ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

STAROSTWO POWIATOWE W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OR.2110.2.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: OR.2110.2.2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. ewidencji dochodów i wydatków oraz sprawozdawczości

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Turku

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Finansów w Starostwie Powiatowym w Turku

Data udostępnienia: 2017-04-21

Ogłoszono dnia: 2017-04-21 przez Henryka Rabęda

Termin składania dokumentów: 2017-05-05 15:30:00

Nr ogłoszenia: OR.2110.2.2017

Zlecający: Starosta Turecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
  6. wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów
    o szkolnictwie wyższym;
b. Wymagania dodatkowe:
  1. wykształcenie wyższe o kierunku ekonomicznym, finansowym lub  rachunkowości,
  2. co najmniej roczny staż pracy w księgowości dotyczącej finansów publicznych,
  3. znajomość przepisów prawa przynajmniej w zakresie następujących aktów prawnych:
– ustawa o samorządzie powiatowym,
– ustawa o pracownikach samorządowych,
ustawa o ochronie danych osobowych,
– ustawa o finansach publicznych i rozporządzeń wykonawczych do ustawy,
– ustawa o rachunkowości ,
  1. znajomość prawa w zakresie rachunkowości budżetowej i sprawozdawczości budżetowej i finansowej,
  2. inicjatywa i samodzielność w działaniu.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie rachunkowości zgodnie z ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2016 r., poz. 1047),
  2. bieżące i prawidłowe prowadzenie urządzeń księgowych w sposób umożliwiający terminowe i rzetelne przekazywanie informacji ekonomicznych o działalności Starostwa Powiatowego oraz informacji dotyczących funduszy celowych, w szczególności prowadzenie ksiąg rachunkowych (kont syntetycznych, kont analitycznych dochodów i wydatków, kont rozrachunków) z zastosowaniem systemu finansowo-księgowego księgowości budżetowej -FKB+
  3. kwalifikowanie dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych i ustalenie sposobu ujęcia dowodu w księgach rachunkowych,
  4. przygotowanie danych niezbędnych do sporządzenia sprawozdawczości budżetowej,
  5. przygotowanie zbiorczych zestawień dochodów i wydatków dla sporządzenia miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań budżetowych i finansowych,
  6. sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym,
  7. czuwanie nad prawidłowym kompletowaniem dokumentów finansowych odzwierciedlających dokonane operacje gospodarcze,
  8. prawidłowe i terminowe dochodzenie roszczeń i terminowe ściąganie należności.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. podstawa nawiązania stosunku pracy – umowa o pracę;
  2. wymiar czasu pracy – pełny etat. 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. wypełniony kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru;
  2. list motywacyjny – podpisany;
  3. życiorys zawodowy (CV) – podpisany;
  4. kserokopia dokumentu tożsamości;
  5. kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie;
  6. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje
    i umiejętności lub spełnienie dodatkowych wymagań;
  7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne) – podpisane;
  8. oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie
    z Krajowego Rejestru Karnego) – podpisane;
  9. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych – podpisane;
  10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
    (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r.
    o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902) – podpisane.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-05-05 15:30:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia  05.05.2017 r. do godz. 15.30 pod adresem: Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek – Punkt Informacyjny, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na  stanowisko urzędnicze: „Podinspektor ds. ewidencji dochodów i wydatków oraz sprawozdawczości ”.
 
Przez termin składania dokumentów należy rozumieć termin ich wpływu do Starostwa Powiatowego w Turku.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek – Punkt Informacyjny

VII. Informacje dodatkowe:

Nabór będzie przeprowadzony w dwóch etapach we wskazanych poniżej terminach:
  1. dnia 08.05.2017 r. – otwarcie i sprawdzenie warunków formalnych złożonej oferty,
    od godz. 15.00 – informacja o kandydatach zakwalifikowanych do II etapu naboru  (udzielana telefonicznie – tel. 63 222 32 12);
  2. dnia 12.05.2017 r. – rozpocznie się rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami zakwalifikowanymi do II etapu naboru. O szczegółowym terminie i godzinie kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
 
Aplikacje, które wpłyną po określonym wyżej terminie, a także nie spełniające wymogów, o których mowa w pkt 7, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.powiat.turek.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Turku przy ul. Kaliskiej 59. Stosownie do art. 24 ust. 1 ustawy
o ochronie danych osobowych informuje się, iż Starosta Turecki jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w zakresie określonym w art. 22¹ Kodeksu pracy. Dane te będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru.
Złożone oferty można odebrać w kadrach w terminie jednego miesiąca, po zakończonej procedurze naboru. Oferty niewykorzystane w naborze zostaną po tym czasie protokolarnie zniszczone.

Załączniki

  • Kwestionariusz (PDF, 68.8 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2017-04-21 09:51:46 | Data wytworzenia informacji: 2017-04-21 | Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie 
  • Zarządzenie (PDF, 2.2 MiB) Data wprowadzenia do BIP: 2017-04-21 09:54:33 | Data wytworzenia informacji: 2017-04-21 | Zarządzenie Nr 28/2017 Starosty Tureckiego
« powrót do poprzedniej strony