ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

STAROSTWO POWIATOWE W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - protokół

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OR.2110.6.2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: OR.2110.6.2024

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent ds. obsługi baz danych BDOT, GESUT i EGiB - protokół

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Turku

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Geodezji i Ochrony Środowiska

Data udostępnienia: 2024-03-28

Ogłoszono dnia: 2024-03-28 przez

Termin składania dokumentów: 2024-04-08 15:30:00

Nr ogłoszenia: OR.2110.6.2024

Zlecający: Starosta Turecki

I. Regulamin oceny:

Celem ustalenia predyspozycji i umiejętności kandydata przeprowadza się rozmowę kwalifikacyjną.
 
W ramach rozmowy kwalifikacyjnej  komisja zadaje  4 pytania, za które można uzyskać maksymalnie 36 punktów, po 3 punkty za każde pytanie od każdego członka komisji.
Dodatkowo za:
  1. Wykształcenie wyższe o kierunku administracja, geodezja i kartografia lub ukończone studia podyplomowe o ww. kierunkach  po 1 pkt od każdego członka komisji.
  2. Co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej po 1 pkt od każdego członka komisji.
 
Maksymalna ilość punktów, którą może uzyskać kandydat wynosi 42 pkt, minimalna ilość punktów wynosi  26 pkt.
 
Komisja przedkłada Staroście kandydatów do dokonania wyboru.

III. Lista osób ocenionych pozytywnie:

Lp Nazwisko i imię Miejsce zamieszkania Wynik testu Wynik rozmowy Suma punktów
1 Mac Dominika Szadów Księży b/d b/d 38
2 Borkowski Michał Wróblina b/d b/d 30
« powrót do poprzedniej strony