ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

STAROSTWO POWIATOWE W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualne

Filtr listy informacji

  • Data publikacji (w formacie RRRR-MM-DD)

Lista informacji

Lp Data ogłoszenia Termin składania ofert / wniosków Tytuł zamówienia publicznego Status zamówienia Załączniki
Lp 121
Data ogłoszenia
2018-05-02
Termin składania ofert / wniosków
2018-05-11 11:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
"Realizacja programu usuwania AZBESTU i wyrobów zawierających azbest na terenie powiatu tureckiego w roku 2018”.”
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w dniu 02/05/2018 (PDF, 1.5 MiB)
  • SIWZ (PDF, 1 MiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ - SOPZ (PDF, 5.5 MiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ - formularz ofertowy (PDF, 500.8 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu (PDF, 304.1 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ - oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania (PDF, 321.9 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ - wykaz usług (PDF, 296.9 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ oświadczenie o o grupie kapitałowej (PDF, 382.3 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy (PDF, 9.9 MiB)
  • załączniki w wersji edytowalnej (ZIP, 221.7 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 1.1 MiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 397.2 KiB)
  • ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 2 MiB)
Lp 122
Data ogłoszenia
2018-04-20
Termin składania ofert / wniosków
2018-06-08 11:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa sprzętu komputerowego (II) na wyposażenie pracowni przedmiotowych w Zespole Szkół Technicznych w Turku
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w dniu 20/04/2018 (PDF, 202.6 KiB)
  • SIWZ (PDF, 1.3 MiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ - SOPZ cz nr. 1 (PDF, 7.6 MiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ - SOPZ cz nr. 2 (PDF, 2.5 MiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ - SOPZ cz nr. 3 (PDF, 2.9 MiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ - formularz ofertowy (PDF, 472.8 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ oświadczenie o o grupie kapitałowej (PDF, 421.1 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ - oświadczenie podatki (PDF, 352.4 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ - oświadczenie o zakazie ubiegania się o zamówienie (PDF, 337.3 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ - wzór umowy cz nr 1 (PDF, 8.2 MiB)
  • Załącznik nr 9 do SIWZ - wzór umowy cz. nr 2 (PDF, 7.9 MiB)
  • Załącznik nr 10 do SIWZ - Wzór umowy cz nr 3 (PDF, 7.8 MiB)
  • Załącznik nr 11 do SIWZ - JEDZ (PDF, 508.2 KiB)
  • Załącznik nr 12 do SIWZ - instrukcja JEDZ (PDF, 1.2 MiB)
  • załączniki w wersji edytowalnej (RAR, 343.3 KiB)
  • Zapytania do treści SIWZ wraz z odpowiedziami (PDF, 2.9 MiB)
  • ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji wysłane do publikacji w dniu 22.05.2018 (PDF, 1.5 MiB)
  • SOPZ cz nr 3 po zmianach z dnia 22.05.2018 (PDF, 3 MiB)
  • SIWZ po zmianach z dnia 22.05.2018 (PDF, 1.3 MiB)
  • ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji opublikowane w dniu 25.05.2018 r. (PDF, 1.3 MiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 1.2 MiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty cz. nr 1 (PDF, 840 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty cz. nr 2 i 3 (PDF, 1.3 MiB)
  • ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 726.9 KiB)
Lp 123
Data ogłoszenia
2018-03-27
Termin składania ofert / wniosków
2018-04-06 11:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Przetworzenie zasobu geodezyjnego do postaci cyfrowej dotyczącego baz danych BDOT 500 i GESUT (aktualizacja bazy BDOT 500 i GESUT dla obrębów: Grabieniec, Kawęczyn, Obrzębin, Słodków Kolonia, Turkowice, Żuki.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w dniu 27/03/2018 (PDF, 7.2 MiB)
  • Załącznik nr 11 do SIWZ - grupa kapitałowa (PDF, 389.8 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 4.4 MiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 1.5 MiB)
  • uchwała ws. wyboru najkorzystniejszej oferty (PDF, 1.5 MiB)
  • ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 1.1 MiB)
Lp 124
Data ogłoszenia
2018-03-23
Termin składania ofert / wniosków
2018-04-09 11:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych do kształcenia ogólnego w Zespole Szkół Rolniczych CKP w Kaczkach Średnich.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 1 MiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ - gr. kapitałowa (PDF, 389.8 KiB)
  • Zmiana ogłoszenia o zamówieniu (PDF, 184.6 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 519.8 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - cz. 1 i 3 (PDF, 384.5 KiB)
  • Uchwała nr 702/2018 o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 516.3 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - cz. 4 (PDF, 284.4 KiB)
  • Uchwała nr 712/2018 o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 436.4 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - cz. 2 (PDF, 337.1 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 768.8 KiB)
Lp 125
Data ogłoszenia
2018-03-10
Termin składania ofert / wniosków
2018-04-23 11:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa optycznego skanera pomiarowego 3D na wyposażenie Zespołu Szkół Technicznych im. gen. prof. S. Kaliskiego w Turku
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 180 KiB)
  • SIWZ (PDF, 1 MiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ - SOPZ (PDF, 3.8 MiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ - formularz ofertowy (PDF, 337.4 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o grupie kapitałowej (PDF, 389.9 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ - oświadczenie podatki (PDF, 320.6 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ - oświadczenie o zakazie ubiegania się o zamówienie (PDF, 306.8 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy (PDF, 7.8 MiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ - JEDZ (PDF, 569.5 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ - instrukcja JEDZ (PDF, 1.2 MiB)
  • Załączniki w wersji edytowalnej (RAR, 1 MiB)
  • Zapytania do SIWZ wraz z odpowiedziami (PDF, 1.1 MiB)
  • Sprostowanie do ogłoszenia o zamówieniu (PDF, 376.1 KiB)
  • zm. SIWZ (PDF, 1017.8 KiB)
  • zm. Załącznik nr 1 do SIWZ - SOPZ (PDF, 3.8 MiB)
  • zm. Załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy (PDF, 342.2 KiB)
  • Sprostowanie do ogłoszenia o zamówieniu (PDF, 71.8 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 180.6 KiB)
  • Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania (PDF, 213.6 KiB)
  • Uchwała nr 745/2018 ws. unieważnienia postępowania (PDF, 350.4 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 863.7 KiB)
Lp 126
Data ogłoszenia
2018-03-06
Termin składania ofert / wniosków
2018-04-18 11:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa urządzenia do cięcia wodą na wyposażenie Zespołu Szkół Technicznych im. gen. prof. S. Kaliskiego w Turku
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 2.5 MiB)
  • SIWZ (PDF, 1 MiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ - SOPZ (PDF, 489 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ - formularz ofertowy (PDF, 338.9 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ - oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (PDF, 390.7 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ - oświadczenie podatki (PDF, 321.8 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ - oświadczenie o zakazie ubiegania się o zamówienie (PDF, 308.1 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy (PDF, 347.2 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ - JEDZ (PDF, 575.4 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ - instrukcja JEDZ (PDF, 1.2 MiB)
  • Załączniki do SIWZ w wersji edytowalnej (ZIP, 1.1 MiB)
  • Zapytanie do SIWZ wraz z odpowiedzią (PDF, 401.3 KiB)
  • Sprostowanie ogłoszenia wysłane do publikacji (PDF, 587.2 KiB)
  • zm. SIWZ (PDF, 1 MiB)
  • zm. Załącznik nr 1 do SIWZ - SOPZ (PDF, 773.3 KiB)
  • Sprostowanie do ogłoszenia o zamówieniu (PDF, 300.2 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 175.5 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 1.2 MiB)
  • Uchwała nr 704/2018 o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 416 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 865.2 KiB)
Lp 127
Data ogłoszenia
2018-02-15
Termin składania ofert / wniosków
2018-04-05 11:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa sprzętu komputerowego na wyposażenie pracowni przedmiotowych w ZST w Turku oraz ZSR CKP w Kaczkach Średnich
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w dniu 15/02/2018 (PDF, 1.7 MiB)
  • Załącznik nr 6 SIWZ - oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej cz. nr 1,2,3,4 (PDF, 413.5 KiB)
  • Załącznik nr 13 do SIWZ - Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ) cz. nr 1,2,3,4 (PDF, 759.4 KiB)
  • Załącznik nr 14 do SIWZ -instrukcja wypełniania JEDZ (PDF, 1.2 MiB)
  • ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji wysłane do publikacji w dniu 28,02.2018 r. (PDF, 1.8 MiB)
  • ogłoszenie zmain lub dodatkowych informacji opublikowane w dniu 03.03.2018 r. (PDF, 73.7 KiB)
  • Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji wysłane do publikacji w dniu 05.03.2018 r. (PDF, 387.4 KiB)
  • ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji opublikowane w dniu 08.03.2018 r. (PDF, 1.6 MiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 2.8 MiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty cz. nr 2, 3 i 4 (PDF, 2.5 MiB)
  • uchwała ws. wyboru najkorzystniejszej oferty cz. nr 2, 3 i 4 (PDF, 2.8 MiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty cz. nr 1 (PDF, 1.4 MiB)
  • ogłoszenie o udzieleniu zamówienia opublikowane w dniu 21.06.2018 (PDF, 3.4 MiB)
Lp 128
Data ogłoszenia
2018-01-26
Termin składania ofert / wniosków
2018-02-08 11:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa koparko - ładowarki na wyposażenie warsztatów z obszaru budownictwa dla ZSR CKP w Kaczkach Średnich
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 11.5 MiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 01-02-2018 (PDF, 177.4 KiB)
  • Informacja o otwarcia ofert (PDF, 162.3 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 1.1 MiB)
  • uchwała ws. wyboru najkorzystniejszej oferty (PDF, 1.3 MiB)
  • ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 2.2 MiB)
Lp 129
Data ogłoszenia
2017-11-08
Termin składania ofert / wniosków
2017-11-24 11:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
,,Dostawa koparko - ładowarki na wyposażenie warsztatów z obszaru budownictwa dla ZSR CKP w Kaczkach Średnich”
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 12.1 MiB)
  • ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 14-11-2017 (PDF, 847.4 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 642.5 KiB)
  • Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania (PDF, 796.5 KiB)
  • uchwała Zarządu Powiatu Tureckiego ws. unieważnienia postępowania (PDF, 1.4 MiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 1.6 MiB)
Lp 130
Data ogłoszenia
2017-10-27
Termin składania ofert / wniosków
2017-11-07 11:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
„Wykonanie prac geodezyjnych niezbędnych do przeprowadzenia modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz aktualizacji kartoteki budynków i lokali dla gminy Turek”
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 1.3 MiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 624.4 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze oferty cz. 1, 2, 3, 4 i 5 (PDF, 1015 KiB)
  • Uchwała Zarządu o wyborze oferty (PDF, 1.1 MiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 1.1 MiB)

Nawigacja między stronami listy informacji