ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

STAROSTWO POWIATOWE W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - protokół

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OR.2110.2.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: OR.2110.2.2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. ewidencji dochodów i wydatków oraz sprawozdawczości - protokół

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Turku

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Finansów w Starostwie Powiatowym w Turku

Data udostępnienia: 2017-04-21

Ogłoszono dnia: 2017-04-21 przez Henryka Rabęda

Termin składania dokumentów: 2017-05-05 15:30:00

Nr ogłoszenia: OR.2110.2.2017

Zlecający: Starosta Turecki

I. Regulamin oceny:

Celem ustalenia predyspozycji i umiejętności kandydata przeprowadza się rozmowę kwalifikacyjną. 
W ramach rozmowy kwalifikacyjnej  komisja zadaje  4 pytania, za które można uzyskać maksymalnie 36  punkty, po 3 punkty za każde pytanie od każdego członka komisji.
Dodatkowo za:
1.    Wykształcenie wyższe o kierunku ekonomicznym, finansowym lub rachunkowości  po 1 pkt od każdego członka komisji,
2.    Co najmniej roczny staż pracy w księgowości dotyczącej finansów publicznych po 1 pkt od każdego członka komisji,
Maksymalna ilość punktów, którą może uzyskać kandydat wynosi 42 pkt.

Komisja przedkłada Staroście kandydatów do dokonania wyboru.

II. Zastosowane techniki naboru:

- rozmowa kwalifikacyjna

III. Lista osób ocenionych pozytywnie:

Lp Nazwisko i imię Miejsce zamieszkania Wynik testu Wynik rozmowy Suma punktów
1 Szulc Andżelika Turek b/d 38 38
2 Druszcz Justyna Grzymiszew b/d 26 26
3 Kałużny Tomasz Władysławów b/d 22 22
4 Gromada Paulina Piętno b/d 15 15
« powrót do poprzedniej strony