Strona główna
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
- Teraz przeglądasz Archiwum
- Przejdź do aktualności
Lista informacji
Ograniczenie sposobu korzystania z nieruchomości.
Załączniki
Pobierz dane XML Ograniczenie sposobu korzystania z nieruchomości. Drukuj informację Ograniczenie sposobu korzystania z nieruchomości.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Aneta Sochacka - Przech |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-01-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Michał Radka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-01-29 15:11:07 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-01-30 08:35:54 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-01-30 12:58:53 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1261 raz(y) |
Konkurs na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
Akapit nr 1 - brak tytułu
Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
OGŁASZA KONKURS NA STANOWISKO ZASTĘPCY DYREKTORA DS. LECZNICTWA
Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
Ogłoszenie w załaczeniu.
Oferty wraz z dokumentami należy składać w zaklejonych kopertach w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Poduchowne 1, 62 – 700 Turek z dopiskiem na kopercie:
„Konkurs na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa SP ZOZ w Turku”.
Na kopercie należy podać adres do korespondencji, numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej.
Regulamin konkursu, przyjęty przez Komisję konkursową, dostępny jest na stronie internetowej www.szpital.turek.pl.
Materiały o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym SP ZOZ w Turku dostępne są do wglądu w sekretariacie SP ZOZ w Turku, ul. Poduchowne 1. 62-700 Turek, tel. 63280 56 00 i można się z nimi zapoznać w godzinach od 8.00 do 14.00.
Przewidywany termin rozpatrzenia zgłoszonych kandydatur określa się na 60 dni od upływu terminu składania ofert.
Konkurs przeprowadzony będzie w oparciu o Regulamin konkursu i rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 6 lutego 2012 r. w sprawie sposobu przeprowadzania konkursu na niektóre stanowiska kierownicze w podmiocie leczniczym niebędącym przedsiębiorcą oraz ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2012, poz. 182).
Załączniki
Pobierz dane XML Konkurs na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku Drukuj informację Konkurs na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Elżbieta Sylwestrzak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-01-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Grzegorz Gibaszek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-01-19 20:11:05 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-01-19 20:14:36 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-08-10 08:16:35 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1572 raz(y) |
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych dla Starostwa Powiatowego w Turku na 2018 rok
Akapit nr 1 - brak tytułu
stosownie do przepisu art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych niniejszy plan postępowań o udzielenie zamówień zawiera informacje dotyczące:
1) przedmiotu zamówienia;
2) rodzaju zamówienia według podziału na zamówienia na roboty budowlane, dostawy lub usługi;
3) przewidywanego trybu lub innej procedury udzielenia zamówienia;
4) orientacyjnej wartości zamówienia;
5) przewidywanego terminu wszczęcia postępowania w ujęciu kwartalnym
Załączniki
Pobierz dane XML Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych dla Starostwa Powiatowego w Turku na 2018 rok Drukuj informację Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych dla Starostwa Powiatowego w Turku na 2018 rok
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Piotr Nowaczyk |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-01-10 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-01-10 08:50:50 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-01-10 08:50:54 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-01-30 10:37:39 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3323 raz(y) |
Komunikat dotyczący postępowań administracyjnych w sprawach gospodarki wodnej prowadzonych od dnia 1 stycznia 2018 roku
Akapit nr 1 - brak tytułu
Uprzejmie informujemy, że z dniem 1 stycznia 2018 roku, na podstawie ustawy Prawo Wodne z dnia 20 lipca 2017 roku (Dz. U. z 2017 r. poz. 1566), została utworzona państwowa osoba prawna Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie.
Według nowych przepisów, organami właściwymi w sprawach zgód wodnoprawnych, tj. pozwoleń wodnoprawnych, zgłoszeń wodnoprawnych i ocen wodnoprawnych są: dyrektor zarządu zlewni oraz kierownik nadzoru wodnego.
Dla powiatu tureckiego właściwymi w sprawach pozwoleń wodnoprawnych, ze względu na lokalizację przedsięwzięcia są:
Dyrektor Zarządu Zlewni w Kole, ul. Prusa 3, 62-600 Koło, tel. 62/2720184;
Dyrektor Zarządu Zlewni w Sieradzu, pl. Wojewódzki 1, 98-200 Sieradz, tel. 43/8263600;
Dyrektor Zarządu Zlewni w Kaliszu, ul. Kolegialna 4, 62-800 Kalisz, tel. 602609412 ( numer tymczasowy).
Szczegółowe informacje w załaczeniu.
Załączniki
Pobierz dane XML Komunikat dotyczący postępowań administracyjnych w sprawach gospodarki wodnej prowadzonych od dnia 1 stycznia 2018 roku Drukuj informację Komunikat dotyczący postępowań administracyjnych w sprawach gospodarki wodnej prowadzonych od dnia 1 stycznia 2018 roku
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Piotr Nowaczyk |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-01-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Sławomir Błaszczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-01-09 13:19:22 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-01-09 14:00:25 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-01-10 08:10:03 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2640 raz(y) |
Wykaz nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży
Załączniki
Pobierz dane XML Wykaz nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży Drukuj informację Wykaz nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Magdalena Grędkiewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-01-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Michał Radka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-01-09 08:50:56 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-01-09 08:55:02 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-01-09 14:17:45 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1357 raz(y) |
Informacja o zatwierdzeniu Uproszczonego Planu Urządzenia Lasu dla gminy Dobra
Załączniki
Pobierz dane XML Informacja o zatwierdzeniu Uproszczonego Planu Urządzenia Lasu dla gminy Dobra Drukuj informację Informacja o zatwierdzeniu Uproszczonego Planu Urządzenia Lasu dla gminy Dobra
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Alicja Chojecka |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-01-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Sławomir Błaszczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-01-08 10:06:15 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-01-08 10:08:29 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-01-10 08:11:15 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1952 raz(y) |
Ograniczenie sposobu korzystania z nieruchomości położonych w miejscowościach : Grabków, Turek, Skarbki i Mariantów.
Załączniki
Pobierz dane XML Ograniczenie sposobu korzystania z nieruchomości położonych w miejscowościach : Grabków, Turek, Skarbki i Mariantów. Drukuj informację Ograniczenie sposobu korzystania z nieruchomości położonych w miejscowościach : Grabków, Turek, Skarbki i Mariantów.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Joanna Pawlak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-01-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Michał Radka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-01-08 09:54:55 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-01-08 09:56:40 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-01-09 14:16:09 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1279 raz(y) |
Protokół z wyboru partnera w ramach konkursu nr: RPWP.08.01.02-IZ-00-30-001/17
Załączniki
Pobierz dane XML Protokół z wyboru partnera w ramach konkursu nr: RPWP.08.01.02-IZ-00-30-001/17 Drukuj informację Protokół z wyboru partnera w ramach konkursu nr: RPWP.08.01.02-IZ-00-30-001/17
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Joanna Matusiak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-12-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jacek Suszek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-12-19 09:36:18 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-12-19 09:38:51 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-01-10 08:11:51 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 914 raz(y) |
Obwieszczenie Starosty Tureckiego z dnia 14 grudnia 2017 roku o wydaniu decyzji o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej dla zadania pn. "Budowa układu komunikacyjnego w rejonie ulic: 650-lecia i Dąbrowskiego w Turku"
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Starosty Tureckiego z dnia 14 grudnia 2017 roku o wydaniu decyzji o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej dla zadania pn. "Budowa układu komunikacyjnego w rejonie ulic: 650-lecia i Dąbrowskiego w Turku" Drukuj informację Obwieszczenie Starosty Tureckiego z dnia 14 grudnia 2017 roku o wydaniu decyzji o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej dla zadania pn. "Budowa układu komunikacyjnego w rejonie ulic: 650-lecia i Dąbrowskiego w Turku"
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Karina Kozłowska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-12-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Andrzejczak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-12-14 13:48:21 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-12-14 13:49:04 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-12-01 13:59:33 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1215 raz(y) |
Wyniki otwartego konkursu ofert - nieodpłatna pomoc prawna.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zarząd Powiatu Tureckiego informuje, iż w dniu 30 listopada 2017 r. rozstrzygnięto otwarty konkurs ofert
na powierzenie realizacji zadania publicznego w zakresie prowadzenia punktu nieodpłatnej pomocy prawnej w Powiecie Tureckim w 2018 roku
na powierzenie realizacji zadania publicznego w zakresie prowadzenia punktu nieodpłatnej pomocy prawnej w Powiecie Tureckim w 2018 roku
OGŁOSZENIE WYNIKÓW
OTWARTEGO KONKURSU OFERT
NA POWIERZENIE REALIZACJI ZADANIA PUBLICZNEGO
W ZAKRESIE PROWADZENIA PUNKTU NIEODPŁATNEJ POMOCY PRAWNEJ
W POWIECIE TURECKIM W 2018 ROKU
Nazwa zadania: Prowadzenie punktu nieodpłatnej pomocy prawnej w Powiecie Tureckim w 2018 roku.
Nazwa oferenta: Stowarzyszenie Inicjatyw Społecznych „Wsparcie, Informacja, Rozwój”, ul. Stefana Batorego 8, 56-200 Góra
Szczegółowa nazwa zadania: Prowadzenie punktu nieodpłatnej pomocy prawnej w Powiecie Tureckim w 2018 roku.
Kwota dotacji: 60.726,00 zł
Starosta Turecki
/-/ Mariusz Seńko
Pobierz dane XML Wyniki otwartego konkursu ofert - nieodpłatna pomoc prawna. Drukuj informację Wyniki otwartego konkursu ofert - nieodpłatna pomoc prawna.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Joanna Matusiak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-11-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jacek Suszek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-11-30 11:08:53 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-11-30 14:48:46 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-01-10 08:26:51 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1108 raz(y) |