Zamówienia publiczne o wartości powyżej 130 000 PLN
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Zakup sprzętu komputerowego”Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Zakup sprzętu komputerowego”Szczegóły informacji
„Zakup sprzętu komputerowego”
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Status: ogłoszony
Tryb: tryb podstawowy na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Powiat Turecki reprezentowany przez Zarząd Powiatu Tureckiego
Finansowanie: Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020
Nr UZP: 2022/BZP 00339880
Termin składania ofert / wniosków: 2022-09-16 09:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2022-09-16 09:30:00
Miejsce złożenia oferty: Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.
Treść:
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy e-Zamówienia pod adresem:
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
Identyfikator (ID) postępowania na platformie e-Zamówienia: ocds-148610-9323baed-2f43-11ed-8832-4e4740e186ac
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia zgodnie z informacją wskazaną w rozdziale XII SWZ.
Termin składania ofert upływa w dniu 16-09-2022 roku, o godz. 9:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16-09-2022 roku, o godz. 9:30.
Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego”udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.
Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Interaktywnego Formularza ofertowego udostępnionego platformie e- zamówienia oraz wzorem formularza asortymentowo - cenowego stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ
Opis przedmiotu zamówienia:
1.w części nr 1 zakup laptopów dla Zespołu Szkół Technicznych w Turku – 8 szt.
w tym:
- Branżowa szkoła I stopnia w Turku w ramach ZST w Turku – 4 szt.
- Technikum w Turku w ramach ZST w Turku – 4 szt.
2.w części nr 2 zakup monitorów interaktywnych dla Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Kaczkach Średnich – 2 szt.
3.w części nr 3 Zakup stacji roboczej komputera AIO (All-in-One) wraz z oprogramowaniem systemowym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku- 1 szt.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1, 2, 3 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy (projekt umowy) – załącznik nr 7, 8 i 9 do SWZ.
Źródło finansowania:
1) część nr 1 „Zakup laptopów dla Zespołu Szkół Technicznych w Turku – 8 szt.” realizowane w ramach rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno – komunikacyjnych na lata 2020-2024 „Aktywna Tablica” edycja 2022;
2) część nr 2 „Zakup monitorów interaktywnych dla Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Kaczkach Średnich – 2 szt.” realizowane w ramach rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno – komunikacyjnych na lata 2020-2024 „Aktywna Tablica” edycja 2022;
3) część nr 3 „Zakup stacji roboczej komputera AIO (All-in-One) wraz z oprogramowaniem systemowym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku – 1 szt.” realizowane na potrzeby projektu pn. ,, Kierunek kształcenie dualne przyszłością Powiatu Tureckiego” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, poddziałanie 8.3.1 - Kształcenie zawodowe młodzieży;