ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

STAROSTWO POWIATOWE W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Zakup sprzętu komputerowego II”Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Zakup sprzętu komputerowego II”

Szczegóły informacji

„Zakup sprzętu komputerowego II”

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: ogłoszony

Tryb: tryb podstawowy na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Powiat Turecki reprezentowany przez Zarząd Powiatu Tureckiego

Finansowanie: Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Konkurs Grantowy Cyfrowy Powiat

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2022-10-14 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2022-10-14 09:30:00

Miejsce złożenia oferty: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

Ogłoszono dnia: 2022-10-06 przez

Treść:

Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy e-Zamówienia pod adresem:
 
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
Identyfikator (ID) postępowania na platformie e-Zamówienia:ocds-148610-6562ee38-42fb-11ed-9171-f6b7c7d59353
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia zgodnie z informacją wskazaną w rozdziale XII  SWZ.
Termin składania ofert upływa w dniu 14.10.2022 r. o  godz. 9:00
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.10.2022 r. o godz. 9:30
Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego”udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.
 
Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Interaktywnego Formularza ofertowego udostępnionego platformie e- zamówienia oraz wzorem formularza asortymentowo - cenowego stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ .
Opis przedmiotu zamówienia:
  1. w części nr 1 zakup notebooków wraz z oprogramowaniem systemowym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku – 18 szt.
  2. w części nr 2 zakup stacji roboczych komputerów AIO (All-in-One) wraz z oprogramowaniem systemowym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku – 10 szt.
  3. w części nr 3 zakup switchy (przełączników sieciowych) na potrzeby Starostwa Powiatowego   w Turku – 8 szt.                                                                                                                  Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1, 2, 3 do SWZ  oraz w projektowanych postanowieniach umowy  (projekt umowy) – załącznik nr 7, 8 i 9 do SWZ
     
    Źródło finansowania:
     
    1) część nr 1 „Zakup notebooków wraz z oprogramowaniem systemowym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku – 18 szt.” realizowane w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Konkurs Grantowy Cyfrowy Powiat;
    2) część nr 2 „Zakup stacji roboczych komputerów AIO (All-in-One) wraz z oprogramowaniem systemowym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku – 10 szt.” realizowane w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Konkurs Grantowy Cyfrowy Powiat;
    3) część nr 3 „Zakup switchy (przełączników sieciowych) na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku – 8 szt.” realizowane w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Konkurs Grantowy Cyfrowy Powiat;
« powrót do poprzedniej strony