Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor ds. administracyjnych i zamówień publicznych
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Turku
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2018-02-08
Ogłoszono dnia: 2018-02-08 przez Henryka Rabęda
Termin składania dokumentów: 2018-02-19 15:30:00
Nr ogłoszenia: OR.2110.1.2018
Zlecający: Starosta Turecki
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie; nie dotyczy osób będących obywatelami Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej – pod warunkiem, że osoby te posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
- wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.
b. Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe o kierunku administracja lub studia podyplomowe o kierunku administracja lub zamówienia publiczne,
- co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej związany z zamówieniami publicznymi,
- znajomość przepisów prawa przynajmniej w zakresie następujących aktów prawnych:
– Ustawa o samorządzie powiatowym z dnia 5 czerwca 1998r. (Dz.U. z 2016r. poz. 814 ze zm.),
– Ustawa o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008r. (Dz.U. z 2016r., poz. 902 ze zm.),
– Ustawa Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2004r., Nr 19, poz. 177),
– Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz.U. z 2016r., poz. 922),
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
- koordynowanie spraw związanych z realizacją planu finansowego wydziału,
- prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Powiat, Starostę i Starostwo, z wyłączeniem umów ze stosunku pracy, umów o organizację praktyk, wolontariat itp.,
- opisywanie dokumentów księgowych w zakresie trybu zamówień publicznych,
- prowadzenie rejestru postepowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz rejestru odwołań,
- opracowywanie planu zamówień publicznych,
- przygotowywanie sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- podstawa nawiązania stosunku pracy – umowa o pracę;
- wymiar czasu pracy – pełny etat.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
- wypełniony kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru;
- list motywacyjny – podpisany;
- życiorys zawodowy (CV) – podpisany;
- kserokopia dokumentu tożsamości;
- kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje
i umiejętności lub spełnienie dodatkowych wymagań; - oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne) – podpisane;
- oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie
z Krajowego Rejestru Karnego) – podpisane; - oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych – podpisane;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. administracyjnych i zamówień publicznych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902) – podpisane.
W toku procedury naboru w przypadku wątpliwości komisja może żądać od kandydata oryginałów dokumentów.
W przypadku zatrudnienia kandydat będzie obowiązany dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-02-19 15:30:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 19.02.2018 r. do godz. 15.30 pod adresem: Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek – Punkt Informacyjny, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze: Podinspektor ds. administracyjnych i zamówień publicznych”.
Przez termin składania dokumentów należy rozumieć termin ich wpływu do Starostwa Powiatowego w Turku.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek – Punkt Informacyjny
VII. Informacje dodatkowe:
Nabór będzie przeprowadzony w dwóch etapach we wskazanych poniżej terminach:
- dnia 20.02.2018 r. – otwarcie i sprawdzenie warunków formalnych złożonej oferty, od godz. 15.00 – informacja o kandydatach zakwalifikowanych do II etapu naboru (udzielana telefonicznie – tel. 63 222 32 12);
- dnia 23.02.2018 r. – rozpocznie się rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami zakwalifikowanymi do II etapu naboru. O szczegółowym terminie i godzinie kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Aplikacje, które wpłyną po określonym wyżej terminie, a także nie spełniające wymogów, o których mowa w pkt 7, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.powiat.turek.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Turku przy ul. Kaliskiej 59. Stosownie do art. 24 ust. 1 ustawy o ochronie danych osobowych informuje się, iż Starosta Turecki jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w zakresie określonym w art. 22¹ Kodeksu pracy. Dane te będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru.
Złożone oferty można odebrać w kadrach w terminie jednego miesiąca, po zakończonej procedurze naboru. Oferty niewykorzystane w naborze zostaną po tym czasie protokolarnie zniszczone.