ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

STAROSTWO POWIATOWE W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Turku oraz odbiór tablic wycofanych z użytkowania w roku 2022”Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Turku oraz odbiór tablic wycofanych z użytkowania w roku 2022”

Szczegóły informacji

„Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Turku oraz odbiór tablic wycofanych z użytkowania w roku 2022”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: tryb podstawowy na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Powiat Turecki reprezentowany przez Zarząd Powiatu Tureckiego

Finansowanie: Budżet Powiatu Tureckiego (środki własne)

Nr UZP: 2021/BZP 00291516/01 z dnia 2021-11-30

Termin składania ofert / wniosków: 2021-12-08 12:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2021-12-08 13:00:00

Miejsce złożenia oferty: https://miniportal.uzp.gov.pl

Ogłoszono dnia: 2021-11-30 przez Roman Kacprzak

Treść:

ID postępowania:
0b725d67-3f55-407f-9864-a5be6da6b83e
 
Link do postępowania:
 
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Turku oraz odbiór wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych w okresie obowiązywania umowy.
 
Zamówienie obejmuje:
a) wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych wytworzonych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017r. poz. 2355 z późn. zm.), i warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 roku w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2020r. poz. 717 z późn. zm.),
b) odbiór i kasację wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U. z 2021r. poz. 779 z późn. zm.).
 
Tablice będące przedmiotem zamówienia oraz ich dostawy muszą spełniać wymogi zawarte w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2021r. poz. 450 z późn. zm.).
 
Gwarancja jakości i rękojmia
a) wymagany okres gwarancji jakości - min. 24 miesiące
b) wymagany okres rękojmi - min. 24 miesiące. 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-11-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Roman Kacprzak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-11-30 12:01:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Piotr Nowaczyk
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-11-30 12:01:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Piotr Nowaczyk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-02-18 13:40:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
589 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony