ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

STAROSTWO POWIATOWE W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OR.2110.7.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: OR.2110.7.2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. promocji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Turku

Wymiar etatu: Pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Edukacji

Data udostępnienia: 2017-10-26

Ogłoszono dnia: 2017-10-26 przez Henryka Rabęda

Termin składania dokumentów: 2017-11-06 15:30:00

Nr ogłoszenia: OR.2110.7.2017

Zlecający: Starosta Turecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
  6. wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie zaawansowanym  udokumentowana certyfikatem na poziomie minimum C1 lub dyplom ukończenia filologii angielskiej lub niemieckiej przynajmniej na poziomie licencjatu, 
  2. znajomość przepisów prawa przynajmniej w zakresie następujących aktów prawnych:
– Kodeks postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960r. (Dz.U. z 2017r., poz. 1257 ze zm.),
– Ustawa o samorządzie powiatowym z dnia 5 czerwca 1998r. (Dz.U. z 2016r. poz. 814 ze zm.),
– Ustawa o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008r. (Dz.U. z 2016r., poz. 902 ze zm.),
– Ustawa Prawo prasowe z dnia 26 stycznia 1984r. (Dz.U. z 1984 Nr 5 poz. 24)
– Ustawa Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2004r., Nr 19, poz. 177),
– Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz.U. z 2016r., poz. 922),

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. inicjowanie i koordynowanie spraw związanych ze współpracą z innymi jednostkami samorządu terytorialnego, stowarzyszeniami gospodarczymi i jednostkami gospodarczymi wspierającymi rozwój powiatu oraz prowadzenie polityki informacyjnej w tym zakresie,
  2. inicjowanie współpracy pomiędzy różnymi podmiotami działającymi na terenie powiatu,
  3. koordynacja współpracy krajowej i międzynarodowej oraz rozwijanie kontaktów z organizacjami, instytucjami partnerskimi,
  4. współpraca z mediami regionalnymi w sprawach promocji działań prowadzonych przez Powiat Turecki,
  5. przygotowywanie materiałów prasowych, wywiadów i informacji do publikacji,
  6. gromadzenie archiwum fotograficznego z uroczystości i wydarzeń w powiecie,
  7. współpraca z wydziałami Starostwa Powiatowego w Turku przy realizowanie wszelkich form promocji,
  8. przygotowywanie uczestnictwa powiatu w wystawach i targach oraz organizacja uroczystości powiatowych,
  9. opracowywanie graficzne i merytoryczne magazynu samorządowego Powiatu Tureckiego oraz rozpowszechnianie materiałów informacyjnych i promocyjnych o powiecie – informatory, foldery, ulotki promocyjne itp.,
  10. przygotowywaniu prezentacji multimedialnych oraz opracowywaniu bieżącej aktualizacji strony internetowej www.powiat.turek.pl oraz portali społecznościowych Powiatu Tureckiego,
  11. przygotowywanie i opracowywanie programów oraz materiałów na spotkania organizowane przez Członków Zarządu Powiatu Tureckiego,
  12. kreowanie polityki społeczno-gospodarczej Powiatu Tureckiego w mediach,
  13. opracowywanie strategii promowania działań z zakresu zadań Powiatu Tureckiego,
  14. organizowanie współpracy zagranicznej Powiatu.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. podstawa nawiązania stosunku pracy – umowa o pracę;
  2. wymiar czasu pracy – pełny etat. 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. wypełniony kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru;
  2. list motywacyjny – podpisany;
  3. życiorys zawodowy (CV) – podpisany;
  4. kserokopia dokumentu tożsamości;
  5. kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie;
  6. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności lub spełnienie dodatkowych wymagań;
  7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne) – podpisane;
  8. oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego) – podpisane;
  9. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych – podpisane;
  10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902) – podpisane.
W toku procedury naboru w przypadku wątpliwości komisja może żądać od kandydata oryginałów dokumentów.
W przypadku zatrudnienia kandydat będzie obowiązany dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-11-06 15:30:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 06.11.2017 r. do godz. 15.30 pod adresem: Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek – Punkt Informacyjny, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze: Podinspektor ds. promocji”.
 
Przez termin składania dokumentów należy rozumieć termin ich wpływu do Starostwa Powiatowego w Turku.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek – Punkt Informacyjny

VII. Informacje dodatkowe:

Nabór będzie przeprowadzony w dwóch etapach we wskazanych poniżej terminach:
  1. dnia 07.11.2017 r. – otwarcie i sprawdzenie warunków formalnych złożonej oferty, od godz. 15.00 – informacja o kandydatach zakwalifikowanych do II etapu naboru  (udzielana telefonicznie – tel. 63 222 32 12);
  2. dnia 13.11.2017 r. – rozpocznie się rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami zakwalifikowanymi do II etapu naboru. O szczegółowym terminie i godzinie kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
 
Aplikacje, które wpłyną po określonym wyżej terminie, a także nie spełniające wymogów, o których mowa w pkt 7, nie będą rozpatrywane.
 
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.powiat.turek.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Turku przy ul. Kaliskiej 59. Stosownie do art. 24 ust. 1 ustawy o ochronie danych osobowych informuje się, iż Starosta Turecki jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w zakresie określonym w art. 22¹ Kodeksu pracy. Dane te będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru.
Złożone oferty można odebrać w kadrach w terminie jednego miesiąca, po zakończonej procedurze naboru. Oferty niewykorzystane w naborze zostaną po tym czasie protokolarnie zniszczone.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony