ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

STAROSTWO POWIATOWE W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wniosek o przeniesienie zgłoszeniaDrukuj informacjęSprawa: Wniosek o przeniesienie zgłoszenia

Szczegóły informacji

Wniosek o przeniesienie zgłoszenia

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Architektury i Budownictwa

Ogłoszono dnia: 2017-01-03 08:44:15

Termin załatwienia

W sprawie przeniesienia zgłoszenia organ ma termin do 65 dni na wydanie decyzji o przeniesieniu zgłoszenia wobec, którego organ nie wniósł sprzeciwu.

Osoba kontaktowa

Katarzyna Andrzejczak

Miejsce załatwienia

Starostwo Powiatowe w Turku
Wydział Architektury i Budownictwa
Ul. Kaliska 59, 62-700 Turek
Dyrektor Wydziału – Pani Katarzyna Andrzejczak - nr tel. 063 22 23 260
Pracownicy Wydziału – nr tel. 063 22 23 261-265 oraz 063 22 23 224, 063 22 23 228

Telefon kontaktowy

63 22 23 260

Adres e-mail

budownictwo@powiat.turek.pl

Miejsce odbioru

Starostwo Powiatowe w Turku
Wydział Architektury i Budownictwa
Ul. Kaliska 59, 62-700 Turek

Wymagane Dokumenty

Do wniosku o przeniesienie zgłoszenia należy dołączyć:
  1. Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane
  2. Pełnomocnictwo wraz z opłatą (jeśli jest wymagane)
  3. Opłata skarbowa dot. przeniesienia zgłoszenia (jeśli jest wymagana)
  4. Kopia zgłoszenia
  5. Kopia dziennika budowy

Opłaty

Zgodnie z ustawą o opłacie skarbowej z dnia 16 listopada 2006 r.

Tryb odwoławczy

Odwołanie wnosi się do Wojewody Wielkopolskiego za pośrednictwem Starosty Tureckiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony