsce załatwienia
Starostwo Powiatowe w Turku
Wydział Architektury i Budownictwa
Ul. Kaliska 59, 62-700 Turek
Dyrektor Wydziału – Pani Katarzyna Andrzejczak - nr tel. 063 22 23 260
Pracownicy Wydziału – nr tel. 063 22 23 261-265 oraz 063 22 23 224, 063 22 23 228
Telefon kontaktowy
63 22 23 260
Adres e-mail
budownictwo@powiat.turek.pl
Miejsce odbioru
Starostwo Powiatowe w Turku
Wydział Architektury i Budownictwa
Ul. Kaliska 59, 62-700 Turek
Wymagane Dokumenty
Do wniosku o przeniesienie zgłoszenia należy dołączyć:
- Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane
- Pełnomocnictwo wraz z opłatą (jeśli jest wymagane)
- Opłata skarbowa dot. przeniesienia zgłoszenia (jeśli jest wymagana)
- Kopia zgłoszenia
- Kopia dziennika budowy
Opłaty
Zgodnie z ustawą o opłacie skarbowej z dnia 16 listopada 2006 r.
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Wojewody Wielkopolskiego za pośrednictwem Starosty Tureckiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia.