ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

STAROSTWO POWIATOWE W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zespół Radców Prawnych

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Akapit nr 1 - brak tytułu

Starostwo Powiatowe w Turku
Zespół Radców Prawnych
ul. Kaliska 59
62 - 700 ​Turek
Tel.: 63 2223 200
 
Magdalena Mikołajczyk - Radca Prawny​
 
Przemysław Jandy - Radca Prawny
 
Mateusz Jastrzębski - Radca Prawny
 
Do podstawowych zadań Zespołu Radców Prawnych (RP) należą czynności związane z:
  1. Udziałem w opracowaniu i uzgadnianiu projektów aktów prawnych Rady, Zarządu i Starosty, opiniowaniem ich pod względem redakcyjnym i prawnym,
  2. Opiniowaniem projektów aktów prawnych przekazywanych do konsultacji Zarządowi,
  3. Udzielaniem wyjaśnień i sporządzaniem opinii prawnych dla potrzeb Rady, Zarządu, Starosty, dyrektorów wydziałów i stanowisk samodzielnych
  4. Udziałem w negocjowaniu warunków umów i porozumień zawieranych przez Powiat opiniowaniem projektów tych umów i porozumień,
  5. Wykonywaniem zastępstwa procesowego przed sądami polskimi w sprawach dotyczących działania organów Powiatu oraz powiatowych jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej ( w prawach przekraczających zakres pełnomocnictw udzielonych tym jednostkom) oraz Starosty jako reprezentanta Skarbu Państwa
  6. Wykonywanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności budżetu Powiatu i Skarbu Państwa oraz współdziałaniem w podejmowaniu czynności w zakresie postępowania egzekucyjnego
  7. Informowaniem zarządu, Starosty i kierowników komórek organizacyjnych o:
    a) Zmianach w przepisach prawnych dotyczących działalności organów Powiatu,
    b) Uchybieniach w działalności Starostwa w zakresie przestrzegania prawa i skutkach prawnych tych uchybień oraz innych okolicznościach mogących wywołać niekorzystne dla Powiatu konsekwencje,
  8. Uczestniczeniem w kontroli nad stosowaniem przepisów kodeksu postepowania administracyjnego w wydziałach Starostwa,
  9. Współpracą z wdziałam i stanowiskami samodzielnymi Starostwa w sprawach wymagających opinii i konsultacji prawnych oraz w sprawach procesowych, związanych z zakresem działania wydziałów,
  10. Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-05-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Mikołajczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-05-15 14:05:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Robert Wojdyła
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-05-15 14:08:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Robert Wojdyła
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-05-15 14:09:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
70 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »