ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

STAROSTWO POWIATOWE W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OR.8023.4.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: OR.8023.4.2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Turku

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Turku

Data udostępnienia: 2019-02-19

Ogłoszono dnia: 2019-02-19 przez Robert Wojdyła

Termin składania dokumentów: 2019-02-28 15:00:00

Nr ogłoszenia: OR.8023.4.2019

Zlecający: Zarząd Powiatu Tureckiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe,
  2. wiedza i doświadczenie dające rękojmię prawidłowego wykonywania obowiązków kierownika,
  3. co najmniej pięcioletni staż pracy na stanowisku kierowniczym albo ukończone studia podyplomowe na kierunku zarządzanie i co najmniej trzyletni staż pracy,
  4. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
  5. w zakresie wiedzy i doświadczenia od kandydata wymagana jest znajomość niezbędnych przepisów prawa, w szczególności:
  1. ustawy z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2190, 2219),
  2. ustaw zawierających regulacje dotyczące zawodów medycznych,
  3. ustawy z dnia 27.08.2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1510, 1515, 1532, 1544, 1552, 1669, 1925, 2192, 2429),
  4. ustawy z dnia 6.11.2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1318 i 1524 oraz z 2018 r. poz. 1115, 1515, 2429),
  5. ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2077, z 2018r., poz. 62, 1000, 1366, 1669, 1693, 2354, 2500),
  6. ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 198, 2215),
  7. ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917, 1000, 1076, 1608, 1629, 2215, 2244, 2245, 2377, 2432),
  8. aktów wykonawczych wydanych na podstawie ustaw wskazanych w lit. a-g.

V. Wymagane dokumenty:

  1. podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem,
  2. dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania stanowiska kierownika podmiotu leczniczego,
  3. opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej,
  4. dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy, w tym świadectwa pracy bądź zaświadczenia,
  5. inne dokumenty, w szczególności potwierdzającego dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata,
  6. informację o kandydacie z Krajowego Rejestru Karnego opatrzoną datą nie wcześniejszą niż  miesiąc przed dniem zgłoszenia do konkursu;
  7. oświadczenie kandydata o braku prawomocnie orzeczonego wobec kandydata zakazu zajmowania stanowiska, uniemożliwiającego zatrudnienie na stanowisku kierownika placówki leczniczej,
  8. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o pełnej zdolności do czynności prawnych,
  9. oświadczenie o niekaralności zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
  10. koncepcja pracy na stanowisku dyrektora SP ZOZ oraz funkcjonowania SP ZOZ w Turku,
  11. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku dyrektora SP ZOZ,
  12. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach przeprowadzania postępowania konkursowego na stanowisko dyrektora SP ZOZ w Turku.
Dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe, w tym dyplom ukończenia studiów wyższych, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych na kierunku zarządzanie (w przypadku wykazania 3 letniego stażu pracy) należy przedłożyć w oryginale, bądź w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem urzędowo lub notarialnie.      
Kopie dokumentów, o których mowa w pkt 4 i 5, powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem, przy czym poświadczenie może być dokonane przez kandydata; na prośbę właściwego podmiotu lub komisji konkursowej kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-02-28 15:00:00
b. Sposób:
Oferty wraz z dokumentami należy składać w zaklejonych kopertach w terminie do dnia 28 lutego 2019 r. do godz 15.00, pod adresem: Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek,  z dopiskiem na kopercie: „Konkurs na stanowisko dyrektora SP ZOZ w Turku”. Na kopercie kandydat umieszcza również swoje imię i nazwisko oraz adres do korespondencji i numer telefonu kontaktowego.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek – Punkt Informacyjny.

VII. Informacje dodatkowe:

Regulamin konkursu, przyjęty przez Komisję konkursową dnia 12 lutego 2019 r. dostępny jest na stronie internetowej  www.bip.powiat.turek.pl.
Materiały o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym SP ZOZ w Turku dostępne są do wglądu w pokoju nr 13 c w siedzibie Starostwa Powiatowego w Turku, ul. Kaliska 59, tel. 63 222 32 52 oraz w sekretariacie SP ZOZ w Turku, tel. 63 280 56 00 i można się z nimi zapoznać od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00.
 
Miejsce rozpatrzenia kandydatur - Starostwo Powiatowe w Turku.
Termin rozpatrzenia - 30 dni od upływu terminu składania ofert.
 
Po dokonaniu formalnej oceny ofert komisja konkursowa w toku indywidualnych rozmów przeprowadzonych z kandydatami dokona oceny wiedzy i umiejętności kandydatów w zakresie zarządzania podmiotem leczniczym. O terminie przeprowadzenia rozmowy kandydat zostanie poinformowany przez komisję konkursową.
 
Administratorem danych osobowych jest Starosta Turecki z siedzibą przy ulicy Kaliskiej 59, 62 - 700 Turek.
Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Robert Wojdyła z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@powiat.turek.pl , telefonicznie: 632223207 lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Turku ul. Kaliska 59, 62 - 700 Turek;
  1. Dane osobowe są przetwarzane w związku ze złożoną ofertą dotyczącą naboru na wolne stanowisko pracy,
  2. Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych jest Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy,
  3. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa,
  4. Dane osobowe będą przechowywane:
    1. do zakończenia procesu rekrutacji po czym zostaną zniszczone w przypadku nie przyjęcia kandydata do pracy albo,
    2. w przypadku zatrudnienia przez okres 50 lat [art. 51u ust. 1 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r., poz. 217 t.j.)] po ustaniu zatrudnienia.
  5. Osoba przekazująca swoje dane ma prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
  6. Osoba przekazująca swoje dane ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych osobowych,
  7. Osoba przekazująca swoje dane ma prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
  8. Podanie powyższych danych jest wymogiem ustawowym, brak lub podanie niepełnych danych może być podstawą do odrzucenia oferty,
  9. Starostwo Powiatowe w Turku nie przewiduje wykorzystania danych w celach innych niż w związku z naborem lub zatrudnieniem,
  10. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu;

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony