ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

STAROSTWO POWIATOWE W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenia różne Starostwa Powiatowego w Turku

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Ogłoszenie naboru wniosków o przyznanie stypendium studentom kształcącym się w uczelni wyższej na kierunku pielęgniarskim, położniczym i ratownictwa medycznego

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarząd Powiatu Tureckiego ogłasza nabór wniosków o przyznanie stypendium
studentom kształcącym się w uczelni wyższej na kierunku pielęgniarskim, położniczym
i ratownictwa medycznego
 
Warunki przyznawania stypendium
  1. Zasady przyznawania stypendium określa uchwała Nr XXXIII/230/2021 Rady Powiatu Tureckiego z dnia 28 października 2021 r. w sprawie określenia zasad przyznawania stypendium studentom kształcącym się w uczelni wyższej na kierunkach pielęgniarskim, położniczym i ratownictwa medycznego (Dz. Urz. Woj. Wlkp. z 08.11.2021 r. poz. 8223 oraz z 30.11.201 r. poz. 9083).
  2. Stypendium może być przyznane studentowi III, IV lub V roku studiów uczelni wyższej pierwszego stopnia, lub I i II roku studiów uczelni wyższej drugiego stopnia, który spełnia łącznie następujące warunki:
    1. jest studentem uczelni wyższej na kierunku pielęgniarskim lub położniczym,
    2. nie powtarza roku, na który ubiega się o przyznanie stypendium i nie korzysta
      z urlopów określonych w regulaminie studiów, na który ubiega się o przyznanie stypendium,
    3. w roku akademickim poprzedzającym rok, na który składa wniosek, osiągnął średnią ocen nie niższą niż 3,75, przy czym w przypadku studentów I roku studiów drugiego stopnia rokiem poprzedzającym jest III rok studiów pierwszego stopnia,
    4. zawrze umowę o udzieleniu stypendium, w której w szczególności zobowiąże się do podjęcia zatrudnienia jako pielęgniarka/pielęgniarz lub położna, w wymiarze pełnego etatu w podmiocie leczniczym, dla którego Powiat Turecki jest organem założycielskim, niezwłocznie lecz nie później niż rok po ukończeniu studiów, na okres nie krótszy niż okres pobierania stypendium.
Termin i miejsce składania wniosków
Wnioski należy składać w terminie do dnia 22 grudnia 2022 r. osobiście, przesłać pocztą (decyduje data wpływu) na adres Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek lub za pośrednictwem skrzynki nadawczej ePUAP.
Wniosek i wymagane dokumenty
  1. Wniosek składa zainteresowany student zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do uchwały nr 615/2021 Zarządu Powiatu Tureckiego z 6 grudnia 2021 r. w sprawie ustalenia wzorów formularzy dla osób ubiegających się o przyznanie stypendium.
  2. Do wniosku należy dołączyć:
  1. zaświadczenie z uczelni o statusie studenta, z informacją o realizowaniu nauki zgodnie z planem studiów,
  2. oświadczenie studenta, że nie korzysta z urlopów określonych w regulaminie studiów,
  3. zobowiązanie do odbycia stażu podyplomowego i podjęcia pracy w SP ZOZ
    w pełnym wymiarze czasu pracy, przez okres nie krótszy niż okres pobierania stypendium.
Wysokość i okres wypłacania stypendium
  1. Stypendium przyznawane jest na okres 9 miesięcy od 1 października danego roku kalendarzowego do 30 czerwca następnego roku kalendarzowego.
  2. Stypendium przyznawane jest w wysokości maksymalnie 800 zł miesięcznie.
Rozpatrywanie wniosków i wyniki naboru
  1. Wnioski o przyznanie stypendium będą rozpatrywane przez Zarząd Powiatu Tureckiego.
  2. Informacja o wynikach naboru zostanie przekazana wnioskodawcom pocztą tradycyjną.
  3. Stypendium wypłacane jest na podstawie umowy zawartej ze studentem.
 
STAROSTA
/-/
Dariusz Kałużny

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-12-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Kliś-Dzieciątkowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-12-16 15:09:22
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jarosław Balew
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-12-16 15:10:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jarosław Balew
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-12-16 15:11:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3215 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie otwartego konkursu ofert na powierzenie realizacji zadań publicznych z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej oraz pomocy społecznej na terenie powiatu tureckiego w latach 2023 – 2027

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZARZĄD POWIATU TURECKIEGO
 
na podstawie art. 4 ust. 1 pkt 3 i 3a oraz art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2022., poz. 1526), art. 11 ust. 1 pkt 2, ust. 2, 3 oraz art. 13 ust. 1, 2 i 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 1327 ze zm.), art. 93 ust 2, art. 180 pkt 2, art. 190 ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 447 ze zm.), art. 20 ust. 1 pkt 2, art. 25, art. 51 ust. 1 i 2, art. 51a ust. 1 ustawy o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004r. (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. 2268 ze zm.), Uchwały Nr XLVI/303/2022 Rady Powiatu Tureckiego z dnia 22 listopada 2022r. w sprawie uchwalenia „Programu współpracy Powiatu Tureckiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2023” 
 
ogłasza 
 
otwarty konkurs ofert na powierzenie realizacji zadań publicznych z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej oraz pomocy społecznej na terenie powiatu tureckiego w latach 2023 – 2027.
 
Konkurs ma na celu wyłonienie organizacji pozarządowych prowadzących działalność pożytku publicznego, którym Powiat Turecki zleci w formie powierzenia  realizację zadań publicznych z zakresu:
  1. wpierania rodziny i systemu pieczy zastępczej,
  2. pomocy społecznej. 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-11-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Wojtczak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-12-09 13:57:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jarosław Balew
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-12-09 14:07:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jarosław Balew
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-12-09 14:07:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2957 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie naboru kandydatów na członków komisji konkursowej do opiniowania ofert w otwartym konkursie ofert na powierzenie realizacji zadań publicznych z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej oraz pomocy społecznej na terenie powiatu tureckiego w latach 2023 – 2027

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZARZĄD POWIATU TURECKIEGO
 
na podstawie art. 15 ust. 2a, 2b i 2d ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 1327 ze zm.), art. 32 ust. 1 ustawy o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 1526.), Uchwały Nr 66/2019 Zarządu Powiatu Tureckiego z dnia 18 lutego 2019r. w sprawie trybu powołania i zasad działania komisji konkursowych do opiniowania ofert w otwartych konkursach ofert oraz Uchwały Nr XLVI/303/2022 Rady Powiatu Tureckiego z dnia 22 listopada 2022r. w sprawie uchwalenia „Programu współpracy Powiatu Tureckiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie na rok 2023”
 
ogłasza 
 
nabór kandydatów na członków komisji konkursowej do opiniowania ofert w otwartym konkursie ofert na powierzenie realizacji zadań publicznych z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej oraz pomocy społecznej na terenie powiatu tureckiego w latach 2023 – 2027. 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-11-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Wojtczak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-12-09 13:42:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jarosław Balew
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-12-09 13:54:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jarosław Balew
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-12-09 13:54:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2503 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie wyników otwartego konkursu ofert na powierzenie realizacji zadań publicznych na terenie powiatu tureckiego w 2022 roku w zakresie udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej oraz świadczenia nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego

Akapit nr 1 - brak tytułu

     Zarząd Powiatu Tureckiego informuje, iż w dniu 25 listopada 2021 r. rozstrzygnięto otwarty konkurs ofert na powierzenie realizacji zadań publicznych w zakresie prowadzenia na terenie powiatu tureckiego w 2022 roku dwóch punktów poradnictwa, z czego jeden przeznacza się na udzielanie nieodpłatnej pomocy prawnej, a drugi na świadczenie nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego.
 
W załączniku:
Ogłoszenie wyników otwartego konkursu ofert na powierzenie realizacji zadań publicznych na terenie powiatu tureckiego w 2022 roku w zakresie prowadzenia punktu NPP oraz punktu NPO.
 
 Starosta Turecki
/-/ Dariusz Kałużny
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-11-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sławomir Kosobudzki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-11-25 13:26:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jolanta Kliś
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-11-25 13:35:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jolanta Kliś
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-11-25 13:35:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5572 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Opłata jednorazowa

Załączniki

  • Opłata jednorazowa (DOCX, 9.9 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2021-11-24 14:13:25 | Data wytworzenia informacji: 2021-11-24 | Zgłoszenie wniesienia opłaty jednorazowej z uwzględnieniem przysługującej bonifikaty od przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności gruntów mieszkaniowych.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-11-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Elżbieta Dybus
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-11-24 14:10:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Magdalena Grędkiewicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-11-24 14:13:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Magdalena Grędkiewicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-11-24 14:13:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4973 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zaproszenie do składania ofert na realizację zadania publicznego w ramach Modułu IV programu Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych „Pomoc osobom niepełnosprawnym poszkodowanym w wyniku żywiołu lub sytuacji kryzysowych wywołanych chorobami zakaźnymi”

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarząd Powiatu Tureckiego art. 32 ust. 1 i ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2020r. poz. 920), art. 15zzm ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U.  z 2020r. poz. 1842 ze zm.), art. 44 ust. 3 pkt 1, art. 47, art. 151 i art. 221 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 869 ze zm.)
zaprasza
organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 2057 ze zm.) do składania ofert na realizację zadania publicznego w ramach Modułu IV programu Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych „Pomoc osobom niepełnosprawnym poszkodowanym w wyniku żywiołu lub sytuacji kryzysowych wywołanych chorobami zakaźnymi” z pominięciem otwartego konkursu ofert.
 
I. Rodzaj zadania publicznego związanego z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, z pominięciem otwartego konkursu ofert.
W związku z ogłoszonym, w okresie od dnia 20 marca 2020r. do odwołania, stanem epidemii na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej, wywołanym wirusem SARS-CoV-2, Zarząd Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych uruchomił w 2021r. realizację Modułu IV programu „Pomoc osobom niepełnosprawnym poszkodowanym w wyniku żywiołu lub sytuacji kryzysowych wywołanych chorobami zakaźnymi”.
Z wnioskiem o przyznanie pomocy finansowej w ramach Modułu IV programu mogą ubiegać się organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 2057 ze zm.), które w wyniku ogłoszonego na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii wywołanego wirusem SARS-CoV-2 uruchomiły w 2021r. dodatkowe wsparcie dla osób niepełnosprawnych lub ich otoczenia. Wsparcie finansowe proponowanych działań może dotyczyć m.in.(jest to katalog przykładowych działań):
  1. świadczenia pomocy psychologicznej dla osób niepełnosprawnych albo rodziny osoby z niepełnosprawnością,
  2. transportu,
  3. dostarczania osobom niepełnosprawnym leków, produktów żywnościowych oraz innych artykułów pierwszej potrzeby,
  4. organizacji opieki domowej,
  5. zakupu środków ochrony (jak płyny do dezynfekcji, przyłbice, odzież ochronna),
  6. zakupu do placówek dla osób z niepełnosprawnością wyposażenia po wystąpieniu choroby, tj. np. pościeli, ubrań,
  7. zakupu sprzętu i wyposażenia podnoszącego poziom bezpieczeństwa sanitarnego w placówkach (np. utworzenie odrębnych stołówek),
  8. utrzymania mieszkania chronionego przeznaczonego na „przejściowe” w okresie epidemii dla osób niepełnosprawnych lub rodziny / opiekunów osoby niepełnosprawnej w związku z nałożoną kwarantanną (np. koszty utrzymania lokalu, zakupu środków ochrony, artykułów żywnościowych),
  9. zakupu paczek żywnościowych dla osób niepełnosprawnych, 
  10. organizowania aktywności w celu poprawy kondycji osób niepełnosprawnych.
Organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie samodzielnie wybierają taki rodzaj pomocy, który jest niezbędny na danym terenie i wynika ze specyficznych potrzeb niepełnosprawnych mieszkańców Powiatu Tureckiego lub ich otoczenia.  
 
II. Wysokość środków publicznych przeznaczona na realizację zadania publicznego.
Środki finansowe pochodzić będą z budżetu Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Modułu IV programu „Pomoc osobom niepełnosprawnym poszkodowanym w wyniku żywiołu lub sytuacji kryzysowych wywołanych chorobami zakaźnymi”.
Wysokość środków finansowych na realizację zadań publicznych poszczególnych podmiotów określi Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.  
 
III. Jednostka odpowiedzialna za przyjmowanie ofert.
Oferty należy składać w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Turku, ul. Łąkowa 1, 62 – 700 Turek.
 
IV. Wymagania formalne oferty i tryb składania poświadczeń złożenia oferty.
  1. Ofertę należy złożyć na formularzy wprowadzonym Rozporządzeniem Przewodniczącego Komitetu do spraw pożytku publicznego z dnia 24 października 2018r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz. U. z 2018r. poz. 2057).
  2. Ofertę należy sporządzić w sposób przejrzysty i czytelny, zgodnie z instrukcjami umieszczonymi przy poszczególnych polach lub w przepisach oraz z niniejszym zaproszeniem do składania ofert.
  3. Oferta powinna być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli, zgodnie ze statutem lub innym dokumentem, lub rejestrem określającym sposób reprezentacji oferenta wraz z pieczątkami imiennymi, a w przypadku ich braku wymagane są czytelne podpisy wraz z określeniem pełnionych funkcji.
  4. Wzór oferty można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Turku http://bip.powiat.turek.pl/ .
  5. Do oferty należy dołączyć:
  • dokument potwierdzający status prawny oferenta i umocowanie osób go reprezentujących – odpis musi być zgodny z aktualnym stanem faktycznym i prawnym (aktualny  odpis z rejestru – w przypadku KRS nie ma tego obowiązku, o ile dokument jest dostępny w internetowej wyszukiwarce podmiotów KRS – lub wyciąg z ewidencji lub inny dokument potwierdzający status prawny oferenta i umocowanie osób go reprezentujących);
  • dokument potwierdzający upoważnienie do działania w imieniu oferenta – w przypadku wyboru innego sposobu reprezentowania, niż wynika z KRS lub innego właściwego rejestru (pełnomocnictwo);
  •  aktualny statut, regulamin lub inny dokument potwierdzający zakres działalności w dziedzinie objętej niniejszym zaproszeniem (kserokopia potwierdzona za zgodność aktualnego statusu, regulaminu lub innego dokumentu);
  •  dokument zawierający informację o niezaleganiu w zobowiązanych podatkowych i w składkach na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenia zdrowotne, Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych (oświadczenie).
  1. Złożenie oferty na realizację zadania publicznego nie jest jednoznaczne z przyznaniem dotacji.
  2. Dopuszcza się złożenie tylko jednej oferty przez organizację pozarządową lub podmiot wymieniony w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
  3. Nie dopuszcza się elektronicznego składania ofert.
  4. Kompletne oferty wraz z wymaganymi załącznikami należy składać w formie pisemnej, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Moduł IV programu „Pomoc osobom niepełnosprawnym poszkodowanym w wyniku żywiołu lub sytuacji kryzysowych wywołanych chorobami zakaźnymi”.  
  5. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres podmiotu składającego ofertę.
 
V. Termin składania ofert.
  1. Oferty można składać osobiście lub za pośrednictwem, poczty (polecony, potwierdzenie odbioru) w terminie do dnia 23 lipca 2021r. do godz. 15:00.
  2. Złożone oferty wraz z załącznikami są dokumentacją urzędową i nie podlegają zwrotowi.
VI. Postanowienia końcowe:
  1. Zarząd Powiatu Tureckiego zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zaproszenia bez podawania przyczyn, a także do niedokonania wyboru w szczególności, gdy w odpowiedzi na zaproszenie wpłyną oferty podlegające odrzuceniu albo oferenci zostali wykluczeni z postępowania lub nie spełnili warunków udziału w postępowaniu.
  2. Zarząd Powiatu Tureckiego zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu składania ofert.
  3. Wyjaśnień w przedmiotowej sprawie udziela Pani Małgorzata Wojtczak – Kierownik Działu organizacyjnego i ds. realizacji programów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Turku, tel. 63 / 280 11 37, e-mail: .

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-07-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Edyta Michalak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-07-12 08:04:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Robert Wojdyła
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-07-12 08:16:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jarosław Balew
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-09-16 11:23:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5062 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Unieważnienie otwartego konkursu ofert na realizację w 2021 roku zadania publicznego z zakresu ratownictwa i ochrony ludności.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarząd Powiatu Tureckiego, informuje o  unieważnieniu otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych Powiatu Tureckiego w 2021 roku ogłoszonego Uchwałą Nr 516/2021 Zarządu Powiatu Tureckiego z dnia 21 maja 2021 r., w części dotyczącej zlecenia realizacji zadania publicznego z zakresu ratownictwa i ochrony ludności pn. „ Organizacja przedsięwzięć propagujących i rozwijających wiedzę i umiejętności z zakresu ochrony przeciwpożarowej, przeciwpowodziowej oraz szeroko rozumianego ratownictwa”, z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty w zakresie wskazanym w ogłoszeniu otwartego konkursu ofert.
 
 
 
                                                                                                                                Starosta Turecki
                                                                                                                              /-/ Dariusz Kałużny

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-07-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sławomir Kosobudzki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-07-09 10:01:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Joanna Matusiak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-07-09 10:03:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Joanna Matusiak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-07-09 10:03:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4396 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Dyrektora Zarządu Zalewni Wód Polskich w Kole dot. wszczęcia postępowania administracyjnego

Akapit nr 1 - brak tytułu

OBWIESZCZENIE 
Dyrektora Zarządu Zalewni Wód Polskich w Kole

Zgodnie z art. 61 § 1, § 4 i § 5 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 735), art. 400 ust. 7, art. 401 ust. 3 i ust. 4 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2021 r., poz. 624 ze zm.), informuję o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek z dnia 26.03.2021 r. (data wpływu 01.04.2021 r.), złożony przez Panią Lidię Jarek, zam. Słodków 31, 62-700 Turek, w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na prowadzenie przez wody powierzchniowe płynące – rzekę Pokrzywnica, przepustu z rur PEHD 1 o średnicy Ø 1200 cm na długości L=12,0 m, w ramach zadania pn. „Budowa przepustu na rzece pokrzywnicy w km 16+000, zlokalizowanego na działkach o numerach ewidencyjnych 20/16, 26 oraz 36, obręb Słodków, gm. Turek, powiat turecki, województwo wielkopolskie.
 
  Z up. Dyrektora
/-/
Wioleta Modelska
Kierownik
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-06-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Kinga Bryl
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-06-22 13:26:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Kinga Bryl
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-06-22 13:26:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Kinga Bryl
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-06-22 13:39:18
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3742 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja dot. Wykonania Wielkoobszarowej Inwentaryzacji Stanu Lasu w kraju w latach 2020 – 2024

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-06-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zofia Szymańska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-06-10 12:39:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jarosław Balew
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-06-10 12:41:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jarosław Balew
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-06-10 12:47:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2963 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Sprawozdanie z realizacji programu współpracy Powiatu Tureckiego z NGO za rok 2020.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-05-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sławomir Kosobudzki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-05-26 08:08:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Joanna Matusiak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-05-26 08:10:23
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Joanna Matusiak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-05-26 08:10:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2343 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji