Rejestr zmian
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Turku oraz odbiór tablic wycofanych z użytkowania w roku 2024”Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Turku oraz odbiór tablic wycofanych z użytkowania w roku 2024”Szczegóły informacji
„Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Turku oraz odbiór tablic wycofanych z użytkowania w roku 2024”
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Status: rozstrzygnięty
Tryb: tryb podstawowy na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Powiat Turecki reprezentowany przez Zarząd Powiatu Tureckiego
Finansowanie: Budżet Powiatu Tureckiego (środki własne)
Nr UZP: 2023/BZP 00578592
Termin składania ofert / wniosków: 2024-01-08 09:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2024-01-08 09:30:00
Miejsce złożenia oferty: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia zgodnie z informacją wskazaną w rozdziale XIII SWZ.
Treść:
Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy e-Zamówienia pod adresem:
Identyfikator (ID) postępowania na platformie e-Zamówienia: ocds-148610-6d6949f5-a54f-11ee-948d-82b0c04ef850
Termin składania i otwarcia ofert:
Termin składnia ofert - 08.01.2024 r. godz. 9.00
Termin otwarcia ofert - 08.01.2024 r. godz. 9.30
- Przedmiotem zamówienia będzie Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Turku oraz odbiór tablic wycofanych z użytkowania w roku 2024.
- Zamówienie obejmuje:wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych wytworzonych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz odbiór i zniszczenie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich użycie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji odbioru określają: Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - załącznik nr 7 do SWZ
Źródło finansowania:
Budżet Powiatu Tureckiego – środki własne
Termin wykonania zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2024 r.
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Turku oraz odbiór tablic wycofanych z użytkowania w roku 2024”Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Turku oraz odbiór tablic wycofanych z użytkowania w roku 2024”