Ogłoszenie - protokół
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OR.2110.9.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: OR.2110.9.2018Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor ds. zarządzania kryzysowego - protokół
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Turku
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Zdrowia
Data udostępnienia: 2018-09-12
Ogłoszono dnia: 2018-09-12 przez Henryka Rabęda
Termin składania dokumentów: 2018-10-01 15:30:00
Nr ogłoszenia: OR.2110.9.2018
Zlecający: Starosta Turecki
I. Regulamin oceny:
Celem ustalenia predyspozycji i umiejętności kandydata przeprowadza się
rozmowę kwalifikacyjną.
W ramach rozmowy kwalifikacyjnej komisja zadaje 5 pytań, za które można uzyskać maksymalnie 60 punkty, po 3 punkty za każde pytanie od każdego członka komisji.
Dodatkowo za:
- Wykształcenie wyższe o kierunku administracja, prawo, bezpieczeństwo publiczne lub ukończone studia podyplomowe o ww. kierunkach po 1 pkt od każdego członka komisji.
Maksymalna ilość punktów, którą może uzyskać kandydat wynosi 64 pkt
minimalna ilość punktów wynosi 39 pkt.
Komisja przedkłada Staroście kandydatów do dokonania wyboru.
II. Zastosowane techniki naboru:
- rozmowa kwalifikacyjna
III. Lista osób ocenionych pozytywnie:
Lp | Nazwisko i imię | Miejsce zamieszkania | Wynik testu | Wynik rozmowy | Suma punktów |
---|---|---|---|---|---|
1 | Janik Justyna | Tuliszków | b/d | 58 | 58 |
2 | Derucka Katarzyna | Olesin | b/d | 47 | 47 |