ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

STAROSTWO POWIATOWE W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: ZK.8023.9.2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: ZK.8023.9.2024

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku

Miejsce pracy: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Turku

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Turku

Data udostępnienia: 2024-09-30

Ogłoszono dnia: 2024-09-30

Termin składania dokumentów: 2024-10-21 15:00:00

Nr ogłoszenia: ZK.8023.9.2024

Zlecający: Starosta Turecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe;
  2. wiedza i doświadczenie dające rękojmię prawidłowego wykonania obowiązków kierownika;
  3. co najmniej pięcioletni staż pracy na stanowisku kierowniczym albo ukończone studia podyplomowe na kierunku zarządzanie i co najmniej trzyletni staż pracy;
  4. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
  5. w zakresie wiedzy i doświadczenia od kandydata wymagana jest znajomość niezbędnych przepisów prawa, w szczególności:
  1. ustawy z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2024 r. poz. 799),
  2. ustaw zawierających regulacje dotyczące zawodów medycznych,
  3. ustawy z dnia 27.08.2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 146),
  4. ustawy z dnia 6.11.2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz. U. z 2024 r. poz. 581),
  5. ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1270 z późn. zm.),
  6. ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320),
  7. ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.),
  8. aktów wykonawczych wydanych na podstawie ustaw wskazanych w lit. a-g.

V. Wymagane dokumenty:

  1. podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem;
  2. dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania stanowiska kierownika podmiotu leczniczego;
  3. opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej;
  4. dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy, w tym świadectwa pracy bądź zaświadczenia;
  5. inne dokumenty, w szczególności potwierdzającego dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata;
  6. informację o kandydacie z Krajowego Rejestru Karnego opatrzoną datą nie wcześniejszą niż miesiąc przed dniem ogłoszenia konkursu;
  7. oświadczenie kandydata o braku prawomocnie orzeczonego wobec kandydata zakazu zajmowania stanowiska, uniemożliwiającego zatrudnienie na stanowisku kierownika placówki leczniczej;
  8. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o pełnej zdolności do czynności prawnych;
  9. oświadczenie o niekaralności zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;
  10. koncepcja pracy na stanowisku dyrektora SP ZOZ oraz funkcjonowania SP ZOZ w Turku – koncepcja winna stanowić pisemne opracowanie zawierające założenia organizacyjne, programowe i finansowe dotyczące funkcjonowania SP ZOZ w Turku na najbliższe 6 lat;
  11. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku dyrektora SP ZOZ;
  12. oświadczenie o następującej treści: „Oświadczam, iż jest mi znana treść ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1090) i z dniem objęcia stanowiska dyrektora obowiązują mnie zakazy wymienione w art. 4 ww. ustawy”;
  13. oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach przeprowadzenia postępowania konkursowego na stanowisku dyrektora SP ZOZ  w Turku.
Dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe, w tym dyplom ukończenia studiów wyższych, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych na kierunku zarzadzanie (w przypadku wykazania 3 letniego stażu pracy) należy przedłożyć w oryginale, bądź w formie kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
Kopie dokumentów, o których mowa w pkt 4 i 5, powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem, przy czym poświadczanie może być dokonane przez kandydata; na prośbę właściwego podmiotu lub komisji konkursowej kandydata jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-10-21 15:00:00
b. Sposób:
Oferty wraz z dokumentami należy składać w zaklejonych kopertach w terminie do dnia 21 października 2024 r. do godz. 15.00, pod adresem: Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, z dopiskiem na kopercie: „Konkurs na stanowisko dyrektora SP ZOZ w Turku” (decyduje data i godzina wpływu oferty do Urzędu). Na kopercie kandydat umieszcza również swoje imię i nazwisko oraz adres do korespondencji i numer telefonu kontaktowego.
Oferty, które zostaną złożone do Starostwa Powiatowego w Turku po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane i zostaną niezwłocznie zwrócone nadawcy.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek

VII. Informacje dodatkowe:

Udostępnienie materiałów informacyjnych.
Regulamin konkursu, przyjęty przez komisję konkursową dnia 24 września 2024 r. dostępny jest na stronie internetowej www.bip.powiat.turek.pl. Materiały o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym SP ZOZ w Turku dostępne są do wglądu w pokoju nr 13 c w siedzibie Starostwa Powiatowego w Turku, ul. Kaliska 59, tel. 63 222 32 50 oraz w sekretariacie SP ZOZ w Turku, ul. Poduchowne 1, 62-700 Turek, tel. 63 280 56 00 i można się z nimi zapoznać od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00.
Przewidywane miejsce oraz termin rozpatrzenia zgłoszonych kandydatur.
Miejsce rozpatrzenia kandydatur – Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek. Termin rozpatrzenia – 30 dni od upływu terminu składania ofert. Po dokonaniu formalnej oceny ofert komisja konkursowa w toku indywidualnych rozmów przeprowadzonych z kandydatami dokona oceny wiedzy i umiejętności kandydatów w zakresie zarządzania podmiotem leczniczym. O terminie przeprowadzenia rozmowy kandydat zostanie poinformowany pisemnie i telefonicznie przez komisję konkursową. Zarząd Powiatu Tureckiego powiadomi pisemnie o wynikach konkursu kandydatów biorących udział w konkursie w terminie 14 dni od dnia ostatniego posiedzenia komisji konkursowej.
Inne informacje
Zgodnie z art. 25 c ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym  Dyrektor SP ZOZ jest zobowiązany do złożenia pierwszego oświadczenia majątkowego w terminie 30 dni od dnia zatrudnienia z informacją o sposobie i terminie zaprzestania prowadzenia działalności gospodarczej, jeżeli prowadził ją przed dniem zatrudnienia.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119/1 z późn. zm.), w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych Zarząd Powiatu Tureckiego informuje że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Turecki, Starostwo Powiatowe w Turku ul. Kaliska 59, 62 – 700 Turek;
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym mogą się Państwo skontaktować poprzez adres e-mail: iod@powiat.turek.pl,  tel. 63 2223207, we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych;
3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane:
a) w zakresie wskazanym w przepisach ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej oraz § 12 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 lutego 2012 r. w sprawie sposobu przeprowadzania konkursu na niektóre stanowiska kierownicze w podmiocie leczniczym niebędącym przedsiębiorcą będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego na stanowisko Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku oraz zawarcia umowy z wybranym kandydatem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
b) w pozostałym zakresie - na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać
odwołana w dowolnym czasie,
c) jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (w tym o stanie zdrowia i niepełnosprawności) na etapie postępowania konkursowego konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
W przypadku przekazania danych, które Administrator może przetwarzać wyłącznie na podstawie Pani/Pana zgody, proszę o umieszczenie następujących klauzul w dokumentach
aplikacyjnych:
- „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza zakres ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 lutego 2012 r. w sprawie sposobu przeprowadzania konkursu na niektóre stanowiska kierownicze w podmiocie leczniczym niebędącym przedsiębiorcą, które zamieściłem w dokumentach aplikacyjnych i załącznikach przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania,”
- „Wyrażam zgodę na przetwarzanie szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (w tym dotyczących stanu zdrowia i niepełnosprawności), które zamieściłem
 w dokumentach aplikacyjnych oraz załącznikach przez okres niezbędny do realizacji celu
przetwarzania.”
4. Administrator nie będzie przekazywał danych innym podmiotom.
5. Pani/Pana dane zgromadzone w obecnym postępowaniu konkursowym na stanowisko Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Turku będą przechowywane do zakończenia postępowania konkursowego.
6. Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania. Dla danych przetwarzanych na podstawie zgody posiada Pani/Pan prawo cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych;
8. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej oraz § 12 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 lutego 2012 r. w sprawie sposobu przeprowadzania konkursu na niektóre stanowiska kierownicze w podmiocie leczniczym niebędącym przedsiębiorcą jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu konkursowym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
9. Administrator nie będzie realizował zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-09-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Kinga Bryl
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-09-30 14:12:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Robert Wojdyła
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-09-30 14:28:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jarosław Balew
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-11-08 16:03:11
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
727 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony