ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

STAROSTWO POWIATOWE W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OR.2110.1.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: OR.2110.1.2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Zastępca Dyrektora Wydziału Rozwoju i Edukacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Turku

Wymiar etatu: Pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Edukacji

Data udostępnienia: 2017-01-17

Ogłoszono dnia: 2017-01-17 przez Henryka Rabęda

Termin składania dokumentów: 2017-01-27 15:30:00

Nr ogłoszenia: OR.2110.1.2017

Zlecający: Starosta Turecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  4. nieposzlakowana opinia
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku
  6. wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym
  7. co najmniej 4-letni staż pracy
b. Wymagania dodatkowe:
  1. wykształcenie w zakresie zarządzania oświatą
  2. doświadczenie w pracy w sprawowaniu nadzoru nad działalnością szkół i placówek oświatowych  min. 3 lata
  3. doświadczenie w pracy w zakresie pozyskiwania funduszy zewnętrznych dotyczących oświaty (należy udokumentować projekty – wnioski o dofinansowanie, w których kandydat brał udział)
  4. znajomość przepisów prawa przynajmniej w zakresie następujących aktów prawnych:
    1. Kodeks postępowania administracyjnego
    2. ustawa o samorządzie powiatowym
    3. ustawa o pracownikach samorządowych
    4. ustawa o systemie informacji oświatowej
    5. ustawa o ochronie danych osobowych
    6. ustawa o systemie oświaty
    7. ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela
  5. inicjatywa i samodzielność w działaniu

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. realizacja zadań wynikających z Ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty
  2. prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań wynikających z Ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela
  3. kontrola prawidłowości pobrania i wykorzystania przekazanej z budżetu powiatu dotacji dla szkół i placówek niepublicznych z terenu powiatu
  4. kontrola naliczeń i rozliczania subwencji oświatowej dla szkół, dla których organem prowadzącym jest Powiat Turecki
  5. analizowanie sytuacji i przygotowywanie projektów zmian w sieci szkół, dla których organem prowadzącym jest Powiat Turecki
  6. nadzór nad działalnością szkół i placówek z terenu powiatu tureckiego
  7. monitorowanie przebiegu rekrutacji i współpraca ze szkołami i innymi instytucjami w zakresie naboru uczniów do szkół prowadzonych przez Powiat oraz analiza skutków działań szkół w tym zakresie
  8. działanie na rzecz wzbogacenia form działalności szkół zawodowych, w tym innowacyjnych form kształcenia
  9. promocja szkół zawodowych i ich współpracy z otoczeniem, w tym z pracodawcami oraz instytucjami życia społecznego i gospodarczego poprzez propagowanie dobrych praktyk w szkolnictwie zawodowym
  10. działania w zakresie przygotowywania i opracowywania wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami składanymi przez Powiat/Starostwo do odpowiednich instytucji krajowych i zagranicznych w celu pozyskania środków finansowych

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. podstawa nawiązania stosunku pracy – umowa o pracę
  2. wymiar czasu pracy – pełny etat

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. wypełniony kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru
  2. list motywacyjny – podpisany
  3. życiorys zawodowy (CV) – podpisany
  4. kserokopia dokumentu tożsamości
  5. kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie
  6. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności lub spełnienie dodatkowych wymagań
  7. kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy
  8. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne) – podpisane
  9. oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego) – podpisane
  10. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych – podpisane
  11. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902) – podpisane

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-01-27 15:30:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać osobiście lub listownie w terminie do dnia 27.01.2017 r. do godz. 15.30 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze: „Zastępca Dyrektora Wydziału Rozwoju i Edukacji”. Przez termin składania dokumentów należy rozumieć termin ich wpływu do Starostwa Powiatowego w Turku. Aplikacje, które wpłyną po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Turku
ul. Kaliska 59
62 - 700 Turek
Punkt Informacyjny
(parter)

VII. Informacje dodatkowe:

1. Nabór będzie przeprowadzony w dwóch etapach we wskazanych poniżej terminach:
a) dnia 30.01.2017 r. – otwarcie i sprawdzenie warunków formalnych złożonej oferty, od godz. 15.00 – informacja o kandydatach zakwalifikowanych do II etapu naboru  (udzielana telefonicznie – tel. 63 222 32 12)
b) dnia 3.02.2017 r. – rozpocznie się rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami zakwalifikowanymi do II etapu naboru. O szczegółowym terminie i godzinie kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
 
2. Aplikacje, które wpłyną po określonym wyżej terminie na składanie dokumentów, a także nie zawierające wymaganych w ogłoszeniu dokumentów nie będą rozpatrywane.
 
3. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.powiat.turek.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Turku przy ul. Kaliskiej 59.
 
4. Stosownie do art. 24 ust. 1 ustawy o ochronie danych osobowych informuje się, iż Starosta Turecki jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w zakresie określonym w art. 22¹ Kodeksu pracy. Dane te będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru.
 
5. Złożone oferty można odebrać w kadrach w terminie jednego miesiąca, po zakończonej procedurze naboru. Oferty niewykorzystane w naborze zostaną po tym czasie protokolarnie zniszczone.
 
6. W toku procedury naboru w przypadku wątpliwości komisja może żądać od kandydata oryginałów dokumentów.
 
7. W przypadku zatrudnienia kandydat będzie obowiązany dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
 
8. Informacja dot. wskaźnika osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych):
Informujemy, że w miesiącu grudniu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.
 
9. Pełny tekst ogłoszenia w załączeniu (zarządzenie nr 9/2017 Starosty Tureckiego z dnia 17 stycznia 2017 roku w sprawie ogłoszenia naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze oraz powołania komisji konkursowej do przeprowadzenia naboru).
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony