Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OR.2110.7.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: OR.2110.7.2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor ds. promocji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Turku
Wymiar etatu: Pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Edukacji
Data udostępnienia: 2017-10-26
Ogłoszono dnia: 2017-10-26 przez Henryka Rabęda
Termin składania dokumentów: 2017-11-06 15:30:00
Nr ogłoszenia: OR.2110.7.2017
Zlecający: Starosta Turecki
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
- wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie zaawansowanym udokumentowana certyfikatem na poziomie minimum C1 lub dyplom ukończenia filologii angielskiej lub niemieckiej przynajmniej na poziomie licencjatu,
- znajomość przepisów prawa przynajmniej w zakresie następujących aktów prawnych:
– Kodeks postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960r. (Dz.U. z 2017r., poz. 1257 ze zm.),
– Ustawa o samorządzie powiatowym z dnia 5 czerwca 1998r. (Dz.U. z 2016r. poz. 814 ze zm.),
– Ustawa o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008r. (Dz.U. z 2016r., poz. 902 ze zm.),
– Ustawa Prawo prasowe z dnia 26 stycznia 1984r. (Dz.U. z 1984 Nr 5 poz. 24)
– Ustawa Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2004r., Nr 19, poz. 177),
– Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz.U. z 2016r., poz. 922),
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- inicjowanie i koordynowanie spraw związanych ze współpracą z innymi jednostkami samorządu terytorialnego, stowarzyszeniami gospodarczymi i jednostkami gospodarczymi wspierającymi rozwój powiatu oraz prowadzenie polityki informacyjnej w tym zakresie,
- inicjowanie współpracy pomiędzy różnymi podmiotami działającymi na terenie powiatu,
- koordynacja współpracy krajowej i międzynarodowej oraz rozwijanie kontaktów z organizacjami, instytucjami partnerskimi,
- współpraca z mediami regionalnymi w sprawach promocji działań prowadzonych przez Powiat Turecki,
- przygotowywanie materiałów prasowych, wywiadów i informacji do publikacji,
- gromadzenie archiwum fotograficznego z uroczystości i wydarzeń w powiecie,
- współpraca z wydziałami Starostwa Powiatowego w Turku przy realizowanie wszelkich form promocji,
- przygotowywanie uczestnictwa powiatu w wystawach i targach oraz organizacja uroczystości powiatowych,
- opracowywanie graficzne i merytoryczne magazynu samorządowego Powiatu Tureckiego oraz rozpowszechnianie materiałów informacyjnych i promocyjnych o powiecie – informatory, foldery, ulotki promocyjne itp.,
- przygotowywaniu prezentacji multimedialnych oraz opracowywaniu bieżącej aktualizacji strony internetowej www.powiat.turek.pl oraz portali społecznościowych Powiatu Tureckiego,
- przygotowywanie i opracowywanie programów oraz materiałów na spotkania organizowane przez Członków Zarządu Powiatu Tureckiego,
- kreowanie polityki społeczno-gospodarczej Powiatu Tureckiego w mediach,
- opracowywanie strategii promowania działań z zakresu zadań Powiatu Tureckiego,
- organizowanie współpracy zagranicznej Powiatu.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- podstawa nawiązania stosunku pracy – umowa o pracę;
- wymiar czasu pracy – pełny etat.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
- wypełniony kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru;
- list motywacyjny – podpisany;
- życiorys zawodowy (CV) – podpisany;
- kserokopia dokumentu tożsamości;
- kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności lub spełnienie dodatkowych wymagań;
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne) – podpisane;
- oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego) – podpisane;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych – podpisane;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902) – podpisane.
W toku procedury naboru w przypadku wątpliwości komisja może żądać od kandydata oryginałów dokumentów.
W przypadku zatrudnienia kandydat będzie obowiązany dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-11-06 15:30:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 06.11.2017 r. do godz. 15.30 pod adresem: Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek – Punkt Informacyjny, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze: Podinspektor ds. promocji”.
Przez termin składania dokumentów należy rozumieć termin ich wpływu do Starostwa Powiatowego w Turku.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek – Punkt Informacyjny
VII. Informacje dodatkowe:
Nabór będzie przeprowadzony w dwóch etapach we wskazanych poniżej terminach:
- dnia 07.11.2017 r. – otwarcie i sprawdzenie warunków formalnych złożonej oferty, od godz. 15.00 – informacja o kandydatach zakwalifikowanych do II etapu naboru (udzielana telefonicznie – tel. 63 222 32 12);
- dnia 13.11.2017 r. – rozpocznie się rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami zakwalifikowanymi do II etapu naboru. O szczegółowym terminie i godzinie kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Aplikacje, które wpłyną po określonym wyżej terminie, a także nie spełniające wymogów, o których mowa w pkt 7, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.powiat.turek.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Turku przy ul. Kaliskiej 59. Stosownie do art. 24 ust. 1 ustawy o ochronie danych osobowych informuje się, iż Starosta Turecki jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w zakresie określonym w art. 22¹ Kodeksu pracy. Dane te będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru.
Złożone oferty można odebrać w kadrach w terminie jednego miesiąca, po zakończonej procedurze naboru. Oferty niewykorzystane w naborze zostaną po tym czasie protokolarnie zniszczone.