ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

STAROSTWO POWIATOWE W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa zestawu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w TurkuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa zestawu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku

Szczegóły informacji

Dostawa zestawu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Powiat Turecki reprezentowany przez Zarząd Powiatu Tureckiego

Finansowanie: Dotacja celowa Marszałka Województwa Wielkopolskiego

Nr UZP: 602683-N-2020

Termin składania ofert / wniosków: 2020-11-05 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2020-11-05 12:00:00

Miejsce złożenia oferty: Punkt Informacyjny, Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek

Ogłoszono dnia: 2020-10-28 przez

Treść:

 
Informujemy, że otwarcie ofert odbędzie się poprzez transmisję on-line
przy czym wyklucza się możliwość uczestnictwa w sesji otwarcia ofert w siedzibie Zamawiającego.
Transmisja będzie dostępna w dniu 05.11.2020 r. od godz. 12.00.
Możliwość śledzenia transmisji sesji otwarcia ofert będzie dostępna na stronie:http://bbb.powiat.turek.pl/b/mal-f73-pvv
 
 TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT 
Termin składania ofert: 05/11/2020 Czas lokalny: 11:00
Termin otwarcia ofert: 05/11/2020 Czas lokalny: 12:00
 
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu komputerowego dla 4 stanowisk składający się z:
  1. jednostka centralna – 4 szt.;
  2. monitor – 4 szt.;
  3. klawiatura 4 szt.;
  4. myszka komputerowa – 4 szt.;
 w ramach dotacji celowej przekazanej przez Marszałka Województwa Wielkopolskiego na zakup sprzętu pomiarowego, informatycznego  i oprogramowania do zakładania i aktualizowania operatów ewidencji gruntów oraz prowadzenia spraw ochrony gruntów rolnych na potrzeby Wydziału Geodezji i Ochrony Środowiska.
Uwaga:
Jeżeli do dnia otwarcia ofert nie będzie możliwości fizycznej obecności zainteresowanych osób przy otwarciu ofert (z uwagi na epidemię koronawirusa), procedura otwarcia ofert w w/w postępowaniu będzie transmitowana w dniu otwarcia ofert online poprzez stronę internetową. Link pozwalający otworzyć transmisję sesji otwarcia ofert zostanie umieszczony na stronie BIP Powiatu Tureckiego.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony