ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

STAROSTWO POWIATOWE W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół ponadpodstawowych Powiatu Tureckiego - dostawa komputerów przenośnych”Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół ponadpodstawowych Powiatu Tureckiego - dostawa komputerów przenośnych”

Szczegóły informacji

„Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół ponadpodstawowych Powiatu Tureckiego - dostawa komputerów przenośnych”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: tryb podstawowy na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Powiat Turecki reprezentowany przez Zarząd Powiatu Tureckiego

Finansowanie: WFOŚiGW w Poznaniu

Nr UZP: 2021/BZP 00260413/01 z dnia 2021-11-08

Termin składania ofert / wniosków: 2021-11-16 12:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2021-11-16 13:00:00

Miejsce złożenia oferty: https://miniportal.uzp.gov.pl/

Ogłoszono dnia: 2021-11-08 przez Roman Kacprzak

Treść:

ID postępowania:
e9efe4f1-af26-44ea-84c8-f330f993320e
 
Link do postępowania:
 
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych służących bezpośrednio edukacji ekologicznej oraz edukacji w zakresie ochrony środowiska i przyrody do szkół ponadpodstawowych Powiatu Tureckiego.
 
Główny kod CPV:
30213100-6 Komputery przenośne
 
Dodatkowe kody CPV:
39162110-9Sprzęt dydaktyczny
48000000-8 | Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30237200-1 | Akcesoria komputerowe
 
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę 6 szt. sprzętu komputerowego typu laptop wraz z oprogramowaniem systemowym, niezbędnym wyposażeniem dodatkowym do każdego laptopa wymienionym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz gwarancją producenta, realizowaną w zakresie serwisu gwarancyjnego przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta, na okres minimum 24 miesięcy przy czym okres gwarancyjny dla baterii musi wynosić minimum 12 miesięcy, na wyposażenie:
1) istniejącej pracowni biologicznej Zespołu Szkół Technicznych im. gen. prof. Sylwestra Kaliskiego w Turku, ul. Milewskiego 3B, 62-700 Turek - 2 szt.
2) istniejącej pracowni biologicznej I Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Turku, ul. Kościuszki 4, 62-700 Turek - 2 szt.
3) istniejącej pracowni urządzeń i systemów energii odnawialnej Zespołu Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Kaczkach Średnich, Kaczki Średnie 62, 62-700 Turek - 2 szt.
 
Gwarancja jakości i rękojmia
wymagany okres gwarancji jakości                     - min. 24 miesiące
wymagany okres gwarancji jakości dla baterii    - min. 12 miesięcy
wymagany okres rękojmi                                    - min. 24 miesiące
 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określaja SWZ wraz z załącznikami.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-11-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Roman Kacprzak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-11-08 10:43:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Piotr Nowaczyk
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-11-08 10:43:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Piotr Nowaczyk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-02-18 13:44:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
592 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony