Ogłoszenie - protokół
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OR.2110.5.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: OR.2110.5.2018Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Dyrektor Wydziału Komunikacji - protokół
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Turku
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Komunikacji
Data udostępnienia: 2018-03-13
Ogłoszono dnia: 2018-03-13 przez Henryka Rabęda
Termin składania dokumentów: 2018-03-26 15:30:00
Nr ogłoszenia: OR.2110.5.2018
Zlecający: Starosta Turecki
I. Regulamin oceny:
Celem ustalenia predyspozycji i umiejętności kandydata przeprowadza się rozmowę kwalifikacyjną.
W ramach rozmowy kwalifikacyjnej komisja zadaje 10 pytań, za które można uzyskać maksymalnie 120 punkty, po 3 punkty za każde pytanie od każdego członka komisji.
Dodatkowo za:
- Wykształcenie wyższe o kierunku administracja lub prawo lub studia podyplomowe o ww. kierunkach po 1 pkt od każdego członka komisji.
- Co najmniej roczny staż pracy na kierowniczym stanowisku w jednostkach sektora finansów publicznych po 1 pkt od każdego członka komisji.
Maksymalna ilość punktów, którą może uzyskać kandydat wynosi 128 pkt
minimalna ilość punktów wynosi 77 pkt.
Komisja przedkłada Staroście kandydatów do dokonania wyboru.
II. Zastosowane techniki naboru:
- rozmowa kwalifikacyjna
III. Lista osób ocenionych pozytywnie:
Lp | Nazwisko i imię | Miejsce zamieszkania | Wynik testu | Wynik rozmowy | Suma punktów |
---|---|---|---|---|---|
1 | Ścisły Mirosław | Dzierzbin | b/d | 77 | 77 |