Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
Zgłoszenie zmian danych ewidencji gruntów i budynków
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Geodezji i Ochrony Środowiska
Ogłoszono dnia: 2019-10-14 15:59:42
Termin załatwienia
Aktualizacji operatu ewidencyjnego dokonuje się niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez starostę odpowiednich dokumentów określających zmiany danych ewidencyjnych
Osoba kontaktowa
Małgorzta Kowalska, Joanna Tutaj, Bożena Zasiadczyk
Miejsce załatwienia
Wydział Geodezji
ul. Łąkowa 4A,
Pokój nr 11
Telefon kontaktowy
63 22 23 334, 63 22 23 332, 63 22 23 333,
Adres e-mail
Sposób załatwienia
Dokonanie zmiany w bazie ewidencji gruntów i budynków
Miejsce odbioru
Zawiadomienie o zmianach w danych ewidencyjnych przesyłane jest do wnioskodawcy
Wymagane Dokumenty
Wypełniony formularz zgłoszenia zmian danych ewidencji gruntów i budynków oraz jeden z podanych dokumentów potwierdzających zmiany danych ewidencyjnych:
- akt notarialny,
- decyzje administracyjne
- zawiadomienia z Wydziału Ksiąg Wieczystych
- postanowienia sądowe
- wykazy zmian gruntowych
- umowy dzierżawy
Opłaty
W tej sprawie opłat nie pobiera się
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2019 r. poz.725 z późn. zm.),
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. – o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2019 r. poz.1781)
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2018 r. poz. 2096 z późn. zm.)
Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2019 r. ,poz. 393),