ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

STAROSTWO POWIATOWE W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - protokół

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OR.2110.9.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: OR.2110.9.2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. zarządzania kryzysowego - protokół

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Turku

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Zdrowia

Data udostępnienia: 2018-09-12

Ogłoszono dnia: 2018-09-12 przez Henryka Rabęda

Termin składania dokumentów: 2018-10-01 15:30:00

Nr ogłoszenia: OR.2110.9.2018

Zlecający: Starosta Turecki

I. Regulamin oceny:

Celem ustalenia predyspozycji i umiejętności kandydata przeprowadza się
rozmowę kwalifikacyjną.
 
W ramach rozmowy kwalifikacyjnej  komisja zadaje  5 pytań, za które można uzyskać maksymalnie 60  punkty, po 3 punkty za każde pytanie od każdego członka komisji.
Dodatkowo za:
  1. Wykształcenie wyższe o kierunku  administracja, prawo, bezpieczeństwo publiczne lub ukończone studia podyplomowe o ww. kierunkach po 1 pkt od każdego członka komisji.
 
Maksymalna ilość punktów, którą może uzyskać kandydat wynosi 64 pkt
minimalna ilość punktów wynosi  39 pkt.
 
Komisja przedkłada Staroście kandydatów do dokonania wyboru.

II. Zastosowane techniki naboru:

- rozmowa kwalifikacyjna

III. Lista osób ocenionych pozytywnie:

Lp Nazwisko i imię Miejsce zamieszkania Wynik testu Wynik rozmowy Suma punktów
1 Janik Justyna Tuliszków b/d 58 58
2 Derucka Katarzyna Olesin b/d 47 47
« powrót do poprzedniej strony