ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

STAROSTWO POWIATOWE W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Najnowsze informacje

Lista informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Akapit nr 1 - brak tytułu

Starostwo Powiatowe w Turku
Wydział Architektury i Budownictwa
ul. Kaliska 59, 62 - 700 ​Turek
 
1. Pracownicy Wydziału:
 
Małgorzata Białek - Naczelnik Wydziału Architektury i Budownictwa 
pok. nr 221
Tel. +48 63 2223 260
 
Karina Kuśmierczak - Inspektor ds. budownictwa i rejestrów
pok. nr 220
Tel. +48 63 2223 265
Jolanta Pocztarek - Inspektor ds. budownictwa
pok. nr 215
Tel. +48 63 2223 270
Martyna Ratyńska- Referent ds. budownictwa
pok. nr 222
Kinga Łaszcz - Referent ds. budownictwa
pok. nr 222
Agnieszka Kaźmierska - Referent ds. budownictwa i rejestrów 
pok. nr 224
Tel. +48 63 2223 264 lub 265
Magdalena Makowska - Młodszy referent ds. budownictwa   
pok. nr 222
Tel. +48 63 2223 263
Edyta Dziatkiewicz - Referent ds. budownictwa 
pok. nr 222
Tel. +48 63 2223 261
Sebastian Jasnowski- Młodszy referent
pok. nr 215    
Tel. +48 63 2223 269
   
 
2. Zgłoszenia budowy - kliknij   (art. 30a Prawa budowlanego)
Art. 30a [Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej]
W przypadku zgłoszenia budowy, o której mowa w art. 29 ust. 1 pkt 1a, 2b i 19a, organ administracji architektoniczno-budowlanej zamieszcza w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej obsługującego go urzędu w terminie 3 dni od dnia:
1) doręczenia zgłoszenia - informację o dokonaniu zgłoszenia, zawierającą imię i nazwisko albo nazwę inwestora oraz adres i opis projektowanego obiektu;
2) wniesienia sprzeciwu - informację o dacie jego wniesienia;
3) upływu terminu, o którym mowa w art. 30 ust. 5 - informację o braku wniesienia sprzeciwu.
Art. 29 [Zwolnienia od uzyskania pozwolenia]
1. Pozwolenia na budowę nie wymaga budowa:
1a) wolno stojących budynków mieszkalnych jednorodzinnych, których obszar oddziaływania mieści się w całości na działce lub działkach, na których zostały zaprojektowane;
2b) wolno stojących parterowych budynków stacji transformatorowych i kontenerowych stacji transformatorowych o powierzchni zabudowy do 35 m2;
19a) sieci:
a) elektroenergetycznych obejmujących napięcie znamionowe nie wyższe niż 1 kV,
b) wodociągowych,
c) kanalizacyjnych,
d) cieplnych,
e) telekomunikacyjnych.
Art. 30 [Obowiązek zgłoszenia]
5. Zgłoszenia, o którym mowa w ust. 1, należy dokonać przed terminem zamierzonego rozpoczęcia robót budowlanych. Organ administracji architektoniczno-budowlanej, w terminie 21 dni od dnia doręczenia zgłoszenia, może, w drodze decyzji, wnieść sprzeciw. Do wykonywania robót budowlanych można przystąpić, jeżeli organ administracji architektoniczno-budowlanej nie wniósł sprzeciwu w tym terminie.
(Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 - stan prawny na dzień 2018-04-10, aktualny stan prawny mozna znaleśc na stronie http://www.dziennikustaw.gov.pl/)
 
3. Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa - kliknij  
 
4. Zadania Wydziału:
Do podstawowych zadań Wydziału Architektury i Budownictwa (AB) należą:
1) czynności w zakresie administracji architektoniczno-budowlanej, w szczególności:
a) prowadzenie postępowań i rozstrzygania w sprawach z zakresu architektury i budownictwa w sprawach:
  • pozwoleń na budowę, wykonywanie robót budowlanych i pozwoleń na rozbiórkę,
  • pozwoleń na zmianę sposobu użytkowania obiektu lub jego części,
  • zmiany decyzji o pozwoleniu na budowę,
  • przeniesienia decyzji o pozwoleniu na budowę na rzecz innego podmiotu,
  • niezbędności wejścia na teren sąsiedniego budynku, lokalu lub nieruchomości, niezbędnego do wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych,
  • uchylenia lub stwierdzenia wygaśnięcia decyzji o pozwoleniu na budowę,
  • sprzeciwu w sprawie budowy lub rozbiórki oraz wykonania robót budowlanych i nakładanie obowiązku uzyskania pozwoleń na budowę lub rozbiórkę,
  • określonych ustawą Prawo budowlane, dotyczących budowy lub przebudowy urządzeń  budowlanych bądź podziemnych sieci uzbrojenia terenu oraz inwestycji mogących oddziaływać na środowisko na terenie powiatu,
b) przyjmowanie i analiza zgłoszeń o zamiarze budowy lub rozbiórki oraz wykonania robót  budowlanych nie objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę,
c) sprawowanie nadzoru techniczno-budowlanego w zakresie zapewnienia warunków  bezpieczeństwa ludzi i mienia w projektach budowlanych,
d) udzielania zgody na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych,
e) nakładanie obowiązku usunięcia nieprawidłowości w projekcie budowlanym,
f) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zaświadczeń potwierdzających spełnienie  wymagań samodzielnego lokalu dla celów ustanowienia odrębnej własności lokali,
g) uczestniczenie na wezwanie organów nadzoru budowlanego w czynnościach inspekcyjnych i kontrolnych oraz udostępnianie wszelkich dokumentów i informacji związanych z tymi czynnościami,
h) sporządzanie okresowych sprawozdań o wydanych pozwoleniach na realizację budynków,
i) prowadzenie rejestrów:
- wniosków o wydanie pozwoleń na budowę i decyzji o pozwoleniu na budowę,
- wniosków o wydanie pozwoleń na budowę i decyzji o pozwoleniu na budowę dotyczących terenów zamkniętych,
- dzienników budowy,
- wniosków o wydanie zezwoleń na realizację inwestycji drogowej,
- wydanych decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowwej,
- zgłoszeń, o których mowa w art. 30 Prawa budowlanego,
j) prowadzenia postępowań administracyjnych związanych z wydawaniem decyzji w odniesieniu do dróg powoatowych i gminnych dotyczących zezwolenia na realizację inwestycji drogowej,
2) czynności związane z opiniowaniem analiz i studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
3) wykonanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa.
 
 
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
 
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.* informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Turecki z siedzibą przy ulicy Kaliskiej 59, 62 - 700 Turek;
2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e mail:   lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Turku ul. Kaliska 59, 62 - 700 Turek;
3. Pani/Pana dane są przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa:
- ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.)
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256)
- ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1716 z zm.)
Szczegółowe informacje znajdują się w zakładce WYDZIAŁ ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA.
4. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora;
5. Pani/Pan, których dane dotyczą, mają prawo do:
    1) dostępu do swoich danych osobowych,
    2) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,
    3) żądania usunięcia danych, gdy:
        a) dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
        b) dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
    4) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
        a) osoby te kwestionują prawidłowość danych,
        b) przetwarzanie jest niezgodne z prawem a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
        c) Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub ochrony roszczeń;
6. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym  jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym;
8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu;
9. Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa.
 
* rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE.L Nr 119, str. 1) (RODO)
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-06-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Białek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-06-10 10:51:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Robert Wojdyła
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-06-10 10:51:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Robert Wojdyła
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-06-11 13:43:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
268 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Starostwo Powiatowe w Turku
Wydział Finansów
ul. Kaliska 59
62 - 700 ​Turek
​ 
Pracownicy Wydziału
 
Monika Miśko - Naczelnik Wydziału
pok. nr 113
 
Maria Krysiak - Specjalista ds. rozliczeń z budżetem państwa i powiatu
pok. nr 114
 
Magdalena Wróblewska - - Inspektor ds. ewidencji dochodów i wydatków oraz sprawozdawczości budżetu
pok. nr 114
 
Milena Mruk - Inspektor ds. rozliczeń, planowania i analiz wykonania budżetu
pok. nr 116
 
Andżelika Goszczko - Inspektor ds. ewidencji dochodów i wydatków oraz sprawozdawczości
pok. nr 114
 
Katarzyna Jaśkiewicz - Młodszy referent
pok. nr 116
 
Alicja Augustyniak - Inspektor ds. ewidencji, rozliczeń i rejestrów
pok. nr 116
 
Ewa Gołdyka - Specjalista ds. obsługi bankowej i sprawozdawczości
pok. nr 114
 
Tomasz Augustyniak - Inspektor ds. ewidencji, rozliczeń i rejestrów
pok. nr 116
 
Magdalena Bartosik- Pomoc administracyjna
pok. nr 116
 
Zadania Wydziału:
Do podstawowych zadań Wydziału Finansów (FN) należą czynności:
1) W zakresie planowania dochodów i wydatków budżetowych, w tym związane z:
    a) Opracowaniem projektu budżetu powiatu oraz propozycji projektów zmian budżetu w pełnej szczegółowości klasyfikacji budżetowej,
    b) Opracowaniem projektów ostatecznych kwot dochodów i wydatków dla jednostek organizacyjnych powiatu po uchwaleniu budżetu powiatu 
        na dany rok oraz projektów ich aktualizacji w następstwie zmian budżetu,
    c) Opracowaniem projektów ostatecznych kwot dochodów i wydatków dla Starostwa w układzie dysponentów po uchwaleniu budżetu
        powiatu na dany rok oraz projektów ich aktualizacji w następstwie zmian budżetu,
2) W zakresie realizacji dochodów i wydatków budżetowych, w tym związane z:
     a) Zapewnieniem prawidłowego przebiegu wykonania budżetu Powiatu,
     b) Prowadzeniem rachunkowości budżetowej Powiatu i Starostwa w tym księgowości syntetycznej i analitycznej związanej z bieżącą
         realizacją budżetu,
     c) Bieżącą analizą wykorzystywania środków przydzielonych z budżetu Powiatu jednostkom organizacyjnym Powiatu,
3) W zakresie realizacji dochodów Skarbu Państwa, w tym związane z:
     a) Ewidencjonowaniem należności budżetu państwa z tytułu sprzedaży, użytkowania wieczystego oraz użytkowania gruntów i budynków
         Skarbu Państwa,
     b) Prowadzenie ewidencji  należności z tytułu opłat czynszowych za najem i dzierżawę nieruchomości,
     c) Kontrolą i windykacją należności Skarbu Państwa oraz egzekwowaniem zaległych należności,
     d) Systematyczne i terminowe odprowadzenie zrealizowanych dochodów do budżetu państwa,
4) W zakresie prowadzenia dokumentacji finansowo-księgowej mienia Powiatu, w tym związane z:
     a) Prowadzenie księgowej ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych Starostwa
     b) Przygotowanie zasad przeprowadzania, nadzór nad sporządzaniem oraz rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych,
     c) Opracowanie informacji o stanie mienia Powiatu,
5) W zakresie naliczania i wypłaty wynagrodzeń pracownikom Starostwa, w tym związane z:
     a) Naliczenie i odprowadzanie podatku dochodowego od osób fizycznych,
     b) Odprowadzenie należności Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz Funduszu Pracy,
     c) Obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
6) W zakresie prowadzenia obsługi kasowej, w tym związane z:
     a) Pobieraniem z banku gotówki na wypłatę różnych należności
     b) Odprowadzeniem do banku gotówki zainkasowanej z różnych tytułów,
     c) Przyjmowaniem wpłaty należności pieniężnych stanowiących dochód budżetu powiatu
     d)Sporządzanie raportów kasowych i rozliczanie kasy.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-06-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Miśko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-06-10 10:34:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Robert Wojdyła
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-06-10 10:38:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Robert Wojdyła
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-06-11 13:44:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
154 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Akapit nr 1 - brak tytułu

Starostwo Powiatowe w Turku
Wydział Organizacyjny
ul. Kaliska 59
62 - 700 ​Turek
 
Aleksandra Kocańska - Naczelnik wydziału
pok. nr 13c
Tel.
 +48 63 2223 222
 
Wioletta Kosiciarz - Starszy inspektor ds. administracyjnych i obsługi sekretariatu
Sekretariat
pok. nr 226
Tel.
 +48 63 2223 203 lub 205
 
Bogumił Siwek - Referent ds. kancelaryjnych
Punkt Obsługi Interesanta / Kancelaria urzędu
pok. nr 11
Tel. 
+48 63 2223 200
 
Piotr Kozanecki - Pomoc administracyjna
Punkt Obsługi Interesanta / Kancelaria urzędu
pok. nr 11
Tel. 
+48 63 2223 200
 
Karol Ignaczak Młodszy referent ds. administracyjnych
 
Aleksandra Soszyńska - Pomoc administracyjna
 
Dorota Łuczak Pomoc administracyjna
 
Witold Podleśny - Robotnik gospodarczy
pok. nr 15
Tel. +48 63 2223 216
 
Renata Lasota - Robotnik gospodarczy
pok. nr 15
Tel. +48 63 2223 216
 
Bogumiła Janczak - Robotnik gospodarczy
pok. nr 15
Tel. +48 63 2223 216
 
Ilona Smolińska - Robotnik gospodarczy
pok. nr 15
Tel. +48 63 2223 216
 
Magdalena Krucka - Młodszy referent ds. biura rady i zarządu powiatu
 
Zadania Wydziału:
Do podstawowych zadań Wydziału Organizacyjnego (OR) należą czynności:
1. W zakresie obsługi pracy Zarządu i Starosty,
2. W zakresie obsługi pracy Rady,
3. W zakresie obsługi kancelaryjnej Starostwa,
4. W  zakresie obsługi klientów Starostwa,
5. W zakresie spraw kadrowych i prawa pracy,
6. W zakresie zadań koordynatora czynności kancelaryjnych,
7. W zakresie organizacji i funkcjonowania Starostwa,
8. W Zakresie informatyzacji Starostwa,
9. W zakresie skarg i wniosków,
10. Koordynowanie spraw w zakresie petycji, o których mowa w ustawie z dnia 11 lipca 2014r. o petycjach,
11. W zakresie oświadczeń o stanie majątkowym zwanymi oświadczeniami majątkowymi o których mowa w ustawie o samorządzie powiatowym,
12. W zakresie administrowania budynkiem i pomieszczeniami starostwa,
13. W zakresie zamówień publicznych,
14. W zakresie wykonywania zadań związanych z organizacją wyborów do samorządu terytorialnego i przeprowadzeniem referendów lokalnych,
15. W zakresie koordynowania zdań starostwa w sprawach dotyczących kontroli zarządczej,
16. W zakresie koordynowania spraw związanych z rozwojem instytucjonalnym starostwa,
17. W zakresie praw bhp i ppoż,
18. Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-06-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aleksandra Kocańska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-06-10 09:06:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Robert Wojdyła
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-06-10 09:06:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Robert Wojdyła
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-06-11 13:46:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
182 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Jednostki organizacyjne

Akapit nr 1 - brak tytułu

ul.Kościuszki 4
62 - 700 Turek
 
​tel. (63) 278 46 95
fax. (63) 278 46 90
 
 
 
Skęczniew 58
62 - 730 Dobra

tel. (63) 279 44 70
fax. (63) 279 44 73

 
 
ul. T. Kościuszki 6
62-700 Turek
 
tel. ( 63) 278 50 73
fax. (63) 289 26 17
 
 
 
ul. Spółdzielców 4
62 - 700 Turek
tel. +48 723 698 636
 
 
 
ul. Łąkowa 1
62 - 700 Turek

tel. (63) 289 24 06
fax. (63) 289 22 24

 
ul. Komunalna 6
62 - 700 Turek

tel. (63) 28 02 340
fax. (63) 28 02 370


pup.turek.pl
 
 
ul. Poduchowne 1
62 - 700 Turek

tel. (63) 280 55 00
fax. (63) 278 84 00
 
 – sekretariat
 – Naczelna pielęgniarka
 – kierownik kadr
 
 
ul. Kaliska 59
62 - 700 Turek

Tel. 63 222 32 00
Fax. 63 278 83 19
 

www.powiat.turek.pl
 
 
ul. Kolska Szosa 64
62 - 700 Turek

tel. (63) 222 31 10
fax. 63 222 31 18

 
 
Aleja J. Piłsudskiego 5
62 - 700 Turek
 
tel. (63) 289 60 61
fax. (63) 289 60 62
 
 
 
Kaczki Średnie 62
62 - 700 Turek
 
tel. (63) 289 84 10
 
 
 
ul. Milewskiego 3 B
62 - 700 Turek
 
Sekretariat ds. ogólnych - budynek "E"
tel. (63) 280 36 12 fax. (63) 280 36 14
 
Sekretariat ds. Technikum - budynek "B"
tel. (63) 280 36 36  fax. (63) 280 36 35
 
Sekretariat ds. ZSZ - budynek "A"
tel. (63) 280 36 13  fax. (63) 280 36 25
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-06-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Robert Wojdyła
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-06-07 12:22:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Robert Wojdyła
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-06-07 12:22:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Robert Wojdyła
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-06-27 10:46:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
170 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Dane kontaktowe

Akapit nr 1 - brak tytułu


Starostwo Powiatowe w Turku

ul. Kaliska 59, 62 - 700 Turek
Tel.: + 48 63 2223 200, Fax: + 48  63 2788 319
www.powiat.turek.pl, www.bip.powiat.turek.pl

e-mail: 
 
godz. otwarcia:
poniedziałek - piątek 7:30-15:30
 
Punkt Obsługi Interesanta / Kancelaria Starostwa

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-06-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Robert Wojdyła
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-06-07 12:10:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Robert Wojdyła
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-06-07 12:10:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Robert Wojdyła
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-06-07 12:11:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
211 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja dla osób niesłyszących

Akapit nr 1 - brak tytułu

W celu zapewnienia pomocy w załatwianiu spraw osobom uprawnionym, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. z 2017 r. poz. 1824 ze zm.) informujemy, że z pracownikami Starostwa Powiatowego w Turku osoba uprawniona może komunikować się na kilka sposobów:
 
1) osobiście:
Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62 - 700 Turek
godziny pracy Urzędu: poniedziałek - piątek: 7:30 - 15:30
 
Wydział Komunikacji, ul. Łąkowa 4a, 62 - 700 ​Turek
Wydział Geodezji, ul. Łąkowa 4a, 62 - 700 ​Turek
godziny pracy:
poniedziałek        od godziny 9.00 do godziny 17.00
wtorek - piątek    od godziny 7.30 do godziny 15.30
 
2) pocztą elektroniczną na adres e-mail: 
 
3) faksem na nr 63 278 83 19
 
4) pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62 - 700 Turek
 
Starostwo Powiatowe w Turku zapewnia osobom niesłyszącym możliwość skorzystania z usługi tłumacza języka migowego. Dostęp do świadczenia usług tłumacza jest świadczeniem bezpłatnym dla osoby uprawnionej1.
 
Wzór zgłoszenia świadczenia pomocy tłumacza języka PJM, SJM i SKOGN - kliknij.
 
Informacje dotyczące działalności Starostwa Powiatowego w Turku zamieszczone są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiat.turek.pl oraz na stronie internetowej www.powiat.turek.pl
 
przez osobę uprawnioną rozumie się osoby niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2018 r. poz. 511 ze zm.)
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-06-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Robert Wojdyła
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-06-07 11:59:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Robert Wojdyła
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-06-07 12:00:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Robert Wojdyła
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-06-07 12:00:04
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
105 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Dzienniki urzędowe

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-06-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Robert Wojdyła
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-06-07 11:57:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Robert Wojdyła
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-06-07 11:57:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Robert Wojdyła
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-06-07 11:57:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
93 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Statut Powiatu Tureckiego

Akapit nr 1 - brak tytułu

Uchwała Nr XLV/313/2018 Rady Powiatu Tureckiego z dnia 26 października 2018 r. Statut Powiatu Tureckiego - link
Uchwała Nr LVI/360/2023 Rady Powiatu Tureckiego z dnia 27 września 2023 r.  zmieniająca Statut Powiatu Tureckiego - link

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-06-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agata Oblizajek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-06-07 08:59:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Agata Oblizajek
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-06-07 09:04:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Agata Oblizajek
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-06-07 09:05:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
67 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
1. Rejestr wniosków o pozwoleniu na budowę
art. 82b ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332), nie podlega publikacji w BIP
2. Rejestr decyzji o pozwoleniu na budowę
art. 82b ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332), nie podlega publikacji w BIP
art. 30a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332), podlega publikacji w BIP
4. Elektroniczny rejestr wniosków, decyzji i zgłoszeń (RWDZ)
art. 82b ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332), nie podlega publikacji w BIP
5. Rejestr wniosków o pozwoleniu na rozbiórkę
ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332), nie podlega publikacji w BIP
6. Rejestr decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę
ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332), nie podlega publikacji w BIP
7. Rejestr wniosków o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
ustawa z dnia 10 kwietnia 2003 r.o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2031), nie podlega publikacji w BIP
8. Rejestr decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
ustawa z dnia 10 kwietnia 2003 r.o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2031), nie podlega publikacji w BIP
9. Rejestr dzienników budowy
rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia     (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 1775), nie podlega publikacji w BIP
 
 
ustawa z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2017 r. poz. 1868 z późn. zm.), podlega publikacji w BIP
2. Rejestr publiczny: Rejestr aktów prawa miejscowego
ustawa z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2017 r. poz. 1868 z późn. zm.), podlega publikacji w BIP.
ustawa z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2017 r. poz. 1868 z późn. zm.), podlega publikacji w BIP.
ustawa z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2017 r. poz. 1868 z późn. zm.), podlega publikacji w BIP.
5. Rejestr publiczny: Rejestr skarg i wniosków
art. 254 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 23 z późn. zm.), nie podlega publikacji w BIP.
6. Rejestr publiczny: Rejestr wydanych upoważnień i pełnomocnictw
ustawa z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2017 r. poz. 1868 z późn. zm.), nie podlega publikacji w BIP.
 
 
 
1. Rejestr wydanych zaświadczeń o zdanym egzaminie na stopień nauczyciela mianowanego
Art. 9g ust 9 Karta Nauczyciela (Dz. U. 2019 r. poz. 2215 ze zm.), nie podlega publikacji w BIP
 
2. Wykaz Szkół i Placówek niepublicznych
Art. 168 ust. 16  Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 910 ze zm.)

3. Ewidencja uczniowskich klubów sportowych
Art. 4 ustawa z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176 ze zm.), nie podlega publikacji w BIP.
 
Art. 4 ustawa z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176 ze zm.), nie podlega publikacji w BIP.
 
Art. 40b ustawy z dnia 7 kwietnia 1989 r. Prawo o stowarzyszeniach (Dz. U. z 2017 r. poz. 210 z późn. zm.), rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 2 maja 2016 r. w sprawie prowadzenia ewidencji stowarzyszeń zwykłych, jej wzoru oraz szczegółowej treści wpisów (Dz. U. z 2016 r. poz. 644), podlega publikacji w BIP.
 
6. Wykaz stowarzyszeń zwykłych utworzonych przed 20.05.2016 roku
 
Rejestr instytucji kultury, dla których organizatorem jest Powiat Turecki, prowadzony jest na podstawie art. 14 ust.1 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury. Zgodnie z § 10 ust. 1 ww. rozporządzenia rejestr, informację o rejestrze oraz sposobie udostępniania danych w nim zawartych zamieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie organizatora www.bip.powiat.turek.pl
 
Nazwa rejestru
Rejestr instytucji kultury
Rejestr prowadzi
Wydział Edukacji Starostwa Powiatowego w Turku,
ul. Kaliska 59, 62-700 Turek,
tel. 63 222 32 57, godziny urzędowania: 7:30 – 15:30.
Sposób udostępniania
1. Dane zawarte w rejestrze udostępnia się poprzez:
       1) otwarty dostęp do zawartości rejestru,
       2) wydanie odpisu z rejestru lub księgi inwentarzowej.
2. Udostępnienie danych zawartych w rejestrze w formie, o której mowa
w ust. 1 pkt 1, jest bezpłatne i odbywa się przez stronę Biuletynu Informacji Publicznej organizatora.
3. Każdy ma prawo przeglądać w godzinach urzędowych akta rejestrowe  oraz księgi rejestrowe instytucji kultury.
4. Organizator prowadzący rejestr instytucji kultury wydaje urzędowo poświadczony odpis każdemu, kto zwróci się z wnioskiem o jego wydanie.
5. Zgodnie  z art. 4  ustawy o opłacie skarbowej –  wydanie poświadczonego odpisu podlega opłacie skarbowej w wysokości 5 zł od każdej pełnej strony lub zaczętej strony.
6. Odpis z rejestru instytucji kultury może być pełny (odpis zawiera treść wszystkich wpisów dokonanych w księdze rejestrowej) lub skrócony
(odpis zawiera treść aktualnych wpisów dokonanych w rejestrze).
7. Odpis przesyła się wnioskodawcy w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku, na adres wskazany we wniosku, przesyłką poleconą lub przekazuje się osobiście wnioskodawcy albo osobie przez niego upoważnionej, za pisemnym potwierdzeniem odbioru.
Odpis może być przesłany również w postaci dokumentu elektronicznego.
8. Składający wniosek zobowiązany jest dołączyć dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej.
9. Opłatę należy uiścić na konto Urzędu Miejskiego w Turku
 nr 39 1090 1229 0000 0000 2201 3437.
 
 
8. Lista społecznych opiekunów zabytków
Art. 103 ust. 4 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2014 r., poz. 1446 ze zm.), nie podlega publikacji w BIP
 
 
 
1. Rejestr sprzedaży i zakupu VAT odrębnie dla zakupu i sprzedaży Powiatu Tureckiego i Skarbu Państwa
 
 
 
1. Rejestr publiczny: Ewidencja gruntów i budynków
Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287, z późn. zm.), ustawa z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz. U. z 2010 r. Nr 76, poz. 489 z późn. zm), ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o Informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2013 r., poz. 235), rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454), nie podlega publikacji w BIP.
 
 
 
1. Rejestr przedsiębiorców prowadzących stacje kontroli pojazdów
Art. 83 Ustawy  z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 t.j. z późn. zm.). Na podstawie art. 66 ust 1. ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o     swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2017 r. poz. 2168) rejestr działalności regulowanej jest jawny. Każdy ma prawo dostępu do zawartych w nim danych za pośrednictwem organu, który prowadzi rejestr/.
2. Wyniki analizy statystycznej  w zakresie średniej zdawalności osób szkolonych w danym ośrodku:
Art. 83 Ustawy  z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 t.j. z późn. zm.). Na podstawie art. 66 ust 1. ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2017 r. poz. 2168) rejestr działalności regulowanej jest jawny. Każdy ma prawo dostępu do zawartych w nim danych za pośrednictwem organu, który prowadzi rejestr/.
rok 2017
rok 2016
rok 2015
3. Rejestr przedsiębiorców prowadzących  stacje kontroli pojazdów
Art. 83 Ustawy  z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 t.j. z późn. zm.). Na podstawie art. 66 ust 1. ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2017 r. poz. 2168) rejestr działalności regulowanej jest jawny. Każdy ma prawo dostępu do zawartych w nim danych za pośrednictwem organu, który prowadzi rejestr/.
4. Ewidencja instruktorów nauki jazdy
Art. 33 Ustawy  z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2017 r., poz. 978 t.j. z późn. zm.), nie podlega publikacji w BIP
5. Ewidencja kierowców i osób bez uprawnień
Art. 100a-100e Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j.: Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 ze zm.), nie podlega publikacji w BIP
6. Ewidencja pojazdów i ich właścicieli
Art. 80a Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.), nie podlega publikacji w BIP
 
Wykaz dokumentów komunikacyjnych  i oznaczeń pojazdów
Wykaz tablic rejestracyjnych
Wykaz nowych tablic rejestracyjnych przyjętych i wydawanych
Wykaz tablic zwróconych organowi rejestrującemu
Wykaz wydawanych tablic rejestracyjnych tymczasowych zwróconych organowi rejestrującemu
 
 
 
1. Rejestr informacji o środowisku
2. Wykaz dokumentów zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o  środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r. poz. 353 ze zm.).
3. Rejestr dokumentów zawierających informacje o środowisku
Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o  środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r. poz. 353 ze zm.).
4. Rejestr zwierząt należących do gatunków podlegających ograniczeniom na podstawie przepisów Unii Europejskiej - CITES
Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r.  o ochronie przyrody (Dz. U. z 2016 r.  poz. 2134 ze zm.), nie podlega publikacji w BIP
5. Rejestr sprzętu pływającego służącego do połowu ryb
Ustawa z dnia 18 kwietnia 1985 r. o rybactwie śródlądowym (Dz. U. z 2015 r., poz. 652), nie podlega publikacji w BIP
6. Rejestr wydawanych kart wędkarskich
Ustawa z dnia 18 kwietnia 1985 r. o rybactwie śródlądowym (Dz. U. z 2015 r., poz. 652), nie podlega publikacji w BIP
7. Rejestr posiadaczy odpadów lub prowadzących działalność w zakresie transportu odpadów – którzy są zwolnieni z obowiązku uzyskiwania zwolnień na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, transportu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów.
Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r.  o odpadach w związku z art. 235 ust. 3 Ustawy z dnia  14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 ze zm.), nie podlega publikacji w BIP
8. Rejestr terenów zagrożonych ruchami masowymi ziemi
Ustawa z dnia  27 kwietnia 2001 r.  – Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2016 r. poz. 672 ze zm.), podlega publikacji w BIP.
9. Wykaz wniosków o wydanie decyzji przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko i na obszar Natura 2000 (wykaz archiwalny)
Art. 21 ust. 2 pkt 10 i 13 ustawy  z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 poz. 1235 ze zm.), podlega publikacji w BIP.
10. Wykaz decyzji w zakresie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko i na obszar Natura 2000 (wykaz archiwalny)
Art. 21 ust. 2 pkt 10 i 13 ustawy  z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 poz. 1235 ze zm.), podlega publikacji w BIP.
11. Wydane pozwolenia zintegrowane: 
12. Informacje o instalacjach wytwarzających pola elektromagnetyczne:
 
 
 
Wydział Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Zdrowia - ZK
 
1. Rejestr wyników pomiaru wilgotności i temperatury w pomieszczeniach magazynowych archiwum zakładowego.
nie podlega publikacji w BIP.
 
 
1. Rejestr Czynności Przetwarzania
2. Rejestr Kategorii Czynności Przetwarzania
3. Rejestr Oświadczeń
4. Rejestr naruszeń ochrony danych osobowych
5. Rejestr umów powierzenia danych osobowych
 
Udostępnianie danych zgromadzonych w rejestrach publicznych
Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 27 września 2005r. w sprawie sposobu, zakresu i trybu udostępniania danych zgromadzonych w rejestrze publicznym  (Dz. U. z 2005r. Nr 205, poz. 1692), dane zgromadzone w rejestrach publicznych, prowadzonych przez Starostwo Powiatowe w Turku, udostępnia się podmiotom publicznym oraz podmiotom niepublicznym realizującym zadania publiczne powierzone lub zlecone przez podmiot publiczny.
Dane zgromadzone w rejestrach udostępnia się na pisemny wniosek, spełniający

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-06-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Robert Wojdyła
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-06-07 08:47:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Robert Wojdyła
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-06-07 08:47:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Robert Wojdyła
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-06-27 11:05:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
198 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Akapit nr 1 - brak tytułu

Starostwo Powiatowe w Turku
ul. Kaliska 59, 62 - 700 ​Turek
Wydział Organizacyjny
Biuro Rady i Zarządu Powiatu
 
 
Monika Klimczak - Referent ds. obsługi Biura Rady i Zarządu Powiatu
pok. nr 203
Tel.: +48 63 2223 215
 
Agata Oblizajek - Pomoc administracyjna
pok. nr 203
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-06-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Robert Wojdyła
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-06-06 10:37:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Robert Wojdyła
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-06-06 10:38:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Robert Wojdyła
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-06-06 10:38:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
134 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji