Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: KP.2110.1.2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: KP.2110.1.2024Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Sekretarz Powiatu
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Turku
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Samodzielne stanowisko
Data udostępnienia: 2024-08-01
Ogłoszono dnia: 2024-08-01
Termin składania dokumentów: 2024-08-12 15:30:00
Nr ogłoszenia: KP.2110.1.2024
Zlecający: Starosta Turecki
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce,
- co najmniej 4-letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej 2-letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej 4-letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych oraz co najmniej 2-letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.
UWAGA: stosownie do art. 5 ust. 5 ustawy o pracownikach samorządowych, sekretarz nie ma prawa tworzenia partii politycznych ani przynależności do nich. W przypadku wyboru kandydata należącego do partii politycznej, zatrudnienie będzie możliwe pod warunkiem rezygnacji kandydata z członkostwa w partii.
b. Wymagania dodatkowe:
a. znajomość przepisów prawa co najmniej w zakresie następujących aktów prawnych (wg stanu prawnego obowiązującego w dniu rozmowy kwalifikacyjnej):
- ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym,
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
- ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
- ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
- ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny,
- ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,
- uchwała nr XLV/313/2018 Rady Powiatu Tureckiego z dnia 26.10.2018 r. Statut Powiatu Tureckiego,
- rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,
b. umiejętność planowania i organizacji pracy,
c. umiejętności komunikacyjne i organizacyjne,
d. umiejętność pracy w zespole,
e. opanowanie i wysoka kultura osobista.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- nadzór nad terminowym i prawidłowym załatwianiem spraw, przestrzeganiem regulaminu i instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego,
- przedkładanie staroście bieżących informacji o realizacji spraw załatwianych przez wydziały, referaty i stanowiska samodzielne oraz propozycji rozstrzygnięć wynikłych sporów kompetencyjnych;
- koordynowanie przygotowań i przeprowadzania wyborów,
- koordynowanie współpracy pomiędzy naczelnikami wydziałów, kierownikami referatów oraz stanowiskami samodzielnymi,
- wykonywanie innych zadań z upoważnienia lub na polecenie starosty.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- podstawa nawiązania stosunku pracy – umowa o pracę,
- wymiar czasu pracy – pełny etat (40 godzin tygodniowo),
- praca przy monitorze ekranowym co najmniej przez połowę wymiaru czasu pracy,
- praca w pomieszczeniu w budynku bez windy,
- praca wymagająca analizy dokumentów,
- możliwość wyjazdów służbowych poza adres siedziby pracodawcy.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
poniżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- wypełniony kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie (według wzoru) - podpisany,
- życiorys zawodowy (CV) – podpisany,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności lub spełnienie dodatkowych wymagań,
- kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
- oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – podpisane,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych – podpisane,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530) - podpisane.
W toku procedury naboru w przypadku wątpliwości komisja może żądać od kandydata oryginałów dokumentów.
W przypadku zatrudnienia kandydat będzie obowiązany dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2024-08-12 15:30:00
b. Sposób:
- aplikacje należy składać w terminie do dnia 12.08.2024 roku do godz. 15.30 pod adresem: Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek – Punkt Informacyjny,
- terminem złożenia aplikacji jest termin ich wpływu do Starostwa Powiatowego w Turku (nie jest dniem wpływu data nadania w placówce operatora pocztowego).
Aplikacje należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko sekretarza powiatu”.
Aplikacje, które wpłyną po terminie ich składania lub niespełniające wymogów, o których mowa w pkt V ppkt 1-3 i 5-7, nie będą rozpatrywane, a kandydaci, którzy je złożyli, nie zostaną zakwalifikowani do II etapu naboru.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek – Punkt Informacyjny
VII. Informacje dodatkowe:
Nabór będzie przeprowadzony w dwóch etapach, przy czym pierwszy etap zostanie przeprowadzony dnia 13.08.2024 roku i obejmować będzie otwarcie aplikacji i sprawdzenie warunków formalnych; od godz. 15.00 dostępna będzie informacja o kandydatach zakwalifikowanych do II etapu naboru (udzielana telefonicznie – tel. 63 222 32 12). Kandydaci zakwalifikowani do II etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzenia II etapu.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.powiat.turek.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Turku przy ul. Kaliskiej 59.
Złożone aplikacje można odebrać w referacie Kadr i Płac Starostwa Powiatowego w Turku (pok. 231) w terminie jednego miesiąca, po zakończonej procedurze naboru. Aplikacje nieodebrane, złożone przez kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zostaną po tym czasie protokolarnie zniszczone.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Administratorem danych osobowych jest Starosta Turecki z siedzibą przy ulicy Kaliskiej 59, 62 - 700 Turek.
Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Robert Wojdyła z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@turek.starostwo.gov.pl, telefonicznie: +48 63 2223 207 lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Turku ul. Kaliska 59, 62 - 700 Turek;
- Dane osobowe są przetwarzane w związku ze złożoną ofertą dotyczącą naboru na wolne stanowisko pracy,
- Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych jest Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy,
- Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa,
- Dane osobowe będą przechowywane:
- do zakończenia procesu rekrutacji po czym zostaną zniszczone w przypadku nie przyjęcia kandydata do pracy albo,
- w przypadku zatrudnienia przez okres 10 lat [art. 51u ust. 1 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r., poz. 217 t.j.)] po ustaniu zatrudnienia.
- Osoba przekazująca swoje dane ma prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- Osoba przekazująca swoje dane ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych osobowych,
- Osoba przekazująca swoje dane ma prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
- Podanie powyższych danych jest wymogiem ustawowym, brak lub podanie niepełnych danych może być podstawą do odrzucenia oferty,
- Starostwo Powiatowe w Turku nie przewiduje wykorzystania danych w celach innych niż w związku z naborem lub zatrudnieniem,
- Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu;
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-08-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Henryka Rabęda |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-08-01 14:40:30 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Henryka Rabęda |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-08-01 14:41:52 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Henryka Rabęda |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-08-27 10:19:43 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2442 raz(y) |