Strona główna
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Obwieszczenie Starosty Tureckiego z dnia 22 lipca 2021 roku o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej dla inwestycji przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 667104P w ramach zadania pn. "Przebudowa drogi gminnej Wróblina - Niwy"
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Starosty Tureckiego z dnia 22 lipca 2021 roku o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej dla inwestycji przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 667104P w ramach zadania pn. "Przebudowa drogi gminnej Wróblina - Niwy" Drukuj informację Obwieszczenie Starosty Tureckiego z dnia 22 lipca 2021 roku o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej dla inwestycji przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 667104P w ramach zadania pn. "Przebudowa drogi gminnej Wróblina - Niwy"
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-07-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Małgorzata Białek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-07-23 09:54:00 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karina Kozłowska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-07-23 09:54:30 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karina Kozłowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-07-23 09:54:30 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1122 raz(y) |
Obwieszczenie Starosty Tureckiego z dnia 20 lipca 2021 roku o wydaniu decyzji Starosty Tureckiego nr 4/21 w sprawie wydania decyzji o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej dla zadania: budowa drogi gminnej nr 667072P wraz z przebudową skrzyżowania z drogą powiatową oraz budową oświetlenia ulicznego w ramach zadania pn. "Budowa łącznika pomiędzy DK 72, a drogą powiatową Tuliszków - Wróblina"
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Starosty Tureckiego z dnia 20 lipca 2021 roku o wydaniu decyzji Starosty Tureckiego nr 4/21 w sprawie wydania decyzji o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej dla zadania: budowa drogi gminnej nr 667072P wraz z przebudową skrzyżowania z drogą powiatową oraz budową oświetlenia ulicznego w ramach zadania pn. "Budowa łącznika pomiędzy DK 72, a drogą powiatową Tuliszków - Wróblina" Drukuj informację Obwieszczenie Starosty Tureckiego z dnia 20 lipca 2021 roku o wydaniu decyzji Starosty Tureckiego nr 4/21 w sprawie wydania decyzji o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej dla zadania: budowa drogi gminnej nr 667072P wraz z przebudową skrzyżowania z drogą powiatową oraz budową oświetlenia ulicznego w ramach zadania pn. "Budowa łącznika pomiędzy DK 72, a drogą powiatową Tuliszków - Wróblina"
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-07-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Małgorzata Białek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-07-21 11:18:00 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karina Kozłowska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-07-21 11:21:18 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karina Kozłowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-07-21 11:21:18 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1079 raz(y) |
Obwieszczenie Starosty Tureckiego z dnia 16 lipca 2021 roku o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej obejmującej "budowę drogi gminnej w miejscowości Przykona - ul. Spacerowa"
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Starosty Tureckiego z dnia 16 lipca 2021 roku o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej obejmującej "budowę drogi gminnej w miejscowości Przykona - ul. Spacerowa" Drukuj informację Obwieszczenie Starosty Tureckiego z dnia 16 lipca 2021 roku o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej obejmującej "budowę drogi gminnej w miejscowości Przykona - ul. Spacerowa"
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-07-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Małgorzata Białek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-07-19 12:08:19 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karina Kozłowska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-07-19 12:09:20 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karina Kozłowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-07-19 12:09:20 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1060 raz(y) |
Zaproszenie do składania ofert na realizację zadania publicznego w ramach Modułu IV programu Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych „Pomoc osobom niepełnosprawnym poszkodowanym w wyniku żywiołu lub sytuacji kryzysowych wywołanych chorobami zakaźnymi”
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zarząd Powiatu Tureckiego art. 32 ust. 1 i ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2020r. poz. 920), art. 15zzm ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020r. poz. 1842 ze zm.), art. 44 ust. 3 pkt 1, art. 47, art. 151 i art. 221 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 869 ze zm.)
zaprasza
organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 2057 ze zm.) do składania ofert na realizację zadania publicznego w ramach Modułu IV programu Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych „Pomoc osobom niepełnosprawnym poszkodowanym w wyniku żywiołu lub sytuacji kryzysowych wywołanych chorobami zakaźnymi” z pominięciem otwartego konkursu ofert.
I. Rodzaj zadania publicznego związanego z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, z pominięciem otwartego konkursu ofert.
W związku z ogłoszonym, w okresie od dnia 20 marca 2020r. do odwołania, stanem epidemii na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej, wywołanym wirusem SARS-CoV-2, Zarząd Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych uruchomił w 2021r. realizację Modułu IV programu „Pomoc osobom niepełnosprawnym poszkodowanym w wyniku żywiołu lub sytuacji kryzysowych wywołanych chorobami zakaźnymi”.
Z wnioskiem o przyznanie pomocy finansowej w ramach Modułu IV programu mogą ubiegać się organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 2057 ze zm.), które w wyniku ogłoszonego na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii wywołanego wirusem SARS-CoV-2 uruchomiły w 2021r. dodatkowe wsparcie dla osób niepełnosprawnych lub ich otoczenia. Wsparcie finansowe proponowanych działań może dotyczyć m.in.(jest to katalog przykładowych działań):
- świadczenia pomocy psychologicznej dla osób niepełnosprawnych albo rodziny osoby z niepełnosprawnością,
- transportu,
- dostarczania osobom niepełnosprawnym leków, produktów żywnościowych oraz innych artykułów pierwszej potrzeby,
- organizacji opieki domowej,
- zakupu środków ochrony (jak płyny do dezynfekcji, przyłbice, odzież ochronna),
- zakupu do placówek dla osób z niepełnosprawnością wyposażenia po wystąpieniu choroby, tj. np. pościeli, ubrań,
- zakupu sprzętu i wyposażenia podnoszącego poziom bezpieczeństwa sanitarnego w placówkach (np. utworzenie odrębnych stołówek),
- utrzymania mieszkania chronionego przeznaczonego na „przejściowe” w okresie epidemii dla osób niepełnosprawnych lub rodziny / opiekunów osoby niepełnosprawnej w związku z nałożoną kwarantanną (np. koszty utrzymania lokalu, zakupu środków ochrony, artykułów żywnościowych),
- zakupu paczek żywnościowych dla osób niepełnosprawnych,
- organizowania aktywności w celu poprawy kondycji osób niepełnosprawnych.
Organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie samodzielnie wybierają taki rodzaj pomocy, który jest niezbędny na danym terenie i wynika ze specyficznych potrzeb niepełnosprawnych mieszkańców Powiatu Tureckiego lub ich otoczenia.
II. Wysokość środków publicznych przeznaczona na realizację zadania publicznego.
Środki finansowe pochodzić będą z budżetu Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Modułu IV programu „Pomoc osobom niepełnosprawnym poszkodowanym w wyniku żywiołu lub sytuacji kryzysowych wywołanych chorobami zakaźnymi”.
Wysokość środków finansowych na realizację zadań publicznych poszczególnych podmiotów określi Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
III. Jednostka odpowiedzialna za przyjmowanie ofert.
Oferty należy składać w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Turku, ul. Łąkowa 1, 62 – 700 Turek.
IV. Wymagania formalne oferty i tryb składania poświadczeń złożenia oferty.
- Ofertę należy złożyć na formularzy wprowadzonym Rozporządzeniem Przewodniczącego Komitetu do spraw pożytku publicznego z dnia 24 października 2018r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz. U. z 2018r. poz. 2057).
- Ofertę należy sporządzić w sposób przejrzysty i czytelny, zgodnie z instrukcjami umieszczonymi przy poszczególnych polach lub w przepisach oraz z niniejszym zaproszeniem do składania ofert.
- Oferta powinna być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli, zgodnie ze statutem lub innym dokumentem, lub rejestrem określającym sposób reprezentacji oferenta wraz z pieczątkami imiennymi, a w przypadku ich braku wymagane są czytelne podpisy wraz z określeniem pełnionych funkcji.
- Wzór oferty można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Turku http://bip.powiat.turek.pl/ .
- Do oferty należy dołączyć:
- dokument potwierdzający status prawny oferenta i umocowanie osób go reprezentujących – odpis musi być zgodny z aktualnym stanem faktycznym i prawnym (aktualny odpis z rejestru – w przypadku KRS nie ma tego obowiązku, o ile dokument jest dostępny w internetowej wyszukiwarce podmiotów KRS – lub wyciąg z ewidencji lub inny dokument potwierdzający status prawny oferenta i umocowanie osób go reprezentujących);
- dokument potwierdzający upoważnienie do działania w imieniu oferenta – w przypadku wyboru innego sposobu reprezentowania, niż wynika z KRS lub innego właściwego rejestru (pełnomocnictwo);
- aktualny statut, regulamin lub inny dokument potwierdzający zakres działalności w dziedzinie objętej niniejszym zaproszeniem (kserokopia potwierdzona za zgodność aktualnego statusu, regulaminu lub innego dokumentu);
- dokument zawierający informację o niezaleganiu w zobowiązanych podatkowych i w składkach na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenia zdrowotne, Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych (oświadczenie).
- Złożenie oferty na realizację zadania publicznego nie jest jednoznaczne z przyznaniem dotacji.
- Dopuszcza się złożenie tylko jednej oferty przez organizację pozarządową lub podmiot wymieniony w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
- Nie dopuszcza się elektronicznego składania ofert.
- Kompletne oferty wraz z wymaganymi załącznikami należy składać w formie pisemnej, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Moduł IV programu „Pomoc osobom niepełnosprawnym poszkodowanym w wyniku żywiołu lub sytuacji kryzysowych wywołanych chorobami zakaźnymi”.
- Na kopercie należy umieścić nazwę i adres podmiotu składającego ofertę.
V. Termin składania ofert.
- Oferty można składać osobiście lub za pośrednictwem, poczty (polecony, potwierdzenie odbioru) w terminie do dnia 23 lipca 2021r. do godz. 15:00.
- Złożone oferty wraz z załącznikami są dokumentacją urzędową i nie podlegają zwrotowi.
VI. Postanowienia końcowe:
- Zarząd Powiatu Tureckiego zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zaproszenia bez podawania przyczyn, a także do niedokonania wyboru w szczególności, gdy w odpowiedzi na zaproszenie wpłyną oferty podlegające odrzuceniu albo oferenci zostali wykluczeni z postępowania lub nie spełnili warunków udziału w postępowaniu.
- Zarząd Powiatu Tureckiego zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu składania ofert.
- Wyjaśnień w przedmiotowej sprawie udziela Pani Małgorzata Wojtczak – Kierownik Działu organizacyjnego i ds. realizacji programów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Turku, tel. 63 / 280 11 37, e-mail: .
Załączniki
Pobierz dane XML Zaproszenie do składania ofert na realizację zadania publicznego w ramach Modułu IV programu Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych „Pomoc osobom niepełnosprawnym poszkodowanym w wyniku żywiołu lub sytuacji kryzysowych wywołanych chorobami zakaźnymi” Drukuj informację Zaproszenie do składania ofert na realizację zadania publicznego w ramach Modułu IV programu Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych „Pomoc osobom niepełnosprawnym poszkodowanym w wyniku żywiołu lub sytuacji kryzysowych wywołanych chorobami zakaźnymi”
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-07-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Edyta Michalak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-07-12 08:04:13 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Robert Wojdyła |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-07-12 08:16:22 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Jarosław Balew |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-09-16 11:23:28 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4938 raz(y) |
Unieważnienie otwartego konkursu ofert na realizację w 2021 roku zadania publicznego z zakresu ratownictwa i ochrony ludności.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zarząd Powiatu Tureckiego, informuje o unieważnieniu otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych Powiatu Tureckiego w 2021 roku ogłoszonego Uchwałą Nr 516/2021 Zarządu Powiatu Tureckiego z dnia 21 maja 2021 r., w części dotyczącej zlecenia realizacji zadania publicznego z zakresu ratownictwa i ochrony ludności pn. „ Organizacja przedsięwzięć propagujących i rozwijających wiedzę i umiejętności z zakresu ochrony przeciwpożarowej, przeciwpowodziowej oraz szeroko rozumianego ratownictwa”, z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty w zakresie wskazanym w ogłoszeniu otwartego konkursu ofert.
Starosta Turecki
/-/ Dariusz Kałużny
Pobierz dane XML Unieważnienie otwartego konkursu ofert na realizację w 2021 roku zadania publicznego z zakresu ratownictwa i ochrony ludności. Drukuj informację Unieważnienie otwartego konkursu ofert na realizację w 2021 roku zadania publicznego z zakresu ratownictwa i ochrony ludności.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-07-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Sławomir Kosobudzki |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-07-09 10:01:52 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Joanna Matusiak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-07-09 10:03:08 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Joanna Matusiak |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-07-09 10:03:08 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4247 raz(y) |
Dyrektora Zarządu Zalewni Wód Polskich w Kole dot. wszczęcia postępowania administracyjnego
Akapit nr 1 - brak tytułu
OBWIESZCZENIE
Dyrektora Zarządu Zalewni Wód Polskich w Kole
Dyrektora Zarządu Zalewni Wód Polskich w Kole
Zgodnie z art. 61 § 1, § 4 i § 5 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 735), art. 400 ust. 7, art. 401 ust. 3 i ust. 4 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2021 r., poz. 624 ze zm.), informuję o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek z dnia 26.03.2021 r. (data wpływu 01.04.2021 r.), złożony przez Panią Lidię Jarek, zam. Słodków 31, 62-700 Turek, w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na prowadzenie przez wody powierzchniowe płynące – rzekę Pokrzywnica, przepustu z rur PEHD 1 o średnicy Ø 1200 cm na długości L=12,0 m, w ramach zadania pn. „Budowa przepustu na rzece pokrzywnicy w km 16+000, zlokalizowanego na działkach o numerach ewidencyjnych 20/16, 26 oraz 36, obręb Słodków, gm. Turek, powiat turecki, województwo wielkopolskie.
Z up. Dyrektora /-/ Wioleta Modelska Kierownik |
Pobierz dane XML Dyrektora Zarządu Zalewni Wód Polskich w Kole dot. wszczęcia postępowania administracyjnego Drukuj informację Dyrektora Zarządu Zalewni Wód Polskich w Kole dot. wszczęcia postępowania administracyjnego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-06-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Kinga Bryl |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-06-22 13:26:17 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Kinga Bryl |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-06-22 13:26:28 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Kinga Bryl |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-06-22 13:39:18 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3597 raz(y) |
Obwieszczenie Starosty Tureckiego z dnia 16 czerwca 2021 roku o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej dla inwestycji pn. Budowa drogi gminnej 667047P w ramach zadania pod nazwą: "Budowa drogi Kiszewy - Budki"
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Starosty Tureckiego z dnia 16 czerwca 2021 roku o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej dla inwestycji pn. Budowa drogi gminnej 667047P w ramach zadania pod nazwą: "Budowa drogi Kiszewy - Budki" Drukuj informację Obwieszczenie Starosty Tureckiego z dnia 16 czerwca 2021 roku o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej dla inwestycji pn. Budowa drogi gminnej 667047P w ramach zadania pod nazwą: "Budowa drogi Kiszewy - Budki"
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-06-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Małgorzata Białek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-06-16 14:29:39 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karina Kozłowska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-06-16 14:30:25 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karina Kozłowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-06-16 14:30:25 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1084 raz(y) |
Informacja dot. Wykonania Wielkoobszarowej Inwentaryzacji Stanu Lasu w kraju w latach 2020 – 2024
Załączniki
Pobierz dane XML Informacja dot. Wykonania Wielkoobszarowej Inwentaryzacji Stanu Lasu w kraju w latach 2020 – 2024 Drukuj informację Informacja dot. Wykonania Wielkoobszarowej Inwentaryzacji Stanu Lasu w kraju w latach 2020 – 2024
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-06-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Zofia Szymańska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-06-10 12:39:05 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Jarosław Balew |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-06-10 12:41:28 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Jarosław Balew |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-06-10 12:47:14 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2826 raz(y) |
Sprawozdanie z realizacji programu współpracy Powiatu Tureckiego z NGO za rok 2020.
Załączniki
Pobierz dane XML Sprawozdanie z realizacji programu współpracy Powiatu Tureckiego z NGO za rok 2020. Drukuj informację Sprawozdanie z realizacji programu współpracy Powiatu Tureckiego z NGO za rok 2020.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-05-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Sławomir Kosobudzki |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-05-26 08:08:42 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Joanna Matusiak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-05-26 08:10:23 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Joanna Matusiak |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-05-26 08:10:22 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2200 raz(y) |
Obwieszczenie Starosty Tureckiego z dnia 13 maja 2021 roku o odmowie wydania decyzji nr 2/21 w sprawie wydania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej dla zadania pn. ,,Budowa ulicy Leśnej w miejscowości Wróblina wraz z budową infrastruktury towarzyszącej i przebudową istniejących dróg publicznych"
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Starosty Tureckiego z dnia 13 maja 2021 roku o odmowie wydania decyzji nr 2/21 w sprawie wydania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej dla zadania pn. ,,Budowa ulicy Leśnej w miejscowości Wróblina wraz z budową infrastruktury towarzyszącej i przebudową istniejących dróg publicznych" Drukuj informację Obwieszczenie Starosty Tureckiego z dnia 13 maja 2021 roku o odmowie wydania decyzji nr 2/21 w sprawie wydania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej dla zadania pn. ,,Budowa ulicy Leśnej w miejscowości Wróblina wraz z budową infrastruktury towarzyszącej i przebudową istniejących dróg publicznych"
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-05-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Małgorzata Białek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-05-14 13:51:29 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-05-14 13:52:06 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-05-14 13:52:06 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1165 raz(y) |