ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

STAROSTWO POWIATOWE W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Turku oraz odbiór tablic wycofanych z użytkowania w roku 2023”Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Turku oraz odbiór tablic wycofanych z użytkowania w roku 2023”

Szczegóły informacji

„Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Turku oraz odbiór tablic wycofanych z użytkowania w roku 2023”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Powiat Turecki reprezentowany przez Zarząd Powiatu Tureckiego

Finansowanie: Budżet Powiatu Tureckiego (środki własne)

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2022-12-28 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2022-12-28 09:30:00

Miejsce złożenia oferty: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia zgodnie z informacją wskazaną w rozdziale XII SWZ.

Ogłoszono dnia: 2022-12-16 przez Roman Kacprzak

Treść:

 
ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w dniu 16.12.2022 r. 
 
Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy e-Zamówienia pod adresem:
TERMIN SKŁADANIA OFERT: 28.12.2022 r. godz. 9.00
TERMIN OTWARCIA OFERT: 28.12.2022 r. godz. 9.30
 
Identyfikator (ID) postępowania na platformie e-Zamówienia: ocds-148610-e91cb944-7c43-11ed-b4ea-f64d350121d2
  1. Przedmiotem zamówienia będzie Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Turku oraz odbiór tablic wycofanych z użytkowania w roku 2023.
 
  1. Zamówienie obejmuje:
  1. wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych wytworzonych zgodnie   z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 roku  w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017r. poz. 2355 z późn. zm.), i warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 roku  w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków   legalizacyjnych (Dz.U. z 2020 r. poz. 717)
  2. odbiór i kasację wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych zgodnie z obowiązującymi   w tym zakresie przepisami prawa, w tym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U. z 2021r. poz. 779 z późn. zm.).
 
Tablice będące przedmiotem zamówienia oraz ich dostawy muszą spełniać wymogi zawarte w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 988 z późn. zm.).
 
Gwarancja jakości i rękojmia
  1. wymagany okres gwarancji jakości - min. 24 miesiące
  2. wymagany okres rękojmi - min. 24 miesiące.
 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji odbioru określają: Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - załącznik nr 7 do SWZ 
 
 
Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego”   udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe” - sposób przygotowania oferty stanowi rozdział XII SWZ 
 
 
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-12-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Roman Kacprzak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-12-16 08:37:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Małgorzata Grabarczyk
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-12-16 09:01:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Małgorzata Grabarczyk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-01-18 14:35:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
450 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony