Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor ds. ewidencji, rozliczeń i rejestrów
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Turku
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Finansów w Starostwie Powiatowym w Turku
Data udostępnienia: 2024-11-29
Ogłoszono dnia: 2024-11-29
Termin składania dokumentów: 2024-12-09 15:30:00
Nr ogłoszenia: KP.2110.6.2024
Zlecający: Starosta Turecki
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe.
b. Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe o kierunku administracja, finanse i rachunkowość lub ukończone studia podyplomowe związane z tymi kierunkami,
- co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej,
- znajomość przepisów prawa co najmniej w zakresie następujących aktów prawnych (wg stanu prawnego obowiązującego w dniu rozmowy kwalifikacyjnej):
- ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym,
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r o finansach publicznych,
- ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości,
- ustawa z dnia 11 marca 2024 r. o podatku od towarów i usług,
- rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Koordynowanie czynności dotyczących rozliczeń podatku od towarów i usług VAT-7 w zakresie powiatu i jednostek organizacyjnych.
- Weryfikacja deklaracji cząstkowych podatku od towarów i usług jednostek organizacyjnych,
- Sporządzanie deklaracji cząstkowej VAT-7 Starostwa po uprzedniej weryfikacji zapisów rejestru sprzedaży i zakupu z ewidencją księgową.
- Terminowe i prawidłowe sporządzanie i przekazywanie do Urzędu Skarbowego deklaracji VAT-7.
- Bieżące monitorowanie zmian przepisów prawa w zakresie podatku VAT -7.
- Weryfikacja zastosowanej stawki podatku VAT przy ocenie i badaniu ofert w ramach procedury zamówień publicznych.
- Weryfikacja wewnętrznej informacji dotyczącej schematów podatkowych przekazanych przez jednostki budżetowe.
- Sporządzanie informacji o schematach podatkowych i przekazywanie do Szefa Krajowej Administracji Skarbowej zgodnie z przepisami prawa.
- Prawidłowe i terminowe dochodzenie roszczeń i ściąganie należności ustalonych decyzją administracyjną o zapłacie kosztów związanych z przechowywaniem, oszacowaniem, sprzedażą lub zniszczeniem pojazdu usuniętego z drogi.
- Bieżące i prawidłowe prowadzenie rozliczeń z tytułu dochodów budżetowych uzyskiwanych przez Starostwo z tytułu umów najmu i dzierżawy oraz sprzedaży składników majątkowych i usług, w szczególności: kompletowanie dokumentacji pozwalającej na ustalenie należności, wystawianie faktur VAT, prowadzenie działań windykacyjnych w stosunku do kontrahentów niewywiązujących się terminowo z uiszczania należności, naliczanie odsetek i wystawianie not odsetkowych i wystawianie tytułów wykonawczych w Aplikacji e-TW
- Prowadzenie rejestru zaangażowania środków budżetowych w zakresie wydatków Starostwa Powiatowego.
- Sporządzenie sprawozdawczości budżetowej z zakresu zaangażowania środków budżetowych w okresach kwartalnych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- podstawa nawiązania stosunku pracy – umowa o pracę;
- wymiar czasu pracy – pełny etat.
- praca w pomieszczeniu, półpiętro, przy stanowisku komputerowym, wymagająca analizy dokumentów.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- wypełniony kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru; - podpisany
- życiorys zawodowy (CV) - podpisany;
- kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności lub spełnienie dodatkowych wymagań;
- kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy;
- oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego) - podpisane;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych - podpisane.
W toku procedury naboru w przypadku wątpliwości komisja może żądać od kandydata oryginałów dokumentów.
W przypadku zatrudnienia kandydat będzie obowiązany dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2024-12-09 15:30:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 09.12.2024 roku do godz. 15.30 pod adresem: Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek – Punkt Informacyjny, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. ewidencji, rozliczeń i rejestrów ”.
Przez termin składania dokumentów należy rozumieć datę i godzinę ich wpływu do Starostwa Powiatowego w Turku.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek – Punkt Informacyjny
VII. Informacje dodatkowe:
- Dnia 10.12.2024 r. - otwarcie aplikacji i sprawdzenie warunków formalnych; od godz. 15.00 dostępna będzie informacja o kandydatach zakwalifikowanych do II etapu naboru (udzielana telefonicznie – tel. 63 222 32 12).
- Dnia 13.12.2024 r. – rozpocznie się rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami zakwalifikowanymi do II etapu naboru. Kandydaci zostaną indywidualnie powiadomieni o godzinie rozpoczęcia rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.powiat.turek.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Turku przy ul. Kaliskiej 59.
Złożone aplikacje można odebrać w referacie Kadr i Płac Starostwa Powiatowego w Turku (pok. 231) w terminie jednego miesiąca, po zakończonej procedurze naboru. Aplikacje nieodebrane, złożone przez kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zostaną po tym czasie protokolarnie zniszczone.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Administratorem danych osobowych jest Starosta Turecki z siedzibą przy ulicy Kaliskiej 59, 62 - 700 Turek.
Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Robert Wojdyła z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@turek.starostwo.gov.pl, telefonicznie: +48 63 2223 207 lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Turku ul. Kaliska 59, 62 - 700 Turek;
- Dane osobowe są przetwarzane w związku ze złożoną ofertą dotyczącą naboru na wolne stanowisko pracy,
- Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych jest Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy,
- Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa,
- Dane osobowe będą przechowywane:
- do zakończenia procesu rekrutacji po czym zostaną zniszczone w przypadku nie przyjęcia kandydata do pracy albo,
- w przypadku zatrudnienia przez okres 10 lat [art. 51u ust. 1 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r., poz. 217 t.j.)] po ustaniu zatrudnienia.
- Osoba przekazująca swoje dane ma prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- Osoba przekazująca swoje dane ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych osobowych,
- Osoba przekazująca swoje dane ma prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
- Podanie powyższych danych jest wymogiem ustawowym, brak lub podanie niepełnych danych może być podstawą do odrzucenia oferty,
- Starostwo Powiatowe w Turku nie przewiduje wykorzystania danych w celach innych niż w związku z naborem lub zatrudnieniem,
- Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu;
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-11-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Henryka Rabęda |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-11-29 11:41:08 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Henryka Rabęda |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-11-29 11:42:14 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Henryka Rabęda |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-12-18 10:36:25 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 512 raz(y) |