Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OR.2110.1.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: OR.2110.1.2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Zastępca Dyrektora Wydziału Rozwoju i Edukacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Turku
Wymiar etatu: Pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Edukacji
Data udostępnienia: 2017-01-17
Ogłoszono dnia: 2017-01-17 przez Henryka Rabęda
Termin składania dokumentów: 2017-01-27 15:30:00
Nr ogłoszenia: OR.2110.1.2017
Zlecający: Starosta Turecki
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- nieposzlakowana opinia
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku
- wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym
- co najmniej 4-letni staż pracy
b. Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie w zakresie zarządzania oświatą
- doświadczenie w pracy w sprawowaniu nadzoru nad działalnością szkół i placówek oświatowych min. 3 lata
- doświadczenie w pracy w zakresie pozyskiwania funduszy zewnętrznych dotyczących oświaty (należy udokumentować projekty – wnioski o dofinansowanie, w których kandydat brał udział)
- znajomość przepisów prawa przynajmniej w zakresie następujących aktów prawnych:
- Kodeks postępowania administracyjnego
- ustawa o samorządzie powiatowym
- ustawa o pracownikach samorządowych
- ustawa o systemie informacji oświatowej
- ustawa o ochronie danych osobowych
- ustawa o systemie oświaty
- ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela
- inicjatywa i samodzielność w działaniu
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- realizacja zadań wynikających z Ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty
- prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań wynikających z Ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela
- kontrola prawidłowości pobrania i wykorzystania przekazanej z budżetu powiatu dotacji dla szkół i placówek niepublicznych z terenu powiatu
- kontrola naliczeń i rozliczania subwencji oświatowej dla szkół, dla których organem prowadzącym jest Powiat Turecki
- analizowanie sytuacji i przygotowywanie projektów zmian w sieci szkół, dla których organem prowadzącym jest Powiat Turecki
- nadzór nad działalnością szkół i placówek z terenu powiatu tureckiego
- monitorowanie przebiegu rekrutacji i współpraca ze szkołami i innymi instytucjami w zakresie naboru uczniów do szkół prowadzonych przez Powiat oraz analiza skutków działań szkół w tym zakresie
- działanie na rzecz wzbogacenia form działalności szkół zawodowych, w tym innowacyjnych form kształcenia
- promocja szkół zawodowych i ich współpracy z otoczeniem, w tym z pracodawcami oraz instytucjami życia społecznego i gospodarczego poprzez propagowanie dobrych praktyk w szkolnictwie zawodowym
- działania w zakresie przygotowywania i opracowywania wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami składanymi przez Powiat/Starostwo do odpowiednich instytucji krajowych i zagranicznych w celu pozyskania środków finansowych
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- podstawa nawiązania stosunku pracy – umowa o pracę
- wymiar czasu pracy – pełny etat
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
- wypełniony kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru
- list motywacyjny – podpisany
- życiorys zawodowy (CV) – podpisany
- kserokopia dokumentu tożsamości
- kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności lub spełnienie dodatkowych wymagań
- kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne) – podpisane
- oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego) – podpisane
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych – podpisane
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902) – podpisane
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-01-27 15:30:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać osobiście lub listownie w terminie do dnia 27.01.2017 r. do godz. 15.30 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze: „Zastępca Dyrektora Wydziału Rozwoju i Edukacji”. Przez termin składania dokumentów należy rozumieć termin ich wpływu do Starostwa Powiatowego w Turku. Aplikacje, które wpłyną po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Turku
ul. Kaliska 59
62 - 700 Turek
Punkt Informacyjny
(parter)
VII. Informacje dodatkowe:
1. Nabór będzie przeprowadzony w dwóch etapach we wskazanych poniżej terminach:
a) dnia 30.01.2017 r. – otwarcie i sprawdzenie warunków formalnych złożonej oferty, od godz. 15.00 – informacja o kandydatach zakwalifikowanych do II etapu naboru (udzielana telefonicznie – tel. 63 222 32 12)
b) dnia 3.02.2017 r. – rozpocznie się rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami zakwalifikowanymi do II etapu naboru. O szczegółowym terminie i godzinie kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
2. Aplikacje, które wpłyną po określonym wyżej terminie na składanie dokumentów, a także nie zawierające wymaganych w ogłoszeniu dokumentów nie będą rozpatrywane.
3. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.powiat.turek.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Turku przy ul. Kaliskiej 59.
4. Stosownie do art. 24 ust. 1 ustawy o ochronie danych osobowych informuje się, iż Starosta Turecki jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w zakresie określonym w art. 22¹ Kodeksu pracy. Dane te będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru.
5. Złożone oferty można odebrać w kadrach w terminie jednego miesiąca, po zakończonej procedurze naboru. Oferty niewykorzystane w naborze zostaną po tym czasie protokolarnie zniszczone.
6. W toku procedury naboru w przypadku wątpliwości komisja może żądać od kandydata oryginałów dokumentów.
7. W przypadku zatrudnienia kandydat będzie obowiązany dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
8. Informacja dot. wskaźnika osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych):
Informujemy, że w miesiącu grudniu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.
9. Pełny tekst ogłoszenia w załączeniu (zarządzenie nr 9/2017 Starosty Tureckiego z dnia 17 stycznia 2017 roku w sprawie ogłoszenia naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze oraz powołania komisji konkursowej do przeprowadzenia naboru).