Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OR.2110.11.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: OR.2110.11.2018Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Geolog Powiatowy
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Turku
Wymiar etatu: 1/2
Ilość etatów: 1
Wydział: Samodzielne stanowisko
Data udostępnienia: 2018-12-07
Ogłoszono dnia: 2018-12-07 przez Henryka Rabęda
Termin składania dokumentów: 2018-12-18 15:30:00
Nr ogłoszenia: OR.2110.11.2018
Zlecający: Starosta Turecki
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na ww. stanowisku,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
- wykształcenie wyższe stosowne do opisu stanowiska (pkt II)
- co najmniej 5-letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 5 lat działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
- co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku geologa powiatowego,
- znajomość przepisów prawa co najmniej w zakresie następujących aktów prawnych (wg stanu prawnego obowiązującego w dniu rozmowy kwalifikacyjnej):
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym,
- ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- ustawa z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze,
- ustawa z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo ochrony środowiska.
- ustawa z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
- rozporządzenia wykonawcze wydane na podstawie ustawy Prawo geologiczne i górnicze,
- rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
c. inicjatywa i samodzielność w działaniu,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Zatwierdzanie projektów robót geologicznych oraz dokumentacji geologicznych,
- Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem koncesji na wydobywanie kopalin ze złóż jeśli obszar udokumentowanego złoża nieobjętego własnością górniczą nie przekracza 2 ha i przewidywane roczne wydobycie nie przekracza 20 000 m3 oraz gdy wydobycie odbywa się bez użycia środków strzałowych,
- Przenoszenie koncesji na wydobywanie kopalin w drodze decyzji za zgodą przedsiębiorcy na rzecz którego koncesja została wydana na rzecz innego podmiotu spełniającego warunki określone ustawą,
- Wydawanie decyzji nakazującej wykonanie za wynagrodzeniem dodatkowych czynności, w szczególności robót, badań, pomiarów lub pobrania dodatkowych próbek,
- Wydawanie decyzji zobowiązujących przedsiębiorcę do wykonania obmiaru wyrobisk w innym niż ustawowym terminie w przypadku wszczęcia postępowania zmierzającego do cofnięcia koncesji lub stwierdzenie jej wygaśnięcia lub utraty jej mocy bez względu na przyczynę, wyczerpania zasobów złoża, naruszenia przepisów ochrony środowiska,
- Udostępnianie informacji geologicznej, dla której prawo przysługuje Skarbowi Państwa,
- Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- Prowadzenie postępowań wynikających z ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- Prowadzenie kontroli i lustracji terenowych związanych z realizacją zadań swojego stanowiska pracy,
- Udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- podstawa nawiązania stosunku pracy – umowa o pracę;
- wymiar czasu pracy – ½ etatu.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
poniżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- wypełniony kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru; - podpisany
- życiorys zawodowy (CV) - podpisany;
- kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności lub spełnienie dodatkowych wymagań;
- kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy;
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne) - podpisane;
- oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego) - podpisane;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260) - podpisane.
W toku procedury naboru w przypadku wątpliwości komisja może żądać od kandydata oryginałów dokumentów.
W przypadku zatrudnienia kandydat będzie obowiązany dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-12-18 15:30:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 18.12.2018 roku do godz. 15.30 pod adresem: Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek – Punkt Informacyjny, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze: „ Geolog Powiatowy”.
Przez termin składania dokumentów należy rozumieć termin ich wpływu do Starostwa Powiatowego w Turku.
Nabór będzie przeprowadzony w dwóch etapach we wskazanych poniżej terminach:
- dnia 19.12.2018 roku – otwarcie i sprawdzenie warunków formalnych złożonej oferty, od godz. 15.00 – informacja o kandydatach zakwalifikowanych do II etapu naboru (udzielana telefonicznie – tel. 63 222 32 12);
- dnia 21.12.2018 roku – rozpocznie się rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami zakwalifikowanymi do II etapu naboru. O szczegółowym terminie i godzinie kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Aplikacje, które wpłyną po określonym wyżej terminie, a także nie spełniające wymogów, o których mowa w pkt 7, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.powiat.turek.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Turku przy ul. Kaliskiej 59. Stosownie do art. 24 ust. 1 ustawy o ochronie danych osobowych informuje się, iż Starosta Turecki jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w zakresie określonym w art. 22¹ Kodeksu pracy. Dane te będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru.
Złożone oferty można odebrać w kadrach w terminie jednego miesiąca, po zakończonej procedurze naboru. Oferty niewykorzystane w naborze zostaną po tym czasie protokolarnie zniszczone.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek – Punkt Informacyjny.
VII. Informacje dodatkowe:
Administratorem danych osobowych jest Starosta Turecki z siedzibą przy ulicy Kaliskiej 59, 62 - 700 Turek.
Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Robert Wojdyła z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@powiat.turek.pl , telefonicznie: 632223207 lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Turku ul. Kaliska 59, 62 - 700 Turek;
- Dane osobowe są przetwarzane w związku ze złożoną ofertą dotyczącą naboru na wolne stanowisko pracy,
- Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych jest Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy,
- Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa,
- Dane osobowe będą przechowywane:
- do zakończenia procesu rekrutacji po czym zostaną zniszczone w przypadku nie przyjęcia kandydata do pracy albo,
- w przypadku zatrudnienia przez okres 50 lat [art. 51u ust. 1 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r., poz. 217 t.j.)] po ustaniu zatrudnienia.
- Osoba przekazująca swoje dane ma prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- Osoba przekazująca swoje dane ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych osobowych,
- Osoba przekazująca swoje dane ma prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
- Podanie powyższych danych jest wymogiem ustawowym, brak lub podanie niepełnych danych może być podstawą do odrzucenia oferty,
- Starostwo Powiatowe w Turku nie przewiduje wykorzystania danych w celach innych niż w związku z naborem lub zatrudnieniem,
- Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu;