Rejestr zmian
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Turku oraz odbiór tablic wycofanych z użytkowania w roku 2022”Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Turku oraz odbiór tablic wycofanych z użytkowania w roku 2022”Szczegóły informacji
„Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Turku oraz odbiór tablic wycofanych z użytkowania w roku 2022”
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Status: ogłoszony
Tryb: tryb podstawowy na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Powiat Turecki reprezentowany przez Zarząd Powiatu Tureckiego
Finansowanie: Budżet Powiatu Tureckiego (środki własne)
Nr UZP: 2021/BZP 00291516/01 z dnia 2021-11-30
Termin składania ofert / wniosków: 2021-12-08 12:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2021-12-08 13:00:00
Miejsce złożenia oferty: https://miniportal.uzp.gov.pl
Treść:
ID postępowania:
0b725d67-3f55-407f-9864-a5be6da6b83e
Link do postępowania:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Turku oraz odbiór wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych w okresie obowiązywania umowy.
Zamówienie obejmuje:
a) wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych wytworzonych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017r. poz. 2355 z późn. zm.), i warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 roku w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2020r. poz. 717 z późn. zm.),
b) odbiór i kasację wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U. z 2021r. poz. 779 z późn. zm.).
Tablice będące przedmiotem zamówienia oraz ich dostawy muszą spełniać wymogi zawarte w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2021r. poz. 450 z późn. zm.).
Gwarancja jakości i rękojmia
a) wymagany okres gwarancji jakości - min. 24 miesiące
b) wymagany okres rękojmi - min. 24 miesiące.
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Turku oraz odbiór tablic wycofanych z użytkowania w roku 2022”Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Turku oraz odbiór tablic wycofanych z użytkowania w roku 2022”