ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

STAROSTWO POWIATOWE W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania na wyposażenie Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego w Turku”. Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania na wyposażenie Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego w Turku”.

Szczegóły informacji

„Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania na wyposażenie Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego w Turku”.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Powiat Turecki reprezentowany przez Zarząd Powiatu Tureckiego

Finansowanie: Budżet Powiatu Tureckiego (środki własne)

Nr UZP: 617876-N-2018

Termin składania ofert / wniosków: 2018-10-10 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2018-10-10 12:00:00

Ogłoszono dnia: 2018-09-27 przez Małgorzata Grabarczyk

Treść:

 
UWAGA!
ZMIANA TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
Termin składania ofert: 10-10-2018 r. godz. 11.00
Termin otwarcia ofert: 10-10-2018 r. godz. 12.00
 
 
Przedmiotem postępowania jest dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania na wyposażenie Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego w Turku w ramach dotacji   z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego na zakup sprzętu pomiarowego, informatycznego i oprogramowania do zakładania 
i aktualizowania operatów ewidencji gruntów oraz prowadzenia  spraw ochrony gruntów rolnych.
  1. UTM   wielofunkcyjna zapora sieciowa                    - 1 sztuka;
  2. Monitory                                                                   - 8 sztuk;
  3. Wieloformatowe urządzenie wielofunkcyjne           - 1 sztuka.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony