Ogłoszenie - protokół
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: KP.2110.5.2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: KP.2110.5.2024Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent ds. kancelaryjnych i obsługi administracyjno-biurowej - protokół
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Turku
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2024-10-14
Ogłoszono dnia: 2024-10-14 przez
Termin składania dokumentów: 2024-10-24 15:30:00
Nr ogłoszenia: KP.2110.5.2024
Zlecający: Starosta Turecki
I. Regulamin oceny:
Celem ustalenia predyspozycji i umiejętności kandydata przeprowadza się rozmowę kwalifikacyjną.
W ramach rozmowy kwalifikacyjnej komisja zadaje 4 pytania, za które można uzyskać maksymalnie 36 punktów, po 3 punkty za każde pytanie od każdego członka komisji.
Dodatkowo za:
- Wykształcenie wyższe o kierunku prawo, administracja lub ukończone studia podyplomowe związane z tymi kierunkami po 1 pkt od każdego członka komisji.
- Co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej po 1 pkt od każdego członka komisji.
Maksymalna ilość punktów, którą może uzyskać kandydat wynosi 42 pkt minimalna ilość punktów wynosi 26 pkt
Komisja przedkłada Staroście kandydatów do dokonania wyboru.
II. Zastosowane techniki naboru:
- rozmowa kwalifikacyjna
III. Lista osób ocenionych pozytywnie:
Lp | Nazwisko i imię | Miejsce zamieszkania | Wynik testu | Wynik rozmowy | Suma punktów |
---|---|---|---|---|---|
1 | Soszyńska Aleksandra | b/d | 34 | 34 | |
2 | Ziętek Dagmara Natalia | b/d | 32 | 32 | |
3 | Wysocka Dagmara Wanda | b/d | 26 | 26 |