Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OR.2110.2.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: OR.2110.2.2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor ds. ewidencji dochodów i wydatków oraz sprawozdawczości
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Turku
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Finansów w Starostwie Powiatowym w Turku
Data udostępnienia: 2017-04-21
Ogłoszono dnia: 2017-04-21 przez Henryka Rabęda
Termin składania dokumentów: 2017-05-05 15:30:00
Nr ogłoszenia: OR.2110.2.2017
Zlecający: Starosta Turecki
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
- wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów
o szkolnictwie wyższym;
b. Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe o kierunku ekonomicznym, finansowym lub rachunkowości,
- co najmniej roczny staż pracy w księgowości dotyczącej finansów publicznych,
- znajomość przepisów prawa przynajmniej w zakresie następujących aktów prawnych:
– ustawa o samorządzie powiatowym,
– ustawa o pracownikach samorządowych,
– ustawa o ochronie danych osobowych,
– ustawa o finansach publicznych i rozporządzeń wykonawczych do ustawy,
– ustawa o rachunkowości ,
- znajomość prawa w zakresie rachunkowości budżetowej i sprawozdawczości budżetowej i finansowej,
- inicjatywa i samodzielność w działaniu.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie rachunkowości zgodnie z ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2016 r., poz. 1047),
- bieżące i prawidłowe prowadzenie urządzeń księgowych w sposób umożliwiający terminowe i rzetelne przekazywanie informacji ekonomicznych o działalności Starostwa Powiatowego oraz informacji dotyczących funduszy celowych, w szczególności prowadzenie ksiąg rachunkowych (kont syntetycznych, kont analitycznych dochodów i wydatków, kont rozrachunków) z zastosowaniem systemu finansowo-księgowego księgowości budżetowej -FKB+
- kwalifikowanie dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych i ustalenie sposobu ujęcia dowodu w księgach rachunkowych,
- przygotowanie danych niezbędnych do sporządzenia sprawozdawczości budżetowej,
- przygotowanie zbiorczych zestawień dochodów i wydatków dla sporządzenia miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań budżetowych i finansowych,
- sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym,
- czuwanie nad prawidłowym kompletowaniem dokumentów finansowych odzwierciedlających dokonane operacje gospodarcze,
- prawidłowe i terminowe dochodzenie roszczeń i terminowe ściąganie należności.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- podstawa nawiązania stosunku pracy – umowa o pracę;
- wymiar czasu pracy – pełny etat.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
- wypełniony kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru;
- list motywacyjny – podpisany;
- życiorys zawodowy (CV) – podpisany;
- kserokopia dokumentu tożsamości;
- kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje
i umiejętności lub spełnienie dodatkowych wymagań; - oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne) – podpisane;
- oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie
z Krajowego Rejestru Karnego) – podpisane; - oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych – podpisane;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
(Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902) – podpisane.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-05-05 15:30:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 05.05.2017 r. do godz. 15.30 pod adresem: Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek – Punkt Informacyjny, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze: „Podinspektor ds. ewidencji dochodów i wydatków oraz sprawozdawczości ”.
Przez termin składania dokumentów należy rozumieć termin ich wpływu do Starostwa Powiatowego w Turku.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek – Punkt Informacyjny
VII. Informacje dodatkowe:
Nabór będzie przeprowadzony w dwóch etapach we wskazanych poniżej terminach:
- dnia 08.05.2017 r. – otwarcie i sprawdzenie warunków formalnych złożonej oferty,
od godz. 15.00 – informacja o kandydatach zakwalifikowanych do II etapu naboru (udzielana telefonicznie – tel. 63 222 32 12); - dnia 12.05.2017 r. – rozpocznie się rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami zakwalifikowanymi do II etapu naboru. O szczegółowym terminie i godzinie kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Aplikacje, które wpłyną po określonym wyżej terminie, a także nie spełniające wymogów, o których mowa w pkt 7, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.powiat.turek.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Turku przy ul. Kaliskiej 59. Stosownie do art. 24 ust. 1 ustawy
o ochronie danych osobowych informuje się, iż Starosta Turecki jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w zakresie określonym w art. 22¹ Kodeksu pracy. Dane te będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru.
o ochronie danych osobowych informuje się, iż Starosta Turecki jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w zakresie określonym w art. 22¹ Kodeksu pracy. Dane te będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru.
Złożone oferty można odebrać w kadrach w terminie jednego miesiąca, po zakończonej procedurze naboru. Oferty niewykorzystane w naborze zostaną po tym czasie protokolarnie zniszczone.