ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

STAROSTWO POWIATOWE W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Zaświadczenie potwierdzające istnienie gruntówDrukuj informacjęSprawa: Zaświadczenie potwierdzające istnienie gruntów

Szczegóły informacji

Zaświadczenie potwierdzające istnienie gruntów

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Geodezji i Ochrony Środowiska

Ogłoszono dnia: 2020-03-18 15:15:56

Termin załatwienia

W sprawie wydania zaświadczenia, dokumenty sporządzane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie siedmiu dni.

Osoba kontaktowa

Małgorzata Dyc

Miejsce załatwienia

Wydział Geodezji i Ochrony Środowiska
ul. Łąkowa 4A, pokój 6

Telefon kontaktowy

63 22 23 335

Adres e-mail

geodezja@powiat.turek.pl

Miejsce odbioru

Wydział Geodezji i Ochrony Środowiska
ul. Łąkowa 4A, pokój 6

Wymagane Dokumenty

1. Wypełniony wniosek o wydanie zaświadczenia potwierdzającego istnienie gruntów.
2. W przypadku wydania zaśwaidczenia do celów innych niż celów emerytalnych (KRUS, ZUS) należe załączyć dowód uiszczenia opłaty skarbowej.

Opłaty

Zaświadczenie wydawane do celów emerytalnych (KRUS, ZUS) nie podlega opłacie skarbowej na podstawie art. 2, ust. 1, pkt 1, lit. b ustawy z dnia 16.11.2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1000 z późn. zm.). W pozostałych przypadkach opłata skarbowa wynosi 17 zł. 

Podstawa prawna

* Ustawa z dnia 17 marca 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r. poz. 276 z późn. zm.),
* Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1000 z późn. zm.)
* Ustawa z dnia z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r. poz. 256).

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony