Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Dyrektor Wydziału Komunikacji
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Turku
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Komunikacji
Data udostępnienia: 2018-03-13
Ogłoszono dnia: 2018-03-13 przez Henryka Rabęda
Termin składania dokumentów: 2018-03-26 15:30:00
Nr ogłoszenia: OR.2110.5.2018
Zlecający: Starosta Turecki
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
- wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów
o szkolnictwie wyższym; - co najmniej 5-letni staż pracy
b. Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe o kierunku administracja lub prawo lub studia podyplomowe o ww. kierunkach,
- co najmniej roczny staż pracy na kierowniczym stanowisku w jednostkach sektora finansów publicznych,
- znajomość przepisów prawa co najmniej w zakresie następujących aktów prawnych:
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa o samorządzie powiatowym,
- ustawa o pracownikach samorządowych,
- ustawa Prawo o ruchu drogowym,
- ustawa o kierujących pojazdami,
- ustawa o transporcie drogowym,
- rozporządzenie w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów,
- rozporządzenie w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdów do ruchu oraz wzoru dokumentów w tych sprawach,
- do kierowania pojazdami
- regulamin organizacyjny Starostwa Powiatowego w Turku
e) inicjatywa i samodzielność w działaniu,
f) umiejętność kierowania zespołem pracowników,
g) umiejętność właściwej organizacji pracy wydziału oraz realizowania polityki
zarządzania zasobami ludzkimi.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Kierowanie, nadzór i kontrola nad pracą Wydziału,
- planowanie pracy podległej komórki organizacyjnej oraz podejmowanie decyzji i wydawanie poleceń dotyczących zadań wykonywanych przez pracowników wydziału,
- przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń, sprawozdań, informacji oraz analiz związanych z realizowanymi zadaniami, na potrzeby Starosty, Zarządu i Rady Powiatu,
- podejmowanie działań zmierzających do usprawnienia organizacji i metod pracy Wydziału,
- udział w komisjach przetargowych,
- bieżąca kontrola nad wydatkami będącymi w dyspozycji komórki organizacyjnej umożliwiająca terminową realizację zadań w sposób celowy i oszczędny z zachowaniem zasady uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów,
- wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie udzielonego upoważnienia,
- współdziałanie ze Skarbnikiem Powiatu przy opracowywaniu projektów budżetu i sprawozdań z jego wykonania,
- współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi i jednostkami organizacyjnymi powiatu a także instytucjami, organizacjami i osobami w zakresie wymaganym dla wykonywania zadań Wydziału.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- podstawa nawiązania stosunku pracy – umowa o pracę; Informuję, iż stanowisko pracy, na które przeprowadzany jest nabór, uzyska status wolnego stanowiska urzędniczego z dniem 1 kwietnia 2018 r. W przypadku zatem dokonania wyboru kandydata, umowa z tym kandydatem zostanie zawarta w dniu ustania stosunku pracy z pracownikiem zatrudnionym na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór, nie wcześniej niż z dniem 1 kwietnia 2018 r.
- wymiar czasu pracy – pełny etat.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
- wypełniony kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru; - podpisany
- list motywacyjny - podpisany;
- życiorys zawodowy (CV) - podpisany;
- kserokopia dokumentu tożsamości;
- kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności lub spełnienie dodatkowych wymagań;
- kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy;
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne) - podpisane;
- oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego) - podpisane;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902) - podpisane.
W toku procedury naboru w przypadku wątpliwości komisja może żądać od kandydata oryginałów dokumentów.
W przypadku zatrudnienia kandydat będzie obowiązany dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-03-26 15:30:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 26.03.2018 roku do godz. 15.30 pod adresem: Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek – Punkt Informacyjny, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze: „ Dyrektor Wydziału Komunikacji”.
Przez termin składania dokumentów należy rozumieć termin ich wpływu do Starostwa Powiatowego w Turku.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek – Punkt Informacyjny.
VII. Informacje dodatkowe:
Nabór będzie przeprowadzony w dwóch etapach we wskazanych poniżej terminach:
- dnia 27.03.2018 roku – otwarcie i sprawdzenie warunków formalnych złożonej oferty, od godz. 15.00 – informacja o kandydatach zakwalifikowanych do II etapu naboru (udzielana telefonicznie – tel. 63 222 32 12);
- dnia 29.03.2018 roku – rozpocznie się rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami zakwalifikowanymi do II etapu naboru. O szczegółowym terminie i godzinie kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Aplikacje, które wpłyną po określonym wyżej terminie, a także nie spełniające wymogów, o których mowa w pkt 7, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.powiat.turek.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Turku przy ul. Kaliskiej 59. Stosownie do art. 24 ust. 1 ustawy o ochronie danych osobowych informuje się, iż Starosta Turecki jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w zakresie określonym w art. 22¹ Kodeksu pracy. Dane te będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru.
Złożone oferty można odebrać w kadrach w terminie jednego miesiąca, po zakończonej procedurze naboru. Oferty niewykorzystane w naborze zostaną po tym czasie protokolarnie zniszczone.