Wydział Geodezji GEOŚ
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Informacja ogłoszona dnia 2024-06-10 11:00:41 przez Robert Wojdyła
Akapit nr 1 - brak tytułu
Starostwo Powiatowe w Turku
Wydział Geodezji i Ochrony Środowiska
ul. Łąkowa 4a
62 - 700 Turek
Godziny pracy:
poniedziałek od godziny 7.30 do godziny 17.00
poniedziałek od godziny 7.30 do godziny 17.00
wtorek - czwartek od godziny 7.30 do godziny 15.30
piątek: od godziny 7:30 do godziny 14:00
Pracownicy Wydziału
Katarzyna Krysztofowicz - Inspektor ds. ochrony środowiska
pok. nr 1
Tel. +48 63 2223 283
Marta Okupna - Inspektor ds. rekultywacji
pok. nr 1
Tel. +48 63 2223 288
Zofia Szymańska - Specjalista ds. ochrony gruntów leśnych
pok. nr 1
Tel. +48 63 2223 280
Robert Wieczorek - Inspektor ds. prowadzenia baz danych BDOT, GESUT, EGiB w postaci numerycznej
pok. nr 3
tel.: +48 63 2223 347
Krzysztof Kopacki – Referent ds. prowadzenia baz danych BDOT, GESUT, EGiB w postaci numerycznej
pok. nr 3
tel.: +48 63 2223 287
Dorota Imbirska - Inspektor ds. obsługi przygotowywania materiałów do zgłoszeń robót geodezyjnych oraz prowadzenia postępowań administracyjnych z tego zakresu
pok. nr 4
tel.: +48 63 2223 344
Michał Zajączkowski - Inspektor ds. prowadzenia baz danych BDOT, GESUT, EGiB w postaci numerycznej
pok. nr 4
tel.: +48 63 2223 343
Irena Pawlak - Inspektor ds. bieżącej obsługi interesantów (sprzedaż materiałów z zasobu ewidencji gruntów)
pok. nr 6
tel.: +48 63 2223 342
Paulina Jasiak – Referent ds. udostępniania materiałów z powiatowego zasobu i EGiB
pok. nr 6
tel.: +48 63 2223 339
Anna Majda - Specjalista
pok. nr 6
tel.: +48 63 2223 341
Emilia Kominiarczyk -Inspektor ds. prowadzenia katastru nieruchomościami
pok. nr 11
tel.: +48 63 2223 332
Joanna Tutaj - Inspektor ds. prowadzenia katastru nieruchomości
pok. nr 11
tel.: +48 63 2223 333
Małgorzata Kowalska - Referent ds. prowadzenia katastru nieruchomości
pok. nr 11
tel.: +48 63 2223 334
Agnieszka Stolarek - Inspektor
pok. nr 11
tel.: +48 63 2223 336
Iwona Wągrowska - Specjalista ds. administracyjnych, przyjmowania zgłoszeń prac geodezyjnych, wydawania materiałów i uwierzytelnionych dokumentów oraz aktualizacji w tym zakresie informacji w systemie obiegu dokumentów
pok. nr 13
tel.: +48 63 2223 346
Katarzyna Skoczylas - Referent ds. ochrony gruntów rolnych
pok. nr 1
tel.: +48 63 2223 340
Klaudia Wojciechowska - Referent ds. leśnictwa, rolnictwa i gospodarki wodnej
pok. nr 12
tel.: +48 63 2223 284
Anna Górska – Referent ds. ewidencji gruntów i budynków oraz gleboznawczej klasyfikacji
pok. nr 14
tel.: +48 63 2223 335
Przemysław Bogdański – Referent ds. koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu
pok. nr 14
tel.: +48 63 2223 345
Katarzyna Marciniak-Zawilska – Referent ds. ewidencji gruntów i budynków oraz gleboznawczej klasyfikacji
pok. nr 11
tel.: +48 63 2223 331
Kamila Przybyła – Referent ds. ochrony przyrody i środowiska
pok. nr 12
tel.: +48 63 2223 285
Andrzej Tutak - Specjalista ds. weryfikacji i przyjmowania do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych stanowiących wyniki prac geodezyjnych lub kartograficznych
pok. nr 3
tel.: +48 63 2223 348
Rafał Sobczak - Młodszy referent ds. Leśnictwa, rolnictwa i gospodarki wodnej
pok. nr 12
tel.: +48 63 2223 284
Procedury, wnioski - kliknij
Zadania Wydziału:
Ochrona Środowiska:
1) pozwoleniami zintegrowanymi,
2) wydawaniem decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu,
3) powiatowym programem ochrony środowiska,
4) opiniowaniem gminnego programu ochrony środowiska,
5) programem ochrony powietrza dla Wielkopolski,
6) załatwianiem spraw dotyczących ograniczenia lub zakazywania używania niektórych rodzajów jednostek pływających
7) udostępnieniem informacji o środowisku,
8) kontrolą przestrzegania przepisów o ochronie środowiska w zakresie objętym właściwością starosty,
9) finansowaniem ochrony środowiska i gospodarki wodnej,
10) prowadzeniem:
a) rejestru zwierząt należących do gatunków podlegających ograniczeniom na podstawie przepisów UE-CITES,
b) rejestru sprzętu pływającego służącego do amatorskiego połowu ryb,
c) rejestru wydawanych kart wędkarskich i łowiectwa podwodnego,
11) edukacją ekologiczną,
12) gospodarką wodną w zakresie nadzoru i kontroli nad działalnością spółek wodnych,
13) rybactwem śródlądowym i łowiectwem,
14) leśnictwem i ochroną przyrody,
15) gospodarowaniem odpadami,
16) prowadzeniem spraw dotyczących ochrony gruntów rolnych,
17) współpraca z Powiatowym Lekarzem Weterynarii, Izbą Rolniczą, Kasą Rolniczgo Ubezpieczenia Społecznego innymi instytucjami działającymi w otoczeniu rolnictwa.
Geodezja:
1) koordynacja usytuowania sieci uzbrojenia terenu,
2) prowadzenie powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowanie map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości,
3) ochrona znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych,
4) współpraca z Szefem Krajowego Centrum Informacji Kryminalnych w zakresie niezbędnym do realizacji jego zadań ustawowych,
5) weryfikacja zbiorów danych lub innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych lub prac kartograficznych,
6) przyjmowanie zbiorów danych lub innych materiałów do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego,
7) wprowadzenie zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków oraz gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
8) prowadzenie modernizacji ewidencji gruntów i budynków na obszarze poszczególnych obrębów ewidencyjnych,
9) współpraca z Głównym Geodetą Kraju przy tworzeniu zintegrowanego systemu informacji o nieruchomościach (ZSIN) będącym systemem teleinformatycznym,
10) na podstawie danych z ewidencji gruntów i budynków tworzenie gminnych i powiatowych zestawień zbiorczych,
11) wyłączenie materiałów geodezyjno-kartograficznych z zasobu oraz przekazywanie ich do Archiwum Państwowego, oraz wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa.
UWAGA!
Od 1 sierpnia 2020 r. obowiązują nowe przepisy dotyczące rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m. Rejestracja jachtów i jednostek pływających będzie odbywać się poprzez elektroniczny ogólnokrajowy system REJA24.
Podstawa prawna:
- Ustawa o rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m z dnia 12 kwietnia 2018 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 1137, oraz 2019r. poz. 1716),
- Rozporządzenie z dnia 17 kwietnia 2020 r. w sprawie rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24m (Dz. U. z 2020 r. poz. 763),
- Rozporządzenie z dnia 7 lutego 2020 r. w sprawie wysokości opłat związanych z rejestracją jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m (Dz. U. z 2020 r. poz. 248),
- Rozporządzenie z dnia 15 stycznia 2020 r. w sprawie sposobu prowadzenia rejestru jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m (Dz.U. z 2020 r. poz. 157)
- Rozporządzenie z dnia 30 września 2019 r. w sprawie powierzenia prowadzenia rejestru jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m i administrowania nim (Dz. U. z 2019 r. poz. 1908).
Rejestr będzie prowadzony w formie elektronicznej i ma zapewnić stały dostęp do danych (24/7) dla służb ratowniczych, organów ścigania i administracji państwowej.
Obowiązkowi rejestracji podlega:
1) jacht oraz jednostka pływająca używana do amatorskiego połowu ryb, o długości większej niż 7,5 m lub napędzie mechanicznym o mocy większej niż 15 kW;
2) jednostka pływająca używana do połowów rybackich,
3) jednostka pływająca uprawiająca żeglugę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- o ile nie posiada innej niż polska przynależności.
Obowiązkowi rejestracji nie podlega:
1) jednostka pływająca przeznaczona wyłącznie do regat i zawodów sportowych, posiadająca klasę regatową i ważny certyfikat wydany przez polski związek sportowy albo podmiot właściwy dla państwa bandery jachtu oraz regatowa łódź wiosłowa;
2) jednostka pływająca napędzana wyłącznie siłą ludzkich mięśni;
3) deska surfingowa, deska z żaglem lub inna podobna jednostka pływająca.
Jednostka pływająca o długości do 24 m, która nie podlega obowiązkowi rejestracji, może być zarejestrowana na wniosek właściciela.
Osoby, które posiadają zarejestrowane ww. jednostki, będą musiały dokonać powtórnej rejestracji na nowych zasadach.
Rejestry prowadzą:
- - Polski Związek Motorowodny i Narciarstwa Wodnego
- - Polski Związek Żeglarski
- - Starostwa
Wniosek o rejestrację jednostki pływającej należy składać bezpośrednio w systemie REJA24 na stronie internetowej: http://interesant.reja24.gov.pl. Ponadto wniosek można złożyć w dowolnie wybranym organie rejestrującym.
Wzory formularzy:
Informujemy, że na stronach internetowych:
publikowane są informacje o planowanych pomiarach pól elektromagnetycznych realizowanych przez Laboratorium Badań Środowiskowych NetWorks. Funkcjonowanie ww strony jest wypełnieniem zobowiązania opisanego w pkt. 14 załącznika do Rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 17.02.2020 r. (Dz. U. 2022, poz. 2630) w sprawie sposobów sprawdzania dotrzymania dopuszczalnych poziomów pól elektromagnetycznych w środowisku.
Pobierz dane XML Tytuł nie wyświetlany dla informacji Drukuj informację Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Turku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-06-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Roman Kubiak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-06-07 09:07:25 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Robert Wojdyła |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-06-10 11:00:41 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Robert Wojdyła |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-11-25 12:29:56 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1911 raz(y) |