ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

STAROSTWO POWIATOWE W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku ” Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku ”

Szczegóły informacji

„Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku ”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: tryb podstawowy na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Powiat Turecki reprezentowany przez Zarząd Powiatu Tureckiego

Finansowanie: "Dostępny samorząd - granty"

Nr UZP: 2023/BZP 00150411

Termin składania ofert / wniosków: 2023-04-03 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2023-04-03 09:30:00

Miejsce złożenia oferty: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia zgodnie z informacją wskazaną w rozdziale XIII SWZ.

Ogłoszono dnia: 2023-03-24 przez Karolina Karolak - Czapla

Treść:

 
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy e-Zamówienia pod adresem:
 
 
Identyfikator (ID) postępowania na platformie e-Zamówienia: ocds-148610-9ab4f6bf-c890-11ed-9355-06954b8c6cb9
 
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia zgodnie z informacją wskazaną w rozdziale XIII  SWZ.
 
TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
 
TERMIN SKŁADANIA OFERT  03.04.2023 r. godz.. 9.00
 
TERMIN OTWARCIA OFERT  03.04.2023 r. godz. 9.30 
Zamówienie podzielone jest na 2 części. 
Przedmiotem zamówienia jest:
  1. w części nr 1. zakup komputerów klasy miniPC na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku – 3 szt.
  2. w części nr 2 zakup monitorów dotykowych typu OpenFrame na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku – 3 szt.
  3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1, 2, do SWZ  oraz w projektowanych postanowieniach umowy  (projekt umowy) – załącznik nr 6 i 7 do SWZ.
 
Źródło finansowania:
Niniejsze zamówienie jest realizowane w ramach przedsięwzięcia grantowego „Dostępność ponad podziałami poprzez zakup i dostawę sprzętu dla osób ze szczególnymi potrzebami dla Starostwa Powiatowego w Turku realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-03-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karolina Karolak - Czapla
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-03-23 11:18:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Małgorzata Grabarczyk
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-03-24 13:50:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Małgorzata Grabarczyk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-04-25 14:49:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
509 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony